Mέχρι σήμερα, τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, διεκδικούσαν στην Amazon -τον παγκόσμιο κολοσσό online αγορών-, το υψηλότερο μερίδιο αναζητήσεων και κατ’επέκταση πωλήσεων ομορφιάς. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Market Defense για τον Μάρτιο του 2024, μια διαφημιστική εταιρεία που βοηθά brands να εισάγουν προϊόντα τους στην Amazon, αποδεικνύεται ότι το τοπίο έχει αλλάξει. Kατηγορίες oμορφιάς όπως τα μαλλιά και τα νύχια καθώς και πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις στην πλατφόρμα της Amazon, έχουν μπει δυναμικά στο παιχνίδι παρουσιάζοντας συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον.
Τα 10 κορυφαία beauty keywords στην Amazon
Σύμφωνα με τα δεδομένα της εταιρείας Market Defense, ο πίνακας των αναζητήσεων ομορφιάς της Amazon, δομείται ως εξής για τον Μάρτιο του 2024:
- Sol de Janeiro: 1,5 εκ. αναζητήσεις
- Press-on νύχια: 1,4 εκ.αναζητήσεις
- Μακιγιάζ: 1,4 εκ. αναζητήσεις
- Patches για σπυράκια: 1,3 εκ. αναζητήσεις
- Βερνίκια νυχιών gel: 1,2 εκ. αναζητήσεις
- Μάσκαρα: 1,2 εκ. αναζητήσεις
- Σαπούνι χεριών: 1,1 εκ. αναζητήσεις
- Αφρόλουτρo: 1,1 εκ. αναζητήσεις
- Dry shampoo: 967.080 αναζητήσεις
- Περιποίηση επιδερμίδας: 927.021 αναζητήσεις
Όταν οι αναζητήσεις υποκινούνται από τα trends
Τα στοιχεία της εταιρείας Market Defense, δείχνουν, ότι οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην Amazon αναζητώντας offers σε gel βερνίκια νυχιών. Μια κατηγορία, που εκτοξεύτηκε από το 2020 και έπειτα λόγω της πανδημίας. Ένα άλλο εντυπωσιακό φαινόμενο, είναι η φρενίτιδα που έχει προκαλέσει το βραζιλιάνικο skincare brand, Sol de Janeiro. Αυτή τη στιγμή, φιγουράρει στην πρώτη θέση στις μηνιαίες αναζητήσεις oμορφιάς της Amazon.
Ταυτόχρονα, το viral εργαλείο μαλλιών Dyson Airwrap και το CeraVe face wash, είναι οι επόμενες δημοφιλέστερες αναζητήσεις στην πλατφόρμα. Ωστόσο εδώ μιλάμε για συγκεκριμένα προϊόντα. “Το γεγονός ότι το brand Sol de Janeiro έχει τραβήξει τόσο πολύ την προσοχή των καταναλωτών που αναζητούν απλώς τι προϊόντα έχει η μάρκα με ένα γενικό search, είναι πολύ εντυπωσιακό”, δήλωσε η Vanessa Kuykendall, chief operations officer της εταιρείας Market Defense.
Εποχιακές διαφοροποιήσεις
“Οι αναζητήσεις που αφορούν αντηλιακά προϊόντα αυξάνονται στην Amazon κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Aντιθέτως, τα bronzers, μαγνητίζουν το ενδιαφέρον ήδη από τον Απρίλιο. Γενικά searches, όπως το μακιγιάζ και η περιποίηση της επιδερμίδας υπάρχουν πάντα στη λίστα. Αλλά το να βρίσκεται ένα συγεκριμένο brand στην κορυφή, αποδεικνύει ότι το hype είναι τεράστιο” πρόσθεσε η Kuykendall.
Επιπλέον, τα καινούργια δεδομένα, αποτυπώνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περιποίηση των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής. Πιο συγκεκριμένα, το iRestore Laser Hair Growth System αλλά και προϊόντα της φίρμας Nutrafol, ήταν ανάμεσα στις top beauty αναζητήσεις στην Amazon τον Μάρτιο του 2024.
Kεντρική φωτογραφία, Betina du Toit.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.