H Εmma Chamberlain, το 21χρονο it κορίτσι των social media με τη λατρεία στα vintage κομμάτια, είναι η νέα μούσα της Lancôme. Μια content creator και fashion influencer που έχει “χτίσει” μέσα από το περιεχόμενό της ένα όνομα και προσελκύει με την αισθητική και την αυθεντικότητά της. “Είμαι περήφανη που καλωσορίζω την Emma Chamberlain στην οικογένεια της Lancôme. Έχει πετύχει πολλά σε τόσο μικρή ηλικία. Και λατρεύεται από μια γενιά για τις προοπτικές που μοιράζεται. Εκτιμούμε το αστείρευτο χιούμορ της αλλά και την σοβαρότητά της συζητώντας για σημαντικά θέματα”, δήλωσε η Françoise Lehmann, διεθνής πρόεδρος της Lancôme.
Emma Chamberlain
O δρόμος της επιτυχίας
Εκτός από μια σειρά από βραβεία, συμπεριλαμβανομένου ενός βραβείου People’s Choice και του βραβείου στη social media list του 2021 Forbes 30 Under 30, η θέση της Emma Chamberlain στη βιομηχανία έχει αυξηθεί περαιτέρω μέσω των δεσμών της με τη Vogue. Συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης της θέσης της παρουσιάστριας στο Met Gala και της θέσης της στις πρώτες σειρές της εβδομάδας μόδας. Ταυτόχρονα, έχει υπάρξει στα εξώφυλλα των Vogue, Cosmopolitan και Nylon. Ενώ δεν έλειπε και το 2022 από την Forbes όπου βρέθηκε πέμπτη στη Top Creators list.
Η δημιουργικότητα της Emma δεν σταματά εδώ. Εκτός από το προσωπικό της προφίλ στα social media, διαθέτει και το δικό της brand με premium καφέ και τσάι το “Chamberlain Coffee”.Παράλληλα έχει και τη δική της ενότητα με podcasts στο spotify το “Anything Goes with Emma Chamberlain”. Σχετικά με τη συνεργασία με τη Lancôme, θα πρωταγωνιστήσει σε μια διαδικτυακή σειρά στο YouTube channel της Lancôme. Σε τέσσερα επεισόδια, θα μοιραστεί τις απόψεις της για την αυτοεικόνα, την ομορφιά και την περιποίηση του δέρματος.

H στρατηγική κίνηση της Lancôme
Δεν είναι καθόλου τυχαία η επιλογή της Emma Chamberlain ως brand ambassador της Lancôme. Στο account της στο Instagram, σημειώνει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης. Σχεδόν 12% του κοινού της την λατρεύει και παρακολουθεί το περιεχόμενο της. Αυτό το ποσοστό είναι εξαιρετικά υψηλό για κάποιον που έχει 16 εκατομμύρια followers. H εξυπνάδα και το αυθόρμητο χιούμορ της ήταν τα βασικά συστατικά του χαρακτήρα της που την ανέδειξαν μια από τις δημοφιλέστερες vloggers της γενιάς της. Η Lancôme θέλοντας να δημιουργήσει πιο ελκυστικό περιεχόμενο και να συμβάλει σε πιο “ουσιώδεις συζητήσεις στο διαδίκτυο” βάζει την Gen Ζ στην πρώτη γραμμή.

Έχοντας τρία ισχυρά “όπλα,” τη μόδα, την επιρροή και τα social media, η Emma Chamberlain, έχει εξελιχθεί στο πιο φρέσκο και αγαπημένο κορίτσι της γενιάς της. Δεν ξεχνάμε ότι ήταν από τις πρώτες προσωπικότητες που χρησιμοποίησε τις σύγχρονες πλατφόρμες για να προωθήσει την πράσινη μόδα. Η αγάπη της για τα vintage, second-hand ρούχα, δεν μας υπενθύμισε μόνο πόσο όμορφα μπορεί να είναι. Αλλά και πόσο ξεχωριστή μπορεί να είναι η στιλιστική μας ταυτότητα και το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Αγαπάμε την Emma και ανυπομονούμε να την θαυμάσουμε σε κάθε νέο βήμα της.
Kεντρική φωτογραφία Emma Chamberlain.
Κείμενο Αναστασία Βαποράκη.