Μετά από τις λίστες με τα brands που βρέθηκαν στην κορυφή του skincare και του μακιγιάζ για το πρώτο εξάμηνο του 2023, ακολουθεί η επόμενη αγαπημένη μας κατηγορία: Τα αρώματα. Έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας κι όπως πολύ καλά γνωρίζουμε και στην δική σου μιας και δεν πρόκειται για ένα απλό beauty product. Η γκάμα είναι μεγάλη και περιλαμβάνει αρώματα με διαχρονική αξία αλλά και νέες προσθήκες μεταβάλλοντας διαρκώς το τοπίο και τις “πρωτιές” στις λίστες. Σύμφωνα με το Circana, την παγκόσμια πλατφόρμα που μελετά την πολυπλοκότητα της συμπεριφοράς των καταναλωτών, σημειώθηκε αύξηση 13% στις αγορές πολυτελών brands αρωμάτων και 11% στις αγορές αρωμάτων ευρείας κατανάλωσης, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Perfume era
“Οι αριθμοί στα αρώματα ευρείας κατανάλωσης είναι τόσο ισχυροί, που σχεδόν αυξάνονται με τον ίδιο ρυθμό με τα πολυτελή αρώματα. Αυτό είναι κάπως ασυνήθιστο μιας και το άρωμα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του luxury” δήλωσε η Larissa Jensen, αντιπρόεδρος ομορφιάς στο Circana. Τα eau de parfums και οι κολώνιες, αποτελούν περίπου το 60% των πωλήσεων. Σύμφωνα με το Circana, για το πρώτο εξάμηνο του 2023, αυτά είναι τα brands αρωμάτων που βρέθηκαν στην κορυφή:
Πολυτελή αρώματα
- Chanel
- Christian Dior
- Yves Saint Laurent
- Versace
- Giorgio Armani
Αρώματα ευρείας κατανάλωσης
- Axe
- Old Spice
- Coty
- Body Fantasies
- Calvin Klein
Τα best selling γυναικεία αρώματα για το 2023 σύμφωνα με το Tik Tok
Ένα άρωμα μπορεί να σε μεταφέρει μαγικά σε μια ανάμνηση, να σου θυμίσει ένα συγκεκριμένο άτομο, να σε αναζωογονήσει, να μειώσει το άγχος και να εκτοξεύσει την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη. Αν θέλεις να εμπλουτίσεις την έρευνά σου για το ποια αρώματα είναι στη κορυφή το 2023, με ένα κλικ στο hashtag #PerfumeTikTok στο Tik Tok -το οποίο έχει συγκεντρώσει 9.2 δις προβολές- θα δεις λάτρεις αρωμάτων να δίνουν απλόχερα τη γνώμη τους σχετικά με το ποιες μυρωδιές αξίζουν πραγματικά. Είτε πρόκειται για ένα άρωμα που έχει γίνει απλά viral αυτή την περίοδο, είτε για ένα κλασικό που έχει κερδίσει τη θέση του ως ένα από τα πιο δημοφιλή χάρη στη μοναδική του σύνθεση και το ξεχωριστό μπουκάλι του.

Όταν “μιλούν” τα views
Όσον αφορά τη δημοφιλία, το Cloud της Ariana Grande, με το hashtag #arianagrandecloud, έχει συγκεντρώσει 28.7 δισεκατομμύρια προβολές στο Tiktok. Ένα άρωμα με άνθη λεβάντας και περγαμόντο και βρώσιμες νότες όπως κρέμα καρύδας και πραλίνα. Το Missing Person by Phlur “εκτοξεύτηκε” επίσης στην πλατφόρμα του TikTok, με 2.2 δισεκατομμύρια προβολές σε βίντεο σχετικά με το άρωμα, με πολλούς να ισχυρίζονται ότι “μυρίζει αγάπη” και ότι η ανάμειξη λουλουδιών και μόσχου τους θυμίζει ένα αγαπημένο πρόσωπο.
Συνεχίζοντας στη λίστα αναζήτησης, το Baccarat Rouge 540 του κορυφαίου αρωματοποιού Francis Kurkdjian, παρόλο που δημιουργήθηκε πριν από επτά χρόνια έχει συγκεντρώνει 310.7 εκατομμύρια προβολές και αμέτρητες κριτικές για το μεθυστικό μείγμα από ζεστά ξύλα, γιασεμί και μπαχαρικά σαφράν. Από τις αναζητήσεις δε λείπουν και εμβληματικά αρώματα οίκων μόδας, συμπεριλαμβανομένου του Chanel Chance και του Miss Dior by Dior που συνδυάζουν νότες φρεσκάδα και αισθησιασμού. Έτσι, σύμφωνα με τις αναζητήσεις των χρηστών στο Tik Tok αυτά είναι τα 10 πιο περιζήτητα γυναικεία αρώματα που έχουν εκτοξευθεί σε πωλήσεις μέχρι τώρα το 2023:
- Ariana Grande cloud 28.7 δις προβολές
- Missing Person by Phlur, 2.2 δις
- Glossier you, 1.7 δις
- Βaccarat rouge 540, 310.7 εκ.
- Βlack Οpium 335.6 εκ.
- Burberry her 26.8 εκ.
- Giorgio armani Si, 35.3 εκ.
- Chanel Chance, 3.3 εκ.
- Dior, Miss dior perfume 21.1 εκ.
- Carolina Herrera good girl, 37.1 εκ.
Kείμενο, Αναστασία Βαποράκη.