“Τα μαλλιά μας είναι πολύτιμα. Το ταξίδι ξεκινά στις 20 Φεβρουαρίου.” Με αυτά τα λόγια ανακοίνωσε η Beyoncé το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα του νέου haircare brand Cécred. Γνωρίζουμε ήδη ότι πρόκειται για μια σειρά με πολυτελή προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Η ιδέα του να δημιουργεί μια celebrity το δικό της beauty brand μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα πρωτότυπη, η ιστορία όμως πίσω από κάθε νέο ξεκίνημα είναι αυτή που δίνει ξεχωριστή αξία.
Η ιστορία πίσω από την ιδέα
Στις 7 Φεβρουαρίου η Beyoncé πόσταρε ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Ιnstagram όπου φαίνεται η ίδια σε νεαρή ηλικία στο “Headliners Hair Salon.” Πρόκειται για το κομμωτήριο που διατηρούσε η μητέρα της Tina Knowles στο Χιούστον του Τέξας. Εκεί η Beyoncé έπιασε την πρώτη της δουλειά. Αυτή η αρχή ήταν αρκετή για να “ανάψει” μέσα της τη φλόγα για τη φροντίδα των μαλλιών, που όπως όλα δείχνουν, δεν έσβησε ποτέ. Η σειρά περιποίησης μαλλιών Cécred αρχικά θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη μόνο από το official website, το οποίο διαθέτει προς το παρόν μια σελίδα εγγραφής.
Επιπλέον, στο website προβάλλονται επιλεγμένες φωτογραφίες και βίντεο που υπαινίσσονται το μαγευτικό σύμπαν του hair care brand Cécred. Βρίσκεται ανάμεσα στην ένωση επιστήμης και διαχρονικών παραδοσιακών τεχνικών. Αυτό το σκηνικό απαθανατίζει πλήρως την οικογενειακή κληρονομιά της Beyoncé. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι ότι η αποκάλυψη του brand Cécred έχει στηριχθεί σε μια έξυπνη επικοινωνιακή στρατηγική. Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση, η Beyoncé κυκλοφόρησε δύο μουσικά κομμάτια κρατώντας όλους τους fans της σε εγρήγορση.
Η συλλογή αποκαλύφθηκε και αποτελείται από οκτώ προϊόντα που εσωκλείονται σε μπουκάλια με ανάγλυφη υφή και προορίζονται για τον καθαρισμό, την περιποίηση και την ενδυνάμωση των μαλλιών. H κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας “Bioactive Keratin Ferment” είναι μια τεχνολογία που βασίζεται σε κερατίνη από μαλλί και κυρίως μέλι. Όλη η σειρά είναι cruelty-free και απαλλαγμένη από σιλικόνες και είναι αρωματισμένη με το άρωμα Temple Oud της μάρκας.
Ένα όνειρο που πραγματοποιείται
Ήδη από τον περασμένο Μάιο η superstar είχε προϊδεάσει το κοινό της για το λανσάρισμα μιας haircare σειράς. Είχε αναρτμία φωτογραφία στην οποία απεικονιζόταν η ίδια και μπροστά της κάποια δείγματα προϊόντων. “Είδα από πρώτο χέρι πως ο τρόπος που φροντίζουμε τα μαλλιά μας επηρεάζει τη ψυχή μας”, έγραψε αναφέροντας την εμπειρία της από το χρόνο που πέρασε ως παιδί μέσα στο κομμωτήριο της μαμάς της.
Φέτος, 33 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του “Headliners Hair Salon”, ήρθε η στιγμή για την Beyoncé να ακολουθήσει τα χνάρια της αγαπημένης της μαμάς. Κάποιοι θα πουν ότι ήταν τυχαίο, ενώ άλλοι ότι ήταν γραφτό. Για την ίδια όμως, είναι ένα όνειρο που πραγματοποιείται.
Kείμενο, Ελένη Ιωσηφίδου.