“Άνοιξη της ελληνικής μόδας είναι οι ζωηρές αποχρώσεις της φύσης που ανθοφορεί. Το γαλάζιο του ουρανού, που μετατρέπεται σε έναν υφασμάτινο καμβά διανθισμένο με κεντήματα λαογραφικής σημασίας. Είναι το κίτρινο του ήλιου, που αρχίζει να λάμπει προετοιμάζοντας την γκαρνταρόμπα για συλλογές που “αναφωνούν” εξωστρέφεια. Είναι όλα εκείνα τα φορέματα από αισθησιακό silk cotton. Tα περίτεχνα κροσέ, τα μαντήλια στα μαλλιά και οι χρυσές διακοσμητικές λεπτομέρειες που αντανακλούν την εαρινή αρμονία” δηλώνουν οι Λαμπρινή και Στέλλα Σταύρου, ιδρύτριες του διεθνώς καταξιωμένου designer brand Ancient Kallos στο Beaute Απριλίου.
Γιορτάζοντας το ανεπιτήδευτο στιλ
“Νομοτελειακά, για εμάς τους Έλληνες δημιουργούς, είναι η αρχή της γιορτής του ανεπιτήδευτου στιλ, που διαθέτει πάντοτε μια αίσθηση νοσταλγίας. Και αυτό, επιτέλους, εδραιώθηκε στον κόσμο της μόδας, μέσω των resort wear brands, όπως το δικό μας. Με το κατάλληλο marketing και storytelling κάνει τις insiders να επιθυμούν όλο και περισσότερο το “χτίσιμο” μιας resort greek style γκαρνταρόμπας.
Στη δική μας περίπτωση, η “άνοιξη” του Ancient Kallos νιώθουμε πως έχει ηδη έρθει. Με τις δημιουργίες μας να βρίσκονται στις κρεμάστρες του εμβληματικού Le Bon Marché στο Παρίσι, της μπουτίκ Mandolin στο Μαϊάμι, του πολυκαταστήματος Ounass στο Ντουμπάϊ και στο Κατάρ. Της μπουτίκ του ξενοδοχείο W στις Μαλδίβες. Αλλά και με όλες αυτές τις γυναίκες που θέλουν μέσα από ένα κομμάτι μας να έρθουν ένα βήμα πιο κοντά στο αγαπημένο ελληνικό καλοκαίρι.
Αncient Kallos ss23
Για τη συλλογή Αncient Kallos ss23, τοποθετήθηκαν στο moodboard όλα εκείνα τα στοιχεία που συνέθεταν ένα τυπικό ελληνικό καλοκαίρι στη Μύκονο των ’70s. Που αποτέλεσε πόλο έλξης για τους απανταχού jet setters της εποχής. Επιθυμούσαν διακαώς να βιώσουν την ξεγνοιασιά ενός ελληνικού επίγειου παραδείσου. Το γαλαζοπράσινο της θάλασσας και των ξύλινων παραθυρόφυλλων, το κίτρινο του εκτυφλωτικού ήλιου, το αέναο κυκλαδίτικο λευκό και το bold κόκκινο των προσόψεων στη Μικρή Βενετία “χρωματίζουν” μια σειρά από resort δημιουργίες που αποτυπώνουν την έννοια της αυθεντικότητας εκείνης της εποχής”.
Αιθέριες σιλουέτες, peek-a-boo υφάσματα που αναπαριστούν το παραδοσιακό δίχτυ και το “κοφτό” κέντημα των γιαγιάδων και πρωτότυπα prints από το iconic εισιτήριο της τότε Ολυμπιακής Αεροπορίας μέχρι την greek taverna που προσέφερε το “ατόφιο”. Όλα φέρνουν στον νου την εποχή όπου το μη προγραμματισμένο μοίραζε απλόχερα τη γοητεία του σε στιλ και διάθεση.
Φωτογραφίες Ancient Kallos.
Απόσπασμα από το αφιέρωμα “Η Άνοιξη της Ελληνικής Μόδας” της Λένας Παπαχριστοφίλου που δημοσιεύεται στο BEAUTÉ Απριλίου.