Μεγάλα ονόματα της μόδας που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο της ομορφιάς πρωταγωνιστούν στα beauty updates Οκτωβρίου. Καινοτομία, μοναδικές υφές, φινετσάτες συνθέσεις με σεβασμό στην επιδερμίδα και στο περιβάλλον είναι τα χαρακτηριστικά των ξεχωριστών προϊόντων που θα λατρέψεις. Πρώτο ξεκίνημα για την Κate Moss και το beauty & wellness brand “Cosmoss”, που δεν εστιάζει μόνο σε μια υπέροχη επιδερμίδα αλλά και σε μια ισορροπημένη ψυχοσύνθεση. Ίδια λογική, ακολούθησε και η σχεδιάστρια μόδα και στενή φίλη της Kate, Stella McCartney. Το beauty brand “Stella” αποτελείται από μόλις 3 προϊόντα που στοχεύουν σε ένα πιο βιώσιμο αλλά ταυτόχρονα αποτελεσματικό τρόπο περιποίησης.
Εκτός από νέα λανσαρίσματα, τα beauty updates Οκτωβρίου, περιλαμβάνουν τη νέα εφαρμογή, το Korres Circle app που σε εισάγει σε έναν νέο κόσμο με τα αγαπημένα σου προϊόντα, beauty προνόμια, offers και ξεχωριστά experiences. Δεδομένου ότι ο Οκτώβριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, η Estee Lauder γιορτάζει τα 30 χρόνια προσφοράς και επεκτείνει το έργο της με τη κυκλοφορία του εμβληματικού πλέον Pink Ribbon bracelet. Beauty updates χωρίς makeup και nail trends δεν υφίστανται. Εκκεντρικές γραμμές eyeliner και cool σχέδια νυχιών είναι από τις τάσεις που προτάθηκαν για την επόμενη άνοιξη. Εμείς τις ξεχωρίσαμε από τη πρώτη στιγμή και τις δοκιμάζουμε ήδη!
Kate Moss: Follow her “Cosmoss”
Το νέο beauty & wellness brand με την υπογραφή της Kate Moss είναι γεγονός, με 6 προϊόντα που αποτυπώνουν ένα ολιστικό selfcare για μια καθημερινότητα με πιο zen vibes. Κάθε προϊόν έχει δημιουργηθεί με γνώμονα την ευεξία, εφαρμόζεται με ειδικά σχεδιασμένες τελετουργίες και στον πυρήνα του κρύβει ισχυρές φυσικές ουσίες. Σκοπός, η ισορροπία και η αποκατάσταση. Η σειρά περιλαμβάνει ένα πολυτελές face cleanser για απαλό καθαρισμό με σεβασμό στον επιδερμικό φραγμό, καθώς και μια θρεπτική face cream πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, λειαίνει τις ρυτίδες και αφήνει την όψη υγιή και λαμπερή.
Ακόμη, περιλαμβάνει το Golder nectar, ένα αντιοξειδωτικό έλαιο που καταπραΰνει και αναπλάθει βαθιά το ερεθισμένο δέρμα αλλά και το Sacred Mist που είναι εμπλουτισμένο με αιθέρια έλαια και με μερικούς ψεκασμούς προσφέρει εσωτερική γαλήνη και ισορροπία. Η σειρά ολοκληρώνεται με περιποίηση εκ των έσω με τσάι από επιλεγμένα μείγματα βοτάνων και μπαχαρικών. Το Dawn Tea, είναι ιδανικό για το πρωί, για μια δυναμική, γεμάτη ενέργεια ημέρα, και το Dusk Tea, ιδανικό για το βράδυ και για έναν καλύτερο και πιο ήρεμο ύπνο.
Stella McCartney: Minimal περιποίηση, στοχευμένη δράση
Μετά από 16 χρόνια, η Stella McCartney λανσάρει μια εκλεπτυσμένη skincare σειρά, αποτελούμενη από τρία μόλις προϊόντα: Το Reset cleanser, το Alter Care Serum και την Restore Cream. Θερμή υποστηρίκτρια του clean beauty, δημιούργησε την σειρά «Stella» με στόχο της μια μινιμαλιστική προσέγγιση στην περιποίηση της επιδερμίδας. Όπως αναφέρει και η ίδια, η ποιότητα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο έναντι της ποσότητας, και βασικό γνώρισμα των προϊόντων της είναι οι vegan, cruelty-free συνθέσεις με 99% φυτικά συστατικά αλλά και οι οικολογικές, refillable συσκευασίες.
Nail Trends: Ατελής τελειότητα
Aσημένια φύλλα σε γυμνό και σε μαύρο φόντο και μαύρο ξεθωριασμένο ombre είναι τα εκκεντρικά σχέδια νυχιών που δημιούργησε η περίφημη nail artist Jin Soon Choi στην παρουσίαση της συλλογής του ταλαντούχου σχεδιαστή Peter Do. Αντλώντας έμπνευση από τα prints της συλλογής του, παρουσίασε τις «ψαγμένες» nail τάσεις που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του ’23.
Dior Make Up ss23: Fish eye is the new cat eye
Αν λατρεύεις το eyeliner, ετοιμάσου να πειραματιστείς με νέες, “πειραγμένες” γραμμές ξεφεύγοντας από τα κλασσικά μοτίβα. Για το Dior ss23 show makeup look, o Creative & Image Director του οίκου Peter Philips, δημιούργησε ένα ιδιαίτερο eye look. Δύο γραμμές μαύρου eyeliner στο πάνω και στο κάτω βλέφαρο διασταυρώνονται στην εσωτερική γωνία του ματιού. Aνυπομονούμε να το δοκιμάσουμε!
Η πρεμιέρα της Balmain Beauty είναι γεγονός
Ο όμιλος Estée Lauder ενώνεται με τον πολυτελή οίκο μόδας Balmain και προετοιμάζει νέο λανσάρισμα ομορφιάς με την κυκλοφορία της σειράς Βalmain Beauty. H πολυαναμενόμενη beauty άφιξη προβλέπεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2024 και στοχεύει να απογειώσει τον luxury κόσμο περιποίησης. Το brand έχει ήδη κάνει τα πρώτα του βήματα στον κλάδο του hair care με τη Balmain Hair Couture, την δημοφιλή σειρά που είναι αφιερωμένη σε προϊόντα styling και αξεσουάρ μαλλιών.
Korres Circle App: Ό,τι αγαπάς σε επιβραβεύει!
Αν αγαπάς τη φύση, τα ελληνικά βότανα, σε ενδιαφέρει ένας πιο οικολογικός τρόπος ζωής και θέλεις να στηρίξεις τους Έλληνες μικροκαλλιεργητές, τότε πρέπει να ανακαλύψεις το νέο Κorres Circle app. Ένα από τα πιο συναρπαστικά beauty updates, καθώς πρόκειται για μια έξυπνη εφαρμογή που επιβραβεύει όλους όσοι μοιράζονται τις ίδιες αξίες, από την πρώτη κιόλας αγορά. Με ένα κλικ, πραγματοποιείς πολύ γρήγορα την εγγραφή σου και συνδέεσε στο αγαπημένο σου φαρμακείο.
Στην εφαρμογή θα βρεις τα προϊόντα Korres ενώ σε κάθε αγορά ξεκλειδώνεις και έναν διαφορετικό κύκλο συγκεντρώνοντας points για δώρα όπως full size και limited edition προϊόντα, mystery boxes, design αντικείμενα από το Recycle Lab αλλά και experiences όπως προσωπικές συμβουλές, ταξίδια και διαμονή σε πολυτελή ξενοδοχεία. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη σε Apple Store και Google Play και μέσω email και sms θα ενημερώνεσαι για κάθε beauty άφιξη. Βρίσκεσαι μόνο ένα download μακριά από μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία που αξίζει να ανακαλύψεις.
Estée Lauder Companies: 30 χρόνια δέσμευσης
Ξεκίνησε για άλλη μια χρονιά η εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estée Lauder Companies, γιορτάζοντας την 30η επέτειο της για την σημαντική συνεισφορά που έχει σημειώσει σε παγκόσμιο επίπεδο. Θα πραγματοποιηθεί δωρεά ύψους 15 εκατ. δολαρίων σε διάστημα πέντε ετών στο Breast Cancer Research Foundation, με σκοπό την χρηματοδότηση μιας έρευνας σχετικά με τις ανισότητες απέναντι στον καρκίνο του μαστού. Στόχοι της 30ης εκστρατείας, η μετάδοση σημαντικών μηνυμάτων και πληροφοριών για τη νόσο και η ουσιαστική ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση μέσα από τις παραδοσιακές δράσεις.
Παράλληλα, θα συνεχιστεί η παραγωγή και διανομή ενημερωτικού υλικού και των Pink Ribbons παγκοσμίως, αλλά και η εισαγωγή σε πλατφόρμες όπως το Tik Tok για την προσέλκυση νέου κοινού. Για 17η συνεχή χρονιά, o Dukas δημιούργησε το πολυτελές βραχιόλι με το Pink Ribbon, που φέτος αποτελεί και σύμβολο της 30ης επετείου του Breast Cancer Campaign με πρέσβειρα της Ελληνικής καμπάνιας για άλλη μια φορά, την Ελένη Μενεγάκη.
Beauty Updates Οκτωβρίου από την Αναστασία Βαποράκη.