Αυτοπεποίθηση & ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς στο event της Dove

H Dove, διοργάνωσε τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου, στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή μια εκδήλωση αποκλειστικά αφιερωμένη στην αυτοπεποίθηση των νέων. Στόχος ήταν η ανάδειξη των μη ρεαλιστικών προτύπων ομορφιάς που ξεπροβάλλουν διαρκώς στα social media και έχουν καταλυτική επίδραση στην ψυχοσύνθεσή τους. Όραμα της Dove είναι να γίνει η ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους αναδεικνύοντας την φυσικότητα και την αληθινή της υπόσταση.

Η εκδήλωση, ξεκίνησε με έναν διάλογο όπου παρουσιάστηκαν όλες οι καμπάνιες και οι δράσεις φετινής χρονιάς. Ενέργειες, που έχουν ως βασικό πυρήνα να καταλύσουν τη συγκρίση με τους άλλους και να αναδείξουν την πίστη και την εμπιστοσύνη στον εαυτό. Η δημοσιογράφος Δώρα Αναγνωστοπούλου, ήταν υπέυθυνη για τον συντονισμό της εκδήλωσης η οποια ήταν χωρισμένη σε τρεις θεματικές ενότητες.

Αυτοπεποίθηση & ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς στο event της Dove
Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager Unilever, η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, ο κος Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος, η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός, Dove Influencer, η κα Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), ο κος Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director Ogilvy Greece, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever. 

Dove Self-Esteem Project

Στην πρώτη θεματική ενότητα η Dove παρουσίασε τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας που έγινε στην Ελλάδα αναδεικνύοντας το πρόβλημα. Ομιλήτριες ήταν η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever και η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια.

“Reverse Selfie” & “Dear Influencers” Campaigns

Στη δεύτερη θεματική ενότητα, παρουσιάστηκαν από τη Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove οι φετινές καμπάνιες “Reverse Selfie” και “Dear Influencers”. Μέσα από τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης, το ειδικό διαδικτυακό εργαλείο που δημιούργησε το Dove, δόθηκε η ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς αλλά και σε γονείς να μυήσουν τα παιδιά στην θετική πλευρά των social media.

Ο Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director στην Ogilvy Greece, η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και η ηθοποιός και Dove Influencer Πηνελόπη Αναστασοπούλου, τοποθετήθηκαν σχετικα με την δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και όλων όσων προβάλλονται μέσα από αυτά.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Nιώθω αυτοπεποίθηση”

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την τρίτη θεματική ενότητα, όπου παρουσιάστηκε αναλυτικά το πρόγραμμα  “Nιώθω αυτοπεποίθηση” το οποιο απευθύνεται σε νέους 11 έως 15 ετών. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα Θετικής Ψυχολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου και με την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Βασικός στόχος του εγχειρήματος, σύμφωνα με την Ψυχολόγο-Ψυχοθεραπεύτρια ‘Αννα Παπαδημητρίου είναι η απομυθοποίηση κάθε διαστρεβλωμένης εικόνας που επηρεάζει προσωπικές και επαγγελματικές πτυχές της ζωής.

Ο Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου ανέφερε χαρακτηριστικά πώς μέσα από το εν λόγω πρόγραμμα τα παιδιά θα μάθουν να αντιμετωπίζουν την κριτική, να αποφύγουν τη σύγκριση και να νιώσουν πραγματικά ελεύθερα. Τέλος, ο Δημήτρης Χαζάπης, Communication Manager της Unilever τοποθετήθηκε σχετικά με το όραμα και τις μακροχρόνιες δεσμεύσεις τόσο για τη Dove όσο και συνολικά για τα brands της Unilever.

Το όραμα της Dove

Η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever δήλωσε: “Όραμα της μάρκας Dove είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτύξουν μια υγιή σχέση με την εμφάνισή τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ο διάλογος που άνοιξε φέτος η Dove γύρω από την  πίεση των Social Media στη νέα γενιά, δεν σταματά εδώ. Συνεχίζεται και την επόμενη χρονιά με σκοπό η μάρκα Dove να φέρει στο προσκήνιο το θέμα της «τοξικής ομορφιάς». Ένα θέμα που συχνά κυριαρχεί στο online περιβάλλον, βοηθώντας τους γονείς να κατανοήσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο που περιηγούνται τα παιδιά τους καθημερινά”.

Ενώ, σε ότι αφορά το στόχο του σχολικού προγράμματος του Dove στην Ελλάδα, η κα Βόσσου ανέφερε σχετικά: «Θέλουμε μέσα στα επόμενα 3 χρόνια το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» να έχει φτάσει σε πάνω από 130 χιλιάδες μαθητές, δημοτικού και γυμνασίου, με την πολύτιμη συνεισφορά του τμήματος Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έτσι, ξεκινάμε από τη φετινή σχολική χρονιά με περίπου 20.000 μαθητές και φυσικά θα συνεχίσουμε δυναμικά και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να πετύχουμε το στόχο μας».

Ενώ, σε ότι αφορά το στόχο του σχολικού προγράμματος του Dove στην Ελλάδα, η κα Βόσσου ανέφερε σχετικά: “Θέλουμε μέσα στα επόμενα 3 χρόνια το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Νιώθω Αυτοπεποίθηση” να έχει φτάσει σε πάνω από 130 χιλιάδες μαθητές, δημοτικού και γυμνασίου, με την πολύτιμη συνεισφορά του τμήματος Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έτσι, ξεκινάμε από τη φετινή σχολική χρονιά με περίπου 20.000 μαθητές και φυσικά θα συνεχίσουμε δυναμικά και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να πετύχουμε το στόχο μας”.

Επιμέλεια κειμένου Αναστασία Βαποράκη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ