Bottega Veneta: “Issue 01” Ξεχωριστή online εμπειρία

1519
Elaine Constantine, Bottega Veneta Issue 01

Αυτό που μας αρέσει στη νέα εποχή του οίκου Bottega Veneta, είναι κάτι περισσότερο από τη “φορέσιμη” άποψη, τα διαχρονικά πλεκτά φορέματα και τα συγκλονιστικά statement αξεσουάρ της φίρμας. Είναι η συνολική αισθητική ευρηματικότητα της δημιουργικής ομάδας του Daniel Lee που φέρνει μια φρέσκια ματιά στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη μόδα.

Σε αντίθεση με τους περισσότερους συναδέλφους του, ο πολυβραβευμένος καλλιτεχνικός διευθυντής του Bottega Veneta Daniel Lee δεν έχει “επίσημο” προφίλ στα social media. Kαι σπάνια δίνει συνεντεύξεις. Η πιο πρόσφατη συλλογή του για τον Ιταλικό οίκο πολυτελείας παρουσιάστηκε σε ανύποπτο χρόνο σε ένα event που θύμιζε εγκατάσταση διαδραστικού έργου τέχνης. Οι ελάχιστοι προσκεκλημένοι ήταν ένα ευρηματικό μίγμα από VIP προσωπικότητες, συνεργάτες και “ανώνυμους” φίλους του brand.

Bottega Veneta: "Issue 01" Ξεχωριστή online εμπειρία
Bottega Veneta Salon 01 London, ss2021

Αντίο social media

Και όχι, η παρουσίαση της συλλογής Salon 01 δεν μεταδόθηκε ζωντανά από τα social. Άλλωστε ο Daniel Lee υποστηρίζει ότι “τα social εκπροσωπούν την ομογενοποίηση της κουλτούρας. Και υπεραπλουστεύουν το όραμά των συλλογών μας.” Αντί να “επενδύσει” στην αναμφισβήτητη ισχύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο οίκος Bottega Veneta ανέστειλε πλήρως την παρουσία του στα social media. Γιατί; Γιατί πολύ απλά προτίμησε να εστιαστεί -για μια ακόμη φορά- σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Δημιούργησε μια εξαιρετική online “έκδοση” που ενδυναμώνει έξυπνα το ψηφιακό αποτύπωμα του brand ενώ ταυτόχρονα δείχνει το δρόμο για το μέλλον των “περιοδικών” μόδας. Το digital “τεύχος” Bottega Veneta Issue 01 είναι εδώ. Και πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική online εμπειρία.

Bottega Veneta: "Issue 01" Ξεχωριστή online εμπειρία
Bottega Veneta Issue 01, εξώφυλλο James Lacey.

Bottega Veneta Issue 01

Απόλυτα συνδεδεμένο με την αισθητική της συλλογής Salon 01, το πρώτο “τεύχος” του Issue είναι ένα πολύ διαφορετικό ηλεκτρονικό περιοδικό με εικόνα, κίνηση και πολύ ήχο. Στο επίκεντρο της έκδοσης πρωταγωνιστούν κομμάτια της πρόσφατης κολεξιόν, ιδωμένα μέσα από τα μάτια 28 εκπροσώπων της σύγχρονης αισθητικής.

Bottega Veneta: "Issue 01" Ξεχωριστή online εμπειρία
Missy Elliott by Tyrone Lebon.
Bottega Veneta: "Issue 01" Ξεχωριστή online εμπειρία
Barbara Hulanski.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν:

  • Η ιδρύτρια του θρυλικού brand Biba, Barbara Hulanicki που έγραψε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες σελίδες των ’70s
  • Η εικαστικός Elaine Constantine, υπογράφει έναν υπερμεγέθη θάμνο στο σχήμα των νέων square-toed σανδαλιών του οίκου.
  • Ο στενός συνεργάτης του brand Tyrone Lebon, φωτογράφησε την αγαπημένη μας Ms. Missy ‘Misdemeanour’ Elliott, με τα αγαπημένα της Bottega Veneta κομμάτια.
  • Τα μουσικά clips που σε ταξιδεύουν μέσα από ήχο και εικόνα.

Bottega Veneta: "Issue 01" Ξεχωριστή online εμπειρία
Jonathan Frantini for Bottega Veneta Issue 01.
Bottega Veneta: "Issue 01" Ξεχωριστή online εμπειρία
Bindi Steel for Bottega Veneta Issue 01

Απόλαυσε την εμπειρία του Bottega Veneta Issue 1 κάνοντας κλικ εδώ.

Photos via Bottega Veneta.

Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ