Απόλυτη pop star του φετινού καλοκαιριού, η Sabrina Carpenter, υπογράφει την πρώτη της συμφωνία συνεργασίας με τη Redken. Απολύτως εξοικειωμένη με τα φώτα της δημοσιότητας, η δημοφιλής Sabrina, πρωταγωνιστεί στη παγκόσμια σειρά τηλεοπτικών σποτ και υπαίθριων διαφημίσεων αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της γνωστής μάρκας περιποίησης μαλλιών. Η Redken, πρόκειται να είναι επίσημος συνεργάτης στην επερχόμενη “Short & Sweet” περιοδεία της Carpenter που θα πραγματοποιηθεί σε 29 πόλεις των ΗΠΑ.
To γοητευτικό ξανθό της Sabrina Carpenter
Η συνεργασία γεννήθηκε και αναπτύχθηκε μέσα στο κομμωτήριο όσο η Carpenter εξελισσόταν σε αστέρι. Είναι λάτρης της Redken εδώ και πολλά χρόνια και αποδίδει το χαρακτηριστικό ξανθό της χρώμα αποκλειστικά στο Shades EQ της Redken, την κορυφαία ημιμόνιμη βαφή gloss παγκοσμίως. Το ξανθό ανάλαφρο στιλ με αφέλειες της pop star, έχει γοητεύσει το κοινό σε όλο τον κόσμο, ένα επαγγελματικό μυστικό που ο hairstylist, Scott King και η colorist, Laurie Heaps της Carpenter οφείλουν στη Redken. Ο Scott και η Laurie έχουν ενταχθεί επίσης στον κατάλογο ταλέντων της εταιρείας.
“Η μαγνητική ενέργεια της Sabrina ταιριάζει με τις βασικές αξίες της Redken”
“Μπορεί το καλοκαίρι να έφτασε στο τέλος του, αλλά για εμάς τώρα ανεβαίνει η θερμοκρασία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε το φαινόμενο της pop κουλτούρας Carpenter στην οικογένεια της Redken. Τους τελευταίους μήνες έχει κατακλύσει τα παγκόσμια μουσικά charts και δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τραγουδάμε τις τελευταίες της επιτυχίες. Τα single “Espresso” και “Please Please Please” έφτασαν στην πρώτη θέση του παγκόσμιου chart του Spotify και στη πρώτη θέση του Billboard Hot 100 chart, αντίστοιχα. Ο πολυαναμενόμενος δεύτερος δίσκος της, “Short n’ Sweet”, ο οποίος κυκλοφόρησε στις 23 Αυγούστου, ήταν ένα από τα σημαντικότερα νέα άλμπουμ του 2024 και κατέκτησε από την αρχή την 1η θέση του Billboard 200, ενώ η περιοδεία της ξεκινά στις 23 Σεπτεμβρίου έχοντας ήδη ξεπουλήσει όλα τα εισιτήρια.
Φυσικά, δεν μπορούμε να μιλάμε για τη Sabrina Carpenter αν δεν αναφέρουμε τα εμβληματικά μαλλιά της. Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι τους δρόμους της Νέας Υόρκης, όλοι ασχολούνται εμμονικά με τις αφέλειες, το ξανθό χρώμα και το ανάλαφρο στιλ των μαλλιών της. Πρόκειται για τη σημαντικότερη συνεργασία μας μέχρι σήμερα και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι. Η παράτολμη στάση, η ασίγαστη φιλοδοξία και η μαγνητική ενέργεια της Sabrina ταιριάζουν απόλυτα με τις βασικές αξίες της μάρκας μας. Ανυπομονούμε να αποκαλύψουμε την πρώτη μας καμπάνια. Είναι μια αληθινή συνεργασία που αναδεικνύει τη μοναδική αισθητική της Sabrina και την επαγγελματική παράδοση της Redken. Πιστέψτε με, θα δείτε ένα big bang!” ανέφερε σχετικά με τη συνεργασία η Severine Breton, Πρόεδρος της Redken.
“Πάντα ονειρευόμουν να συνεργαστώ με μια επαγγελματική εταιρεία μαλλιών”
“Η ομορφιά και ιδίως τα μαλλιά είναι σημαντικό κομμάτι της ταυτότητάς μου” δήλωσε η Carpenter. Πάντα ονειρευόμουν να συνεργαστώ με μια επαγγελματική εταιρεία προϊόντων μαλλιών και περίμενα μέχρι να βρω την κατάλληλη. Χρησιμοποιώ προϊόντα της Redken αρκετό καιρό και η ιστορία της Paula Kent, ιδρύτριας της Redken, για την οποία έμαθα περισσότερα, ήταν αληθινή έμπνευση για μένα. Θέλω οι γυναίκες να αισθάνονται σίγουρες για τα μαλλιά τους. Με την ιστορία της στον χώρο, η Redken έχει κάτι για κάθε γυναίκα. Είναι το μυστικό για να διατηρώ τα μαλλιά μου όσο το δυνατόν πιο όμορφα και ανυπομονώ να μοιραστώ όλα όσα έχουμε κάνει μαζί” πρόσθεσε η pop star.
Η πρώτη καμπάνια της Sabrina Carpenter για τη σειρά Acidic Bonding Concentrate της Redken, σε σκηνοθεσία του Jacob Bixenman και με φωτογραφίες του Cass Bird, θα παρουσιαστεί στις 19 Σεπτεμβρίου, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες καμπάνιες για καταναλωτές και επαγγελματίες κομμωτές.
Φωτογραφίες, Redken.
Επιμέλεια κειμένου, Αναστασία Βαποράκη.