Εδώ και 30 χρόνια ο οίκος Dior πρωτοπορεί στη μελέτη και αξιοποίηση των βλαστοκυττάρων. Νέο του επίτευγμα αποτελεί η δημιουργία της σειράς περιποίησης Capture Totale C.E.L.L. Energy. Πρόκειται για μια σειρά περιποίησης που φέρνει την επανάσταση εστιάζοντας στη τόνωση του ενεργειακού δυναμικού των
βλαστοκυττάρων, που αποτελούν μόλις το 0,2% του συνόλου των κυττάρων της επιδερμίδας. Ένα ποσοστό το οποίο λιγοστεύει διαρκώς με το πέρασμα των χρόνων. Για την αναβάθμιση όλων των μηχανισμών αναγέννησης της επιδερμίδας σημαντικό ρόλο παίζουν 4 λουλούδια. Longoza από τη Μαδαγασκάρη, κινεζική παιώνια, λευκό κρίνο και κινεζικό γιασεμί που σε συνδυασμό με τα βλαστοκύτταρα φουλάρουν με ενέργεια το δέρμα.

Αυθεντικότητα και αποδοχή
Η Gisele Bündchen, το απόλυτο πρόσωπο ομορφιάς, αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καινούρια καμπάνια για την εμβληματική σειρά περιποίησης Capture Totale C.E.L.L. Energy.
“Ο Dior είναι ένα ισχυρό brand. Θαυμάζω την επιθυμία τους να κάνουν τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να αισθάνονται όμορφες και δυνατές.” λέει η Gisele αναφερόμενη στη συνεργασία. “Τόσο ο οίκος Dior όσο και εγώ εκτιμάμε την αυθεντικότητα και την αποδοχή των άλλων. Και οι δύο πιστεύουμε ότι η ομορφιά προέρχεται από μέσα μας. Οφείλουμε να αναγνωρίζουμε και να εκτιμάμε τον εαυτό μας. Ο Dior είναι ενεργός υποστηρικτής στον αγώνα για την αειφορία μέσα στον κλάδο της ομορφιάς και θαυμάζω τη συνειδητή προσπάθειά τους. Μέσω αυτής της συνεργασίας φιλοδοξούμε να προωθήσουμε το μήνυμα της ομορφιάς και της βιωσιμότητας που
θα συνυπάρξει ως ένα. Ευεξία είναι να μπορείς να πάρεις τον χρόνο σου για να προβληματιστείς, για να μάθεις περισσότερα για τον εαυτό σου και για το τι σου φέρνει ισορροπία. Η φροντίδα του εαυτού μας περιλαμβάνει τη φροντίδα του δέρματός μας». συμπληρώνει η Gisele.
Με σεβασμό στην αειφορία
Και τα πέντε προϊόντα της σειράς Capture Totale C.E.L.L. Energy μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γυναίκες κάθε ηλικίας. Προληπτικά στη δεκαετία των 20 και των 30 και επανορθωτικά στις ηλικίες των 40 και των 50. Ο σχεδιασμός της γκάμας έχει γίνει με σεβασμό στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης. Συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό φυσικών συστατικών που έχει χρησιμοποιήσει ποτέ ο οίκος για δημιουργία προϊόντων περιποίησης και οι συσκευασίες είναι φτιαγμένες από ανακυκλώσιμο γυαλί.
Το άρθρο δημοσιεύεται στο BEAUTE Μαρτίου