Απόλυτο χρηστικό αξεσουάρ της «νέας κανονικότητας», οι προστατευτικές μάσκες είναι το πλέον αναπάντεχο fashion statement της σαιζόν. Η κατασκευή υφασμάτινων μασκών από ανεξάρτητους σχεδιαστές ξεκίνησε ταυτόχρονα με την έκρηξη της πανδημίας και πυροδότησε ποικίλες αντιδράσεις. Δέκα μήνες αργότερα, το σαρωτικό ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για υψηλής αισθητικής μάσκες προστασίας, καταρρίπτει κάθε ρεκόρ. Oι πωλήσεις designer masks από ανεξάρτητους σχεδιαστές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Etsy, μέσα σε μόλις δυο μήνες ξεπέρασαν τα 346 εκατομμύρια δολάρια και τα προστατευτικά καλύμματα προσώπου του αμερικανικού ομίλου εταιριών μόδας Gap, απέφεραν έσοδα άνω των 130 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στο τετράμηνο. Οι οίκοι πολυτελείας, δεν είχαν άλλη επιλογή. Δέχθηκαν τη πρόσκληση και προχωρούν ένα βήμα παραπέρα λανσάροντας τις δικές τους luxury designer masks.

Η ανταπόκριση ωθεί τις εξελίξεις
Ραμμένα από περισσευούμενα καρό υφάσματα προηγούμενων κολεξιόν, τα καλύμματα προσώπου που κυκλοφόρησαν πριν δύο μήνες από τον οίκο Burberry, σηματοδότησαν την επίσημη πρεμιέρα των οίκων πολυτελείας στην αγορά προστατευτικής μάσκας. Ο οίκος Louis Vuitton εξελίσσει περαιτέρω την έννοια της luxury προστατευτικής μάσκας. Και το κάνει με την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της LV Shield. Διακοσμημένη με δερμάτινες λεπτομέρειες και με μεταλλικά στοιχεία που φέρουν το λογότυπο του οίκου, η στιλάτη προστατευτική ασπίδα Louis Vuitton εφαρμόζει περιμετρικά με branded ελαστικούς ιμάντες. Το διάφανο φωτοευαίσθητο υλικό της ασπίδας σκουραίνει με την έκθεση στον ήλιο αντικαθιστώντας την ανάγκη για γυαλιά ήλιου. Και με μια απλή περιστροφή, το προστατευτικό headpiece κάνει την έκπληξη καθώς μεταμορφώνεται σε μοδάτο visor.
Βασικό αξεσουάρ της νέας Cruise συλλογής του γαλλικού οίκου, η LV Shield υπολογίζεται να κοστίζει από 800-1000 ευρώ. Το πιο καυτό αξεσουάρ της “νέας κανονικότητας” κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στα τέλη Οκτωβρίου σε επιλεγμένα καταστήματα Louis Vuitton.
Το κείμενο της Λένας Παπαχριστοφίλου δημοσιεύεται στο BEAUTE Οκτωβρίου.