Τι μας έχει απομείνει από το μακιγιάζ στην εποχή του κορωνοϊού; Λίγες κινήσεις ομορφιάς θυμίζουν τις παλιές, καλές μέρες, καθώς το focus πέφτει στο skincare. Το μοναδικό εργαλείο αποπλάνησης παραμένει σταθερά η μάσκαρα και το έντονο βλέμμα που εκείνη εξασφαλίζει! Ακόμα και αν είστε τύπος που αγαπάει το look au naturel, δεν αντιστέκεστε εύκολα στη γοητεία της. Εξάλλου, το αποδεικνύουν οι έρευνες που την κατατάσσουν ψηλά στη λίστα με τα πιο δημοφιλή προϊόντα μακιγιάζ.
Mini Flashback
Οι πλούσιες, πυκνές, μακριές βλεφαρίδες έχουν αγαπηθεί πολύ στο μακρινό παρελθόν, από το 4000 π.Χ στην Αίγυπτο. Τα εργαλεία πολλά ανά τους αιώνες και τις χώρες. Mολύβια τύπου kohl που κάλυπταν μάτια και βλεφαρίδες για προστασία από τα κακά πνεύματα. Ειδικές παρασκευές που αναμίγνυαν όχι ιδιαίτερα ασφαλή υλικά, όπως καπνιά και στάχτες. Προσμίξεις βαζελίνης και σκόνης από κάρβουνο, μια εφεύρεση του αρωματοποιού της Βασίλισσας Βικτωρίας, Rimmel και του χημικού Williams για χάρη της αδερφής του Maybel (από εκεί προέκυψε η Maybelline). Μάσκαρα τύπου «κέικ» πάνω από την οποία περνούσαν γυναίκες και άνδρες ένα βρεγμένο βουρτσάκι για να βάψουν βλεφαρίδες και φρύδια.
Έτσι, φτάσαμε στη δεκαετία του ’40, όπου εφευρέθηκε η αδιάβροχη μάσκαρα και το σωληνάριο με το βουρτσάκι από την Helena Rubinstein τη δεκαετία του ‘50. Τη δημοτικότητα της η μάσκαρα την οφείλει ξεκάθαρα στην Twiggy, η οποία θα μπορούσε να παίρνει ποσοστά από τις πωλήσεις! Οι βλεφαρίδες της στα ’60s είχαν γίνει talk of the town με τη βοήθεια και των ψεύτικων βλεφαρίδων, βεβαίως!
Σήμερα, δεν υπάρχει νεσεσέρ που να μην την περιλαμβάνει! Το θέμα είναι τι προσδοκίες έχουμε από μια μάσκαρα. Θέλουμε όγκο, μήκος, καμπυλότητα, διαχωρισμό, έντονο χρώμα; Όλα αυτά μαζί;
ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΞΙΖΟΥΝ!
Αν δεν είστε σίγουρες ποιος κωδικός θα γράψει καλύτερα πάνω στις δικές σας βλεφαρίδες, ακολουθήστε τον οδηγό μας!
Κείμενο, Πάτια Ιορδανίδου.