Η Bee Factor καλλιεργεί τη συνείδηση της ομορφιάς ξεκινώντας από το χώμα

Η Bee Factor καλλιεργεί τη συνείδηση της ομορφιάς – ξεκινώντας από το χώμα

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου), η ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών Bee Factor προχώρησε σε μία συμβολική –αλλά ουσιαστική– πράξη αγάπης για τη φύση με στόχο να ενισχύσει τη περιβαλλοντική συνείδηση: μέσα από τις παραγγελίες του e-shop της, διαθέτει 2.000 γλαστράκια με χώμα, μαζί με την οικολογική της κάρτα, εμποτισμένη με σπόρους λουλουδιών φιλικών προς τις μέλισσες.

Κάθε γλαστράκι αποτελεί μια πρόσκληση να φυτέψουμε κάτι όμορφο – κυριολεκτικά και μεταφορικά. Με στόχο να δημιουργηθούν πάνω από 400 τετραγωνικά μέτρα μικρο- βιότοπων σε αστικά περιβάλλοντα, η δράση αυτή συνδέει τη φροντίδα του δέρματος με τη φροντίδα του πλανήτη.

“Η φύση είναι η πρώτη μας ύλη, η αρχική μας πηγή. Μας προσφέρει γενναιόδωρα – κι εμείς έχουμε το χρέος να της ανταποδώσουμε. Στη Bee Factor, δεν παράγουμε μόνο καλλυντικά – καλλιεργούμε περιβαλλοντική συνείδηση”, δηλώνει χαρακτηριστικά η ιδρύτρια της εταιρείας, Αλίκη Μακρή.

Η Bee Factor καλλιεργεί τη συνείδηση της ομορφιάς – ξεκινώντας από το χώμα

Bee Factor: Ομορφιά με οικολογική ταυτότητα

Η Bee Factor έχει ως αποστολή να δημιουργεί φυσικά καλλυντικά παγκόσμιας κλάσης με το ελάχιστο δυνατό αποτύπωμα και το μέγιστο οικολογικό ήθος. Η δέσμευσή τους για βιωσιμότητα εκφράζεται με συνέπεια σε κάθε πτυχή της παραγωγής και λειτουργίας τους:

  • *Χρησιμοποιούν ανακυκλώσιμες συσκευασίες, με ελαχιστοποίηση χρήσης πλαστικού.  
  • *Επιλέγουν φυσικές, πιστοποιημένες πρώτες ύλες από ηθικές και υπεύθυνες πηγές.
  • *Επενδύουν σε τοπική παραγωγή με σεβασμό στον άνθρωπο, τα ζώα και τη γη.
  • *Σχεδιάζουν eco-packaging με λειτουργικότητα και συμβολισμό (όπως η seed-paper κάρτα μας).
  • *Υποστηρίζουν δράσεις που ενισχύουν τα μελισσοκομικά οικοσυστήματα, από όπου εμπνέονται το όνομα και τη φιλοσοφία τους.

Η δράση της 5ης Ιουνίου εντάσσεται στο οικολογικό πλάνο της Bee Factor και συνδέεται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainable Development Goals – SDGs) του ΟΗΕ – ειδικά τον Στόχο 12 (Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή) και τον Στόχο 15 (Ζωή στη Στεριά).

Η Bee Factor εξελίσσεται σε ένα brand νέας γενιάς: εκεί όπου το premium skincare συναντά τη συνείδηση.

Φωτογραφίες, Bee Factor

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ