Θες να μάθεις τα τελευταία beauty updates και τις σημαντικότερες εξελίξεις στον κόσμο της ομορφιάς; Είσαι στο κατάλληλο σημείο! Χαρακτηριστικό των νέων launches, δροσερές, ενισχυμένες συνθέσεις και ενδιαφέρουσες συσκευασίες. Ξεχωρίσαμε τα ολοκαίνουργια κρεμώδη tints για χείλη και μάγουλα Nu Lip & Cheek Tint από την Yves Saint Laurent Beauty. Αλλά και το λανσάρισμα του πολλά υποσχόμενου beauty brand “Rhode Skin” της Hailey Bieber.
Από τα beauty updates του δεκαπενθήμερου, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η εκρηκτική αύξηση της ζήτησης του ανδρικού αρώματος Sauvage του οίκου Dior. H πολύκροτη δίκη του Johnny Depp και της Amber Heard εκτόξευσε τις αναζητήσεις στα ύψη. Τέλος, αν είσαι fan του μακιγιάζ, ξεκίνα να αντιμετωπίζεις το κραγιόν σου σαν luxury items. Οι οίκοι Dries Van Noten, Hermès και Louboutin μας κάνουν να βλέπουμε αλλιώς τα κραγιόν!
Πολυχρηστικά tints: Το must-have προϊόν του καλοκαιρινού νεσεσέρ
Το λατρεμένο brand Yves Saint Laurent, σε καλεί να ανακαλύψεις το νέο Nu Lip & Cheek Tint, ένα κρεμώδες tint για τα χείλη και για τα ζυγωματικά και για όπου αλλού σου φανεί χρήσιμο. Aποτελούμενο από 90% φυσική σύνθεση εκτός από ζωηρό χρώμα και λάμψη, χαρίζει φροντίδα και θρέψη στην επιδερμίδα.
Είναι εμπλουτισμένο με υαλουρονικό οξύ, άνθη πορτοκαλιάς από τους κήπους Ourika του Μαρόκου, βούτυρο καριτέ και διατίθεται σε 3 υπέροχες αποχρώσεις. Σε διακριτικό nude (Pinch), σε υπέροχο κόκκινο (Flush) και σε απαλό δαμασκηνί (Chills). Το λαχταριστό tint είναι δερματολογικά ελεγμένο και ενδείκνυται ακόμα και για ευαίσθητα δέρματα και σκασμένα χείλη.
‘Rhode Skin’ το beauty brand της Hailey Bieber
Η φράση που σηματοδότησε το launch του νέου beauty brand της Hailey Bieber, του Rhode Skin, το oποίο περιλαμβάνει 5 καινοτόμα skincare προϊόντα, με cruelty-free, vegan και gluten-free συνθέσεις. Tα πεπτίδια, γνωστά για την αντιοξειδωτική τους δράση, φαίνεται πως είναι ο πρωταγωνιστής σε όλα τα beauty products. Η σειρά που χαρακτηρίζεται από minimal αισθητική, λανσάρει το Peptide Glazing fluid, έναν ελαφρύ ορό σε μορφή τζελ που ενυδατώνει σε βάθος και προάγει την υγεία του επιδερμικού φραγμού.
Ακόμη, περιλαμβάνει την Βarrier Restore Cream. Νια ενυδατική κρέμα που προορίζεται για ολική επαναφορά του φραγμού με πλούσια σύνθεση που καταπραΰνει και αφήνει απαλή την επιδερμίδα. Η σειρά ολοκληρώνεται με το Peptide Lip Treatment, την επανορθωτική θεραπεία χειλιών για φυσικά, σαρκώδη, ενυδατωμένα χείλη. Αυτή η ονειρεμένη φόρμουλα αφήνει τα χείλη λαμπερά και προστατευμένα εκ των έσω.
Αν δεν αγαπάς τα αρώματα επίλεξε την άοσμη σύνθεση, αλλά αν τα λατρεύεις επιβάλλεται να δοκιμάσεις το καρπούζι ή την αλατισμένη καραμέλα. Αν δεν μπορείς να αποφασίσεις ποιο προϊόν θα δοκιμάσεις, σου προτείνουμε να προμηθευτείς το “Rhode Kit” που περιλαμβάνει και τα 5 προϊόντα σε ένα σετ.
Η “περιπέτεια” του Johnny Depp εκτοξεύει τη δημοτικότητα του Dior Sauvage
Όταν μας έρχεται στο μυαλό το βραβευμένο με Χρυσό Βραβείο Prix de Beaute ανδρικό άρωμα Sauvage του οίκου Dior, η πρώτη σκέψη είναι φυσικά o Johnny Depp, που είναι το πρόσωπο της καμπάνιας από το 2015. Η ζήτηση για το εν λόγω άρωμα σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο ήδη προτού ξεκινήσει η δίκη του αγαπημένου ηθοποιού με την πρώην σύζυγό του Amber Heard. Και κυριολεκτικά απογειώθηκε με την ολοκλήρωσή της δίκης που δικαίωσε τον Depp.
Σύμφωνα με τα ευρήματα του Hey Discount, οι αναζητήσεις στην Google για το άρωμα αυξήθηκαν κατά 48%, πιο συγκεκριμένα από 8,23,000 τον Μάρτιο, σε 1,2 εκατομμύρια τον Απρίλιο του 2022 όταν ξεκίνησε και η δίκη. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι προβολές στο TikTok για το Sauvage αυξήθηκαν επίσης κατά 63% στο ίδιο χρονικό διάστημα. Έτσι, το άρωμα του Dior χαρακτηρίστηκε πρόσφατα ως το δεύτερο πιο δημοφιλές άρωμα στον κόσμο, με πρώτο το Baccarat Rouge 540 του Maison Francis Kurkdjian.
“Επαναφορτιζόμενα” luxury lipsticks: Tα κραγιόν ως αξεσουάρ πολυτελείας
Τον Μάρτιο, ο Dries Van Noten έκανε το ντεμπούτο του στον χώρο της ομορφιάς. Το λανσάρισμα περιλαμβάνει ψαγμένα αρώματα, πολυτελή σαπούνια και αξεσουάρ ομορφιάς. Όμως, στο επίκεντρο της Dries Van Noten Beauty κρύβεται το δημοφιλέστερο προϊόν μακιγιάζ: Μια σειρά από κραγιόν σε τριάντα υπέροχες αποχρώσεις. Το χρώμα τους εμπερικλείεται σε τέσσερεις δίχρωμες μεταλλικές “επαναφορτιζόμενες” συλλεκτικές θήκες με μοντέρνες στάμπες που συμβαδίζουν με την χαρακτηριστική αισθητική του Βέλγου σχεδιαστή.
Στην ίδια ιδεολογία στρέφονται κι άλλα luxury brands. Hermès, Louboutin και La Bouche Rouge παρουσιάζουν τα πολύτιμα -και πανάκριβα- κραγιόν τους σε ψαγμένες, πολυτελείς και επαναγεμιζόμενες συσκευασίες. Πάνω από 60 ευρώ για ένα κραγιόν; Γιατί όχι, αν έχει την τέλεια απόχρωση; Μια στο τόσο αξίζει να “κακομαθαίνουμε” τον εαυτό μας!
Karavas X BOSS
To κλασσικό άρωμα Bottled Eau de Toilette του οίκου BOSS ανανεώνεται. Και η νέα έκδοσή του έδωσε έναυσμα για τη διοργάνωση του λαμπερού “The BOSS Beach Club” perfume event στις Κάννες. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην παραλία Palais Stéphanie, όπου όλο το περιβάλλον ζωγραφίστηκε με τα χρώματα του φρέσκου BOSS Bottled Marine. Ενός αρρενωπού Eau de Toilette που συμβολίζει την αύρα του καλοκαιριού χάρη στις δροσερές, αναζωογονητικές νότες δυόσμου και μήλου.
Οι επισκέπτες απόλαυσαν κοκτέιλς, διασκέδασαν με beach volley, χόρεψαν υπό τους ρυθμούς live DJ και αποθανάτισαν τις στιγμές τους στο videobooth. Επίτιμος καλεσμένος, το γνωστό μοντέλo με διεθνή καριέρα, Γιώργος Καράβας, όπου πρωταγωνιστεί στην digital καμπάνια του αρώματος ενσαρκώνοντας τον άνδρα του σήμερα στην Ελλάδα.
Κείμενο της Aναστασίας Βαποράκη, blessyou.gr