Η ανοιξιάτικη καμπάνια του brand Hugo ss23 αψηφά με τόλμη την συμβατικότητα. Η ατομικότητα ξεχωρίζει και αναδεικνύεται με έναν τρόπο επαναστατικό, σχεδόν εφηβικά αυθάδικο. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο! Ο αυθεντικός πυρήνας κάθε χαρακτήρα βρίσκει το σθένος να σπάσει το κέλυφος του ‘πρέπει’ και αποκαλύπτει με θάρρος την αλήθεια.
Το μοναδικό κόκκινο της φίρμας δίνει το σύνθημα για αλλαγή συνδυασμένο με τον ωμό δυναμισμό του denim στην αντρική συλλογή και την καθαρότητα του λευκού και του μαύρου στην γυναικεία. Ήρθε η ώρα να φορέσουμε την εσωτερικότητα μας, την αυτοπεποίθηση μας. Να φορέσουμε το εγώ μας με θάρρος.

Νέα ασυμβίβαστα πρότυπα
Τα πρόσωπα που επιλέχθηκαν για αυτή την καμπάνια της Hugo με την στάση ζωής και τη δουλειά τους αντιπροσωπεύουν την “περιφρόνηση” σε καθετί κατεστημένο και στατικό. Ο Evan Mock (μοντέλο, ηθοποιός & skateboarder), η Tinashe (τραγουδίστρια, ηθοποιός & χορεύτρια) και η τραγουδίστρια και TikToker Bella Poarch, έχουν υιοθετήσει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την μοναδικότητα τους και την προβάλουν με πυγμή.

Τα είδωλα του σήμερα αποτινάσουν τον καθωσπρεπισμό και μας προκαλούν να βάλουμε ένα τέλος στο δήθεν. Μας παρακινούν να παίξουμε με την διάθεση μας, να αυτοσαρκαστούμε και να ξεχωρίσουμε. Η επανάσταση δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Η πρόκληση είναι να εκφράζουμε το στυλ μας χωρίς να κάνουμε φασαρία. Με ουσία και ευθύτητα.

Το σύνθημα #HUGOYourWay είναι το χέρι που μας τραβάει να σηκωθούμε από την βολή μας και να δείξουμε ποιοι πραγματικά είμαστε, τι επιθυμούμε να γίνουμε και πως θα διεκδικήσουμε την θέση που μας αξίζει σε αυτόν τον καινούριο, ελεύθερο κόσμο. Η αλλαγή συμβαίνει εδώ και τώρα και είναι ριζοσπαστική. Δεν γνωρίζει εμπόδια και περιορισμούς. Δεν την πτοούν οι δυσκολίες. Αντίθετα, της δίνουν ακόμα μεγαλύτερη ώθηση.
Εποχή της αναγέννησης και της άνθησης, η άνοιξη είναι απλά η αφορμή. Η Hugo έχει το σθένος να απαλλαγεί από όλες τις δεσμεύσεις και μας προτρέπει να κάνουμε κι εμείς το ίδιο.
Φωτογραφίες via GroupHugoBoss.
Επιμέλεια κειμένου, Πηνελόπη Παπανικολάου.
Superbe !!!