Τα εμβληματικά brands του ομίλου L’Oréal Paris γιορτάζουν την World Refill Day με το λανσάρισμα της εκστρατείας “Join The Refill Movement” και σε καλούν να πάρεις μέρος σε ένα πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Αλλάζοντας συνήθειες μπορείς να προσφέρεις πολλά. Χρησιμοποιώντας επαναγεμιζόμενες συσκευασίες δεν ωφελείς μόνο το περιβάλλον αλλά κάνεις και εξοικονόμηση πόρων, υλικών, ενέργειας και χρημάτων. Μην ξεχνάς ότι οι μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και να έχουν διαρκές και ισχυρό αντίκτυπο.

Η ιστορία της World Refill Day
Διεθνώς γνωστή ως World Refill Day, η Παγκόσμια Ημέρα Επαναγεμιζόμενων Συσκευασιών καθιερώθηκε να γιορτάζεται ετησίως στις 16 Ιουνίου. Το παγκόσμιο κίνημα που ξεκίνησε το 2021 ενθαρρύνει άτομα, επιχειρήσεις και κοινότητες να αναλάβουν δράση κατά της ρύπανσης, επιλέγοντας την αναπλήρωση και την επαναχρησιμοποίηση συσκευασιών. Η Παγκόσμια Ημέρα Επαναγεμιζόμενων Συσκευασιών υποστηρίζεται από περιβαλλοντικούς οργανισμούς, επιχειρήσεις και άτομα σε περισσότερες από 80 χώρες. Χάρη στην πρωτοβουλία μέχρι στιγμής έχουν σωθεί εκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια μιας χρήσης από χώρους υγειονομικής ταφής και υδάτινες οδούς.

Τα εμβληματικά brands της L’Oréal πρωτοστατούν στη βιωσιμότητα με την εκστρατεία “Join The Refill Movement”
Κορυφαίος όμιλος ομορφιάς, ο L’Oréal Paris λανσάρει την πρώτη παγκόσμια καμπάνια #JoinTheRefillMovement, συγκεντρώνοντας μερικές από τις πιο εμβληματικές μάρκες της, όπως Lancôme, Armani beauty, Yves Saint Laurent Beauty, Kiehl’s, Mugler, Maison Margiela Fragrances, Prada Beauty, Valentino Beauty, L’Oréal Paris, Kérastase, L’Oréal Professionnel και La Roche Posay.
Συμπίπτοντας με την Παγκόσμια Ημέρα Αναπλήρωσης, στις 16 Ιουνίου, η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν τις επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ως μια σημαντική ιεροτελεστία ομορφιάς, συμβάλλοντας σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Εκτός από την εντυπωσιακή καμπάνια και το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ένα ειδικό hashtag #JoinTheRefillMovement θα χρησιμεύσει ως κάλεσμα για δράση, για την ενθάρρυνση της συμμετοχής και της εμπλοκής των καταναλωτών. Η καμπάνια θα ενισχυθεί περαιτέρω από μεγάλους συνεργάτες λιανικής πώλησης για να αυξηθεί η προβολή του αριθμού των επιλογών αναπλήρωσης που διατίθενται πλέον σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ομορφιάς.

Ξαναγέμισέ το – μάθε για τις επαναγεμιζόμενες επιλογές σου
Απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για βιώσιμες επιλογές ομορφιάς, η καμπάνια στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση σχετικά με τα οφέλη της αναπλήρωσης. Ενώ το 78% των καταναλωτών εκφράζει ενδιαφέρον για την αγορά πιο βιώσιμων προϊόντων, πολλοί συνεχίζουν να αγνοούν τις επιλογές για refill και τον χαμηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο των refillable συσκευασιών.
Αυτή η καμπάνια παρουσιάζει τα απτά οφέλη της τακτικής αυτής, δείχνοντας πώς μπορούν οι refillable συσκευασίες να είναι καλές για τον πλανήτη αλλά και για την τσέπη: για παράδειγμα, κάθε φορά που αγοράζεις μια επαναγεμιζόμενη συσκευασία 100 ml αντί να αγοράσεις ξανά δύο μπουκάλια των 50 ml του αρώματος La Vie Est Belle Elixir, βοηθάς στην εξοικονόμηση 73% γυαλιού, 66% πλαστικού και 61% χαρτονιού.

Πάρε μέρος στην καμπάνια #JoinTheRefillMovement
“Αυτή η καμπάνια συγκεντρώνει μερικές από τις πιο εμβληματικές μάρκες μας για να προσκαλέσει τους καταναλωτές παντού στο #JoinTheRefillMovement”, εξήγησε η Blanca Juti, Chief Corporate Affairs & Engagement Officer της L’Oréal. “Θα θέλαμε πολύ οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να βιώσουν πόσο εύκολο και ικανοποιητικό είναι να κάνουν τη μετάβαση σε refillable συσκευασίες και να τις ενσωματώσουν στην τακτική ρουτίνα ομορφιάς τους”.
“Ως παγκόσμιος ηγέτης ομορφιάς, έχουμε την ευκαιρία, καθώς και την ευθύνη, να δημιουργήσουμε πιο βιώσιμες λύσεις και να θέσουμε ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο”, εξήγησε η Ezgi Barcenas, Chief Corporate Responsibility Officer της L’Oréal. “Η επίτευξη αυτού του οράματος σε μεγάλη κλίμακα απαιτεί περισσότερα από την καινοτομία – απαιτεί πρόθεση και δράση. Γι’ αυτό κινητοποιούμε τα brands μας, τους επιχειρηματικούς μας συνεργάτες και τους καταναλωτές μας για να κάνουμε τις refillable συσκευασίες τον νέο κανόνα”.

Με σεβασμό για το περιβάλλον
Αυτή η καμπάνια αναδεικνύει τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της L’Oréal να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να προσφέρει πιο βιώσιμες λύσεις στους καταναλωτές. Ο Όμιλος έχει επίσης προσαρμόσει σημαντικά τις εγκαταστάσεις παραγωγής του σε όλο τον κόσμο για να επιτρέψει την 17πλάσια αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων επιλογών επαναγεμιζόμενων συσκευασιών τα τελευταία πέντε χρόνια, στις επιλογές αυτές θα βρεις μεταξύ άλλων και μερικά από τα πιο δημοφιλή ανδρικά και γυναικεία αρώματα στον κόσμο.
Η φετινή πρωτοβουλία της World Refill Day υπογραμμίζει την αφοσίωση της L’Oréal στην προώθηση της βιωσιμότητας. Ο Όμιλος θα συνεχίσει να καινοτομεί και να κινητοποιεί τους καταναλωτές για την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων.
Φωτογραφίες L’Oréal.
Κείμενο, Άννα Πατσέλλη.