Tα beauty insights για το πρώτο εξάμηνο του 2023 δόθηκαν στη δημοσιότητα και oι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους αναδεικνύοντας το top 10 ανά κατηγορία προϊόντων ομορφιάς και τα κορυφαία brands ομορφιάς στους τομείς του skincare και του μακιγιάζ. Σύμφωνα με τον MIV (Media Impact Value) -την αποκλειστική μέτρηση τoυ Launchmetrics που καταγράφει τον αντίκτυπο των διαφημιστικών μέσων μιας επωνυμίας σε όλα τα κανάλια προώθησης- ο κόσμος φαίνεται πως εμπιστεύεται περισσότερο τα media για πληροφορίες που αφορούν την περιποίηση της επιδερμίδας και των μαλλιών βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την επιρροή των celebrities αλλά και των influencers οι οποίες παραμένουν επιδραστικές μόνον στην κατηγορία του μακιγιάζ.
Αυτές είναι οι 10 κατηγορίες προϊόντων που “ξεπούλησαν” το δεύτερο τρίμηνο του 2023
Tα δεδομένα της Afterpay, μιας αυστραλιανής εταιρείας χρηματοοικονομικής τεχνολογίας που έχει γίνει γνωστή για την υπηρεσία “buy now-pay later”, δείχνουν ότι για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 οι καταναλωτές με γνώμονα την απόδοση ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε balms για τα χείλη, micellar waters, cleansers και γενικότερα σε προϊόντα που αφορούν κατά κύριο λόγο το skincare. “Οι άνθρωποι θέλουν το καλύτερο, αναζητούν την ποιότητα”, δήλωσε η Shakaila Forbes-Bell, ψυχολόγος μόδας του Afterpay. Η λίστα των product categories με σειρά προτίμησης των καταναλωτών για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έχει δομηθεί ως εξής:
- Aντηλιακό
- Προϊόν για ντεμακιγιάζ
- Self tan
- Lip Balm
- Καθαριστικό
- Μicellar water
- Ενυδατική κρέμα
- Ρετινόλη
- Scrub
- Επιθέματα για την ακμή
Οι πρωταγωνιστές στο skincare
Κατά το 1ο τρίμηνο του 2023 τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας είχαν την τιμητική τους. Ψαγμένα συστατικά, εξειδικευμένες φόρμουλες και ολοκληρωμένες ρουτίνες έχουν γίνει αγαπημένη συνήθεια με τη skincare λίστα να διαμορφώνεται ως εξής:
- CeraVe
- La Roche-Posay
- Charlotte Tilbury
- Drunk Elephant
- L’Oreal Paris
- Dior Beauty
- Kiehl’s
- MAC Cosmetics
- Lancôme
- Benefit Cosmetics
Tα στατιστικά που αφορούν την top δεκάδα των skincare brands δείχνουν και κάτι ακόμη που αξίζει την προσοχή μας: Τα value for money brands με υψηλή αποτελεσματικότητα αγγίζουν την κορυφή στις λίστες. Στον απόηχο της εποχής μετά την πανδημία, η βιομηχανία ομορφιάς των 430 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχει υποστεί ουσιαστικούς μετασχηματισμούς. Μέσα σε αυτές τις αλλαγές, το skincare ξεχωρίζει ως ένα εξαιρετικά ανθεκτικό τμήμα, επιδεικνύοντας την ακλόνητη δύναμή του στον κλάδο.
Το Εθνικό Κέντρο Πληροφοριών Βιοτεχνολογίας των ΗΠΑ, αποκάλυψε ότι το 46% των καταναλωτών ενσωμάτωσε μια ρουτίνα περιποίησης προσώπου δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μια σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 15% που ακολουθούσαν αυτήν την τάση προηγουμένως.
Τα βραβευμένα προϊόντα ομορφιάς των Prix de Beauté στη κορυφή δημοτικότητας
Τα αναδυόμενα αποτελέσματα για τα top brands ομορφιάς του 2023 δείχνουν ξεκάθαρα πως οι βραβεύσεις των Prix de Beauté ήταν απόλυτα επιτυχημένες. Στους πίνακες του Launchmetrics, παρατηρείται ότι η CeraVe κατέκτησε την πρώτη θέση στα skincare brands με 21.8 εκ. δολάρια. Η ανοδική πορεία του brand διαφαίνεται από τα προηγούμενα χρόνια. Δεν ξεχνάμε ότι η σειρά ενυδάτωσης CeraVe, είχε κερδίσει στα Prix de Beauté 2020 το αργυρό βραβείο στην ενότητα Δερμοκαλλυντικών-Περιποίηση και Αδυνάτισμα σώματος.
Στη λίστα φιγουράρει στη δεύτερη θέση η La Roche-Posay η οποία κέρδισε 4 χρυσά βραβεία στα Prix de Beauté 2022 για τις κρέμες Toleriane Dermallergo, Lipikar Baume AP+M και Lipikar Eczema Med Cream αλλά και για το αντηλιακό Anthelios UVMune 400. Ακολουθεί η L’Oreal Professionel που κέρδισε το αργυρό βραβείο για τη σειρά περιποίησης μαλλιών Metal Detox και το χάλκινο βραβείο για τις βαφές Inoa. Η Κiehl’s κατέκτησε το χάλκινο βραβείο για την Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream και η Lancôme το χρυσό βραβείο για το Rénergie H.C.F Triple Sérum.
Οι πρωταγωνιστές στο μακιγιάζ
Το τοπίο στη λίστα του μακιγιάζ δομείται διαφορετικά με πρόσφατα εδραιωμένa brands ομορφιάς να καταλαμβάνουν τις πρώτες δύο θέσεις στη λίστα του 1ου τριμήνου του 2023. Συγκεκριμένα:
- Charlotte Tilbury
- Fenty Beauty
- MAC Cosmetics
- Dior
- Nyx Cosmetics
- Νars
- ColourPop
- Huda Beauty
- Anastasia Beverly Hills
- Lancôme
Τα αποτελέσματα προτίμησης των καταναλωτών συμβαδίζουν ξανά με τα αποτελέσματα των Prix de Beauté όπως διαφαίνεται στους νικητές του 2022. Η Le 8 Hypnôse Mascara της Lancôme κατέκτησε το χρυσό βραβείο και η MACstack μάσκαρα της MAC Cosmetics το χάλκινο βραβείο στην ενότητα μακιγιάζ επιλεκτικής διανομής. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Lancôme κέρδισε το χρυσό βραβείο για το γυναικείο άρωμα Oui La Vie Est Belle που έχει αποκτήσει πια διαχρονική αξία.
Κεντρική φωτογραφία, La Roche-Posay.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.