Τι εβδομάδα κι αυτή! Ξεκίνησε εξαιρετικά με το λανσάρισμα της νέας συνεργασίας του Jacquemus με την Nike, συνεχίστηκε με την εξαιρετική καμπάνια της Omega #MyChoice δια χειρός Craig Mc Dean και κλείνει με ένα Μανιφέστο Μόδας από την πολυαγαπημένη μας Chanel, μια έκθεση φόρο τιμής στην αρχετυπική δημιουργό. Κάπου ανάμεσα παρακολουθήσαμε τους δημιουργικούς πειραματισμούς του brand Zeus and Dione σε μια διαδραστική προβολή. Με χαρά επικροτήσαμε την ανανεωμένη συνεργασία του Demna Gvasalia και του οίκου Balenciaga με το World Food Programme με σκοπό την ανακούφιση των Ουκρανών προσφύγων. Το είπαμε, αυτή την εβδομάδα δεν βαρεθήκαμε καθόλου.
Zeus + Dione: “I Want”, το πειραματικό fashion film ένα που αξίζει να δεις
H ελληνική μόδα συνεχίζει να εξελίσσεται και να καταπλήσσει. Και to brand Zeus+Dione πειραματίζεται και επενδύει σε νέες μορφές έκφρασης. Ανάμεσά τους είναι το I WANT, το νέο performance film των Antoine Asseraf και René Habermacher για τη ZEUS+DIONE που έκανε πρεμιέρα πριν λίγες μέρες. Οι δημιουργοί συνεργάστηκαν με την γνωστή περφόρμερ Lynsey Peisinger υπό την επίβλεψη του creative director της ZEUS+ΔIONE, Marios Schwab. Σαν αποτέλεσμα, μετέτρεψαν την αυλή του brand στο κέντρο της Αθήνας, σε χώρο καλλιτεχνικής έκφρασης.
Αναδεικνύοντας με πρωτότυπο τρόπο την επετειακή συλλογή Zeus+Δione ‘1821’, οι δημιουργοί έδωσαν την ευκαιρία στους καλεσμένους να παρακολουθήσουν το φιλμ “I want” με όποιον τρόπο προτιμούσαν. Μέσω προτζέκτορα, κλειστής αίθουσας προβολής η από την οθόνη του κινητού. Το πρότζεκτ, συνδύαζε φιλική συγκέντρωση σε σπίτι και avant garde ‘παράσταση’, με σκοπό να αναδείξει τη συλλογή ‘1821’. Εμείς λέμε πως το πέτυχε.
Balenciaga x World Food Programme: Συνύπαρξη μόδας και κοινωνικής ευαισθησίας
Εκτός από τις προκλητικές συλλογές, ο οίκος Balenciaga είναι γνωστός για τη κοινωνική ευαισθησία του δημιουργικού διευθυντή του, Demna Gvasalia. Παράλληλα με τις πολλαπλές δημιουργικές συνευρέσεις, ο οίκος έχει ανοιχτή συνεργασία με το World Food Programme. Η συνύπαρξη που ξεκίνησε το 2028, είναι μια προσπάθεια αφύπνισης και ενημέρωσης για θέματα πείνας και ανθρωπιστικών κρίσεων.
Το λανσάρισμα της νέας συλλογής Balenciaga στηρίζει τη δράση του WFP με basic κομμάτια, όπως hoodies, sweatshirts και T-shirts. Τα κομμάτια σε λευκό, μαύρο και λάιμ φέρουν τα logo της έκτακτης συνεργασίας που είναι εστιασμένη στην Ουκρανική κρίση. Με στόχο να παρέχει τροφή και βοήθεια στους ανθρώπους της Ουκρανίας η καμπάνια περιλαμβάνει δωρεάν iron-on kit μέσω QR code. Έτσι μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου μοναδική εκδοχή στο σπίτι ενώ ταυτόχρονα συμβάλεις σε ένα σημαντικό σκοπό. Win win δηλαδή.
Jacquemus x Nike: Sneak Peek στη συνεργασία του καλοκαιριού
Σταματήστε ότι κάνετε. Μετά από ένα μήνα αναμονής, το τρομερό παιδί της γαλλικής μόδας, ο Simon Porte Jacquemus, αποκάλυψε μέσω του Instagram την τελευταία του συνεργασία με τη Nike. Η εντυπωσιακή καμπάνια με πρωταγωνίστρια την τραγουδίστρια #JorjaSmith είναι το sneak peek της πλέον αναμενoμενης συνεργασίας του καλοκαιριού.
Η συλλογή Jacquemus x Nike ενσωματώνει τον δημιουργικό μινιμαλισμό του Jacquemus με την εκλεπτυσμένη sport αισθητική της Nike μέσα από μια vintage αντίληψη. Με focus στο ύφασμα Nike DRI-Fit αλλά και σε αναβαθμισμένα sneakers όπως το διάσημο Humara, η συλλογή περιέχει κομμάτια μεταμορφωμένα από τη ξεχωριστή πινελιά του Jacquemus. Το λανσάρισμα γίνεται στις 28 Ιουλίου στο jacquemus.com και σε επιλεγμένα καταστήματα Nike.
Η Omega υποστηρίζει τις γυναικείες επιλογές με το #MyChoice
Η ελβετική παράδοση είναι ανεξίτηλα συνδεδεμένη με την τέχνη της ωρολογοποιίας. Και η Omega ένα από τα brand που χρόνια τώρα έχουν αποδεικνύουν την ποιότητα τους αλλά και την αντοχή τους μέσα στο χρόνο. Η νέα καμπάνια Omega My Choice σχεδιάστηκε για να αναδείξει φιλοδοξία, επιλογές και δημιουργική ανεξαρτησία γένους θηλυκού.
Το κατορθώνει με μια σειρά από λαμπερές brand ambassadοrs. Ανάμεσά τους, οι Nicole Kidman, Zoë Kravitz, Han So-hee, Zhou Dongyu, Kaia Gerber και Kiko Mizuhara. Φωτογραφημένη από τον Craig Mc Green, η καμπάνια ακoλουθεί τις δυναμικές αυτές γυναίκες ενόσω εκφράζουν την μοναδικότητα τους μπροστά στην κάμερα. Φορώντας πάντα το αγαπημένο τους Omega στον καρπό.
Gabrielle Chanel Fashion Manifesto: Μια έκθεση σταθμός
Η έκθεση Gabrielle Chanel Fashion Manifesto αναδεικνύει μοναδικά την ανυπέρβλητη συνεισφορά της Chanel στην δημιουργία ενός ενδυματολογικού κώδικα που προορίζονταν να γίνει μυθικός. Μετά την Παριζιάνικη πρεμιέρα του 2020, τώρα η δημοφιλής έκθεση ταξιδεύει μέχρι το πολύβουο Τόκιο και το Mitsubishi Ichigokan Museum. Μια μαγική έκθεση που υπήρξε καταλυτική στο να συνδέσει τον οίκο Chanel του παρελθόντος και την συνεισφορά του στο παγκόσμιο λεξιλόγιο μόδας με το σήμερα.
Έννοιες όπως μινιμαλιστική κομψότητα, αρμονία και παιχνίδια μονοχρωμιών εικονογραφούν τους βασικούς κώδικες ενός οίκου που είχε από την αρχή ως πεπρωμένο να γίνει iconic.
Fashion updates από την Ilia Sybil Sdralli.