Κατάγεται από το Μιλάνο και ο μακιγιέρ της Carine Roitfeld το προτιμά. Τι άλλο θέλουμε;
Υπάρχει κάτι καλύτερο από ένα προϊόν ομορφιάς που κάνει θαύματα και έχει ένα όνομα που το ξέρει όλος ο κόσμος; Η απάντηση είναι: Ναι, και αυτό είναι ένα προϊόν ομορφιάς που κάνει θαύματα και το ξέρουμε εμείς και άλλοι εκατό. Βέβαια κάτι καλό δεν αργεί να μαθευτεί και το ίδιο ίσχυε και για την Kiko Milano. Πρώτη φορά το ακούτε; Ίσως θυμόσαστε την Louise Follain, το μοντέλο από τη Γαλλία που παρουσιάσαμε πρόσφατα και η οποία το έβαλε στη λίστα της.
Κάπου εκεί, στο επάγγελμα των μακιγιέρ και των insiders της επαγγελματικής ομορφιάς άρχισε να πλέκεται και ο μύθος της Kiko Milano. Στις επιδείξεις της Anna Sui και της Stella McCartney τα μαντιλάκια απολέπισης χρησιμοποιούνται κατά κόρον, ενώ ο μακιγιέρ Tom Pecheux που αναλαμβάνει συχνά τις εμφανίσεις της Carine Roitfeld έχει δηλώσει ότι κατά τη γνώμη του αποτελούν την τέλεια βάση για το κραγιόν.
Στα θετικά σημεία μετράει ο μακιγιέρ της Lupita Nyong’o, Nick Barose, και την καλή τους τιμή σε σύγκριση με άλλα brands, και την ίδια γνώμη έχει εκφράσει και ο μακιγιέρ της Selena Gomez, Hung Vanngo. Ήταν ακόμη η πρώτη εταιρεία ομορφιάς που αποφάσισε να εφαρμόσει την λογική του fast fashion στην αντίστοιχη στρατηγική του fast beauty, αντί δηλαδή να παράγει μία ή δύο συλλογές τον χρόνο, παρουσιάζει συνεχώς νέα προϊόντα. Και φαίνεται ότι αυτό αρέσει στο νεανικό κοινό γιατί ήδη την έχει ανταμείψει με έσοδα μεγαλύτερα των 400 εκατομμυρίων ευρώ. Η νέα limited edition συλλογή Artist είναι εμπνευσμένη φυσικά από τον κόσμο της τέχνης, το video ακολουθεί και μην ξεχνάτε.. το ακούσατε πρώτη φορά εδώ!