Μια γοητευτική εκδοχή του personalized fashion
Φυσικά και η Burberry παρακολουθεί τις τάσεις που αγαπούν οι fashion bloggers και οι νέοι που τους ακολουθούν, και δεν μπορούσε βέβαια να της ξεφύγει και η έντονη επιθυμία των καταναλωτών να αποκτήσουν ένα “προσωπικό” αντικείμενο που να δείχνει ότι δημιουργήθηκε μόνο γι’ αυτούς. Το μονόγραμμα ήταν ένα λογικό σημείο αφετηρίας υιοθέτησης αυτής της ανάγκης πέρυσι τον Δεκέμβριο και τα χαρακτηριστικά κασκόλ με το καρό pattern από απαλό κασμίρι ήταν το πρώτο προϊόν που “δοκιμάστηκε”. Την καμπάνια είχε αναλάβει η πρέσβειρα του brand, Rosie Huntington-Whiteley, με τίτλο “Festive Campaign”, στην οποία φωτογραφήθηκε φορώντας… βασικά μόνο το κασκόλ και τα αρχικά της!
Τώρα όμως μπορούμε να αποκτήσουμε και τα περίφημα Trenchcoats διακοσμημένα με τα αρχικά μας, το οποίο ωστόσο πρέπει να αποτελείται το πολύ από τρία γράμματα – tough luck για τους Ισπανούς με τα δέκα ονόματα, σωστά; Όλοι εμείς οι υπόλοιποι μπορούμε όμως να επιλέξουμε το χρώμα που μας αρέσει ανάμεσα από μια σειρά 15 αποχρώσεων και εφόσον τα κλασικά Trenchcoats προσφέρονται σε χρώματα μελί, γκρίζο, ναυτικό μπλε και μαύρο για άντρες και επιπλέον σε κόκκινο για τις γυναίκες, τα χρώματα που έχουν οι κλωστές του μονογράμματος είναι εναρμονισμένα με τους παραπάνω τόνους και εκτείνονται από δαμασκηνί και φούξια, μέχρι πορτοκαλί και χακί.
Τα όμορφα μονογράμματα κεντιούνται στο Castleford της Αγγλίας όπου δημιουργούνται και οι αντίστοιχες καμπαρντίνες, αλλά εμείς βέβαια μπορούμε να επιλέξουμε online τα αρχικά και το χρώμα που θέλουμε στο www.burberry.com και να τσεκάρουμε με την ανάλογη λειτουργία προεπισκόπησης (Preview).