O οίκος Prada “εισβάλλει” στον χώρο της oμορφιάς

O οίκος Prada εισβάλλει στον χώρο της oμορφιάς
Prada Beauty

Ο οίκος Prada εδώ προετοιμάζει στρατηγικά την θεαματική είσοδο του στον χώρο του skincare και του μακιγιάζ και βρισκόμαστε μια ανάσα πριν από την μεγάλη παρουσίαση η οποία θα γίνει την 1η Αυγούστου. Έπειτα από τη σημαντική διαδρομή που έχει χαράξει στο χώρο της μόδας και των αρωμάτων, ο οίκος Prada πλέον κατευθύνεται σε ένα άλλο μονοπάτι με σκοπό να μαγνητίσει με την αισθητική του και να αφήσει το signature στιλ του και στον κόσμο της oμορφιάς. Η global makeup director Lynsey Alexander, μαζί με την digital makeup artist Inès Alpha, απογειώνουν με τη δημιουργικότητά τους το νέο εγχείρημα του οίκου στη συλλογή Rethinking Beauty. Είσαι έτοιμη να μάθεις τα πάντα για το σημαντικότερο beauty λανσάρισμα της χρόνιας;

O οίκος Prada "εισβάλλει" στον χώρο της oμορφιάς
Prada Beauty

Nέο κεφάλαιο με σύγχρονη ματιά

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο οίκος Prada κάνει το βήμα να μπει στον κόσμο της oμορφιάς. Τον Σεπτέμβριο του 2000, είχε λανσάρει μια skincare σειρά και βάλσαμα για τα χείλη τα οποία όμως δεν σημείωσαν επιτυχία με αποτέλεσμα τη διακοπή κυκλοφορίας του. Με εκτενέστερη έρευνα και με μια ισχυρή ομάδα, ο οίκος Prada επιχειρεί ξανά να εισέλθει στην βιομηχανία της oμορφιάς -και αυτή τη φορά πιο δυναμικά- δημιουργώντας δύο νέες κατηγορίες προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης της επιδερμίδας. “Τι σημαίνει ομορφιά σήμερα; Αυτή η ερώτηση ήταν στον πυρήνα της δουλειάς μας με τη L’Oréal”, δήλωσαν από κοινού οι Miuccia Prada και Raf Simons, συν-δημιουργοί του οίκου Prada, αναφερόμενοι στον κάτοχο της άδειας ομορφιάς της μάρκας.

“Εγκαταλείποντας όλα τα κλισέ του παρελθόντος, πιστεύουμε ότι η ομορφιά σήμερα είναι η αναπαράσταση της προσωπικότητας, της ελευθερίας και της αυτοπεποίθησης κάποιου. Η ιδέα της “φροντίδας” ήταν επίσης κρίσιμη, ως χειρονομία και ως ανάγκη, για την ευημερία κάποιου”, συνέχισαν. “Τα σημαντικά αποτελέσματα που έχει επιτύχει η έρευνα σε αυτόν τον τομέα μας επέτρεψαν να εργαστούμε σε πραγματικά και αποτελεσματικά προϊόντα”.

Η L’Oréal Luxe άλλαξε τα δεδομένα

Ο Cyril Chapuy, πρόεδρος της L’Oréal Luxe, κάτοχος άδειας της Prada Beauty από τον Ιανουάριο του 2021, θεωρεί ότι η είσοδος του luxury brand στον κόσμο της oμορφιάς είναι ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης. “Το λανσάρισμα του Prada Paradoxe το 2022 το οποίο μάλιστα κατέκτησε και το Αργυρό Βραβείο στα Prix de Beauté 2022 στην ενότητα Γυναικείο άρωμα, αποκατέστησε την ηγετική θέση της μάρκας στα γυναικεία αρώματα. Αντίστοιχα, το λανσάρισμα Skin and Color ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο που θα ανεβάσει τη μάρκα σε νέα ύψη”, είπε, περιγράφοντας ότι η συλλογή αντιπροσωπεύει το luxury beauty συνδυάζοντας ανώτερη ποιότητα, πρωτοποριακή τεχνολογία, καινοτομία και βιωσιμότητα.

Τα στελέχη της L’Oréal δεν θα συζητούσαν για προβλέψεις πωλήσεων, αλλά πηγές του κλάδου εκτιμούν ότι σε τρία χρόνια, η περιποίηση του δέρματος και το μακιγιάζ του οίκου Prada, ενδέχεται να δημιουργήσουν το 25 έως 30% της συνολικής δραστηριότητας oμορφιάς της μάρκας. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσιες λιανικές πωλήσεις. Η L’Oréal Luxe στο portfolio της έχει κι άλλα brands όπως Valentino, Giorgio Armani Beauty και YSL Beauty. Η προσθήκη της Prada Beauty ήρθε την στιγμή που ο όμιλος έχει εκτοξεύσει ήδη τις πωλήσεις του. Συγκεκριμένα, η περιποίηση της επιδερμίδας -συμπεριλαμβανομένης της αντηλιακής φροντίδας- και το μακιγιάζ ήταν οι μεγαλύτερες κατηγορίες προϊόντων στη L’Oréal, δημιουργώντας το 40,1% και το 20,2%, αντίστοιχα, των συνολικών πωλήσεων του ομίλου ύψους 38,26 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022. Επίσης πέρυσι, το τμήμα Luxe ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός πωλήσεων του ομίλου, σημειώνοντας 38,3 τοις εκατό του συνόλου.

O οίκος Prada "εισβάλλει" στον χώρο της oμορφιάς
Prada, Augmented Skin

Skincare σειρά με τεχνολογία από 15 σπάνια είδη φυτών

Η νέα σειρά περιποίησης δέρματος, η οποία περιλαμβάνει τα Prada Augmented Skin The Cream, The Serum και The Cleanser & Makeup Remove, δεν αφορά τη διόρθωση των βλαβών, όπως είναι οι παραδοσιακές θεραπείες, αλλά ακολουθεί μια πιο θετική προσέγγιση. Xρησιμοποιεί την έξυπνη τεχνολογία Adapto.gn, που αποτελείται από σπάνια είδη 15 φυτών που χρονολογούνται πριν από περισσότερα από 400 εκατομμύρια χρόνια. “Έχουν τη δύναμη να αυξάνουν την αντίσταση του σώματος σε οποιαδήποτε μορφή επιθετικότητας”, είπε η Andrea, προσθέτοντας ότι η τεχνολογία βοηθά το δέρμα να προσαρμοστεί στο περιβάλλον σε πραγματικό χρόνο.

Ψάχνοντας την τέλεια συνέργεια μεταξύ μόδας και ομορφιάς

Ξεκινώντας πριν από τρία χρόνια κατά τη διάρκεια των lockdown που σχετίζονται με την πανδημία, η Andrea Αlexander, global makeup director του Prada Beauty, μπήκε βαθιά στα αρχεία του οίκου. “Μου στάλθηκαν τα πάντα όσον αφορά τις υφές δέρματος Saffiano και τα νάιλον δείγματα υφασμάτων. Τράβηξα φωτογραφίες ακόμη και από την πασαρέλα. Μετέτρεψα το σπίτι μου σε έναν τεράστιο κατάλογο Prada. Η αλήθεια είναι πως είχαμε το προνόμιο να αποκτήσουμε πρόσβαση σε 27.000 prints και υφάσματα μόνο και μόνο για να δημιουργήσουμε την τέλεια συνέργεια μεταξύ μόδας και ομορφιάς. Η φιλοσοφία μας ήταν να αποκτήσουμε πρώτα ένα εκλεπτυσμένο δέρμα. Στη συνέχεια, ακολουθεί η προσθήκη μιας χρωματικής, εκκεντρικής πινελιάς” δήλωσε η Andrea.

“Νιώθω περήφανη για κάθε παλέτα, κάθε χρώμα κραγιόν γιατί έχει ελεγχθεί από το πιο σκληρό κοινό”, είπε η Alexander. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν έξι παλέτες τεσσάρων χρωμάτων όπου χρησιμοποιήθηκε μια υβριδική φόρμουλα, που έχει την αίσθηση υγρής κρέμας, αλλά την απόδοση πούδρας. Τα χρώματα του μακιγιάζ εμπνεύστηκαν από τα prints του οίκου Prada, συμπεριλαμβανομένων αξιοσημείωτων συνδυασμών χρωμάτων, όπως το μελιτζανί και το πορτοκαλί.

O οίκος Prada "εισβάλλει" στον χώρο της oμορφιάς
Matte & Hyper Matte Lipsticks

Η επέλαση των ματ υφών στο μακιγιάζ

Το μακιγιάζ δημιουργήθηκε για πραγματικές γυναίκες. Τα πρώτα χρώματα κραγιόν που αναπτύχθηκαν ήταν κόκκινο, ροζ και μπεζ, στη συνέχεια προστέθηκαν δευτερεύουσες αποχρώσεις. “Όλοι συμφωνήσαμε ότι θα έπρεπε να δημιουργήσουμε κραγιόν με ματ υφές αλλά με μια σύνθεση που παράλληλα θα φροντίζει τα χείλη”, είπε η Alexander, αναφερόμενη στην υφή που προτιμούσε ο οίκος από την πρώτη του εμφάνιση το 1988 και αποδεικνύοντας περίτρανα ότι το ματ μακιγιάζ είναι ξανά πιο hot από ποτέ. Οι αποχρώσεις θα είναι 13 matte και 13 hyper matte. Η εξωτερική συσκευασία του hyper matte έχει μια χρυσή ταινία στη μέση, ενώ η απαλή ματ έχει ασημί απόχρωση.

O οίκος Prada "εισβάλλει" στον χώρο της oμορφιάς
Prada Reveal Foundation

Τεχνολογία και ομορφιά

“Ο οίκος Prada έχει εμμονή με την τεχνολογία και την ομορφιά. Μέρος του ταξιδιού μου ήταν να δουλέψω με έναν digital makeup artist. Aυτή ήταν η Alpha, η παγκόσμια δημιουργική καλλιτέχνης e-makeup, με την οποίο συνεργάστηκε η Alexander. Ένα πορτοκάλι που έφτιαξε η Alpha ψηφιακά θα μπορούσε να ζωντανέψει στον πραγματικό κόσμο ή το αντίστροφο, όπου ένα φυσικό πρωτότυπο θα μπορούσε να μεταφραστεί ψηφιακά στον 3d κόσμο.

“Για εμένα ήταν όνειρο να συνεργαστώ με τον οίκο Prada. Είναι μια μάρκα που με γοήτευε από τότε που ήμουν παιδί”, είπε η Alpha η οποία επίσης αναζήτησε τα αρχεία της μάρκας και πρότεινε να συνεργαστούν με διάφορα ψηφιακά avatar στα οποία θα αναδημιουργούσε διάφορες εμφανίσεις. Eιδικά στα foundations, η συνέργεια μεταξύ της Alpha και της Andrea ήταν εντυπωσιακά αποτελεσματικά. Θα διατίθενται σε 33 χρώματα, με τεχνολογία τεχνολογία μαλακών φίλτρων που αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. “Ήταν μια προσέγγιση ανθρώπου και τεχνολογίας όσον αφορά την απόδοση”, είπε η Andrea.

O οίκος Prada "εισβάλλει" στον χώρο της oμορφιάς
Prada,Η νέα συλλογή ομορφιάς “Rethinking Beauty”

Το λανσάρισμα της χρονιάς

Τα make up και skincare προϊόντα του οίκου Prada Beauty θα λανσαριστούν πρώτα στο prada-beauty.com και στο prada.com, την 1η Αυγούστου. Στη συνέχεια, μια limited edition σειρά θα κυκλοφορήσει σε Harrods και Selfridges στο Λονδίνο στις 18 Αυγούστου. Επίσης στο Douglas του Μόναχο, στη Φρανκφούρτη και στο Ντίσελντορφ  της Γερμανίας και στη Rinascente της Ρώμη θα ξεκινήσουν να λανσάρονται τα προϊόντα τον Οκτώβριο.

Οι τιμές θα κυμαίνονται από 45 ευρώ για ένα κραγιόν έως 80 ευρώ για μια σκιά ματιών και 360 ευρώ για μια κρέμα. Το λανσάρισμα στις ΗΠΑ έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2024. Τα προϊόντα Prada Beauty θα διατίθενται επιλεκτικά κυρίως σε luxury πολυκαταστήματα, εξειδικευμένα καταστήματα και perfumeries, καθώς και σε duty free. Οι προσδοκίες που μας έχουν δημιουργηθεί είναι τεράστιες και ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε ένα-ένα τα προϊόντα. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε!


Φωτογραφίες, Prada Beauty.

Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ