Και ποιος δεν έχει ψωνίσει από τα ΙΚΕΑ σε κάποια φάση της ζωής του; Είτε στο εξωτερικό είτε στην Ελλάδα είναι η πρώτη μας επιλογή στο να επιπλώσουμε με καλαίσθητα και καλής ποιότητας έπιπλα το σπίτι μας… και είναι σίγουρο ότι δεν απευθύνεται μόνο στις νεαρές ηλικίες, όπως πίστευε ο κόσμος στην αρχή!
Αλλά αυτή τη φορά δεν θα μιλήσουμε για τον οικιακό εξοπλισμό, αλλά για την ευκαιρία που έχουμε να μαγειρέψουμε με τον food editor, Τάσο Αντωνίου, ο οποίος θα βρίσκεται σε όλα τα καταστήματα ΙΚΕΑ, για να αποδείξει έμπρακτα ότι η μαγειρική είναι μια απλή, γρήγορη αλλά και διασκεδαστική διαδικασία! Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να δοκιμάσουν ένα εύκολο μενού τριών συνταγών μέσα σε 30 λεπτά. Παράλληλα θα μπουν σε κλήρωση για να διεκδικήσουν το βιβλίο μαγειρικής «Για να μην ξαναπείς ποτέ… Μα² πεινάω!», για γρήγορες και πετυχημένες συνταγές! Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της ΙΚΕΑ για τα μέλη του προγράμματος ΙΚΕΑ FAMILY.
Η ΙΚΕΑ πριν από λίγες εβδομάδες μας είχε προσκαλέσει σε μία ξεχωριστή εκδήλωση, όπου μας παρουσίασε το νέο κατάλογο 2017, παροτρύνοντάς μας να ζήσουμε το σπίτι μας με το δικό μας ξεχωριστό τρόπο, χωρίς να ακολουθούμε τα στερεότυπα της εποχής μας. Η εμπειρία ήταν μοναδική!
Το Art Factory, στον Ταύρο, μεταμορφώθηκε και απέκτησε τη ζεστασιά ενός σπιτιού. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε για όλα τα νέα, όμορφα και λειτουργικά προϊόντα που περιλαμβάνονται στον κατάλογο της ΙΚΕΑ 2017, αλλά και να μαγειρέψουμε με τον Δημήτρη Σκαρμούτσο, με το δικό μας τρόπο, χωρίς να ακολουθήσουμε κανέναν κανόνα, κάτι που έκανε και τη διαδικασία της μαγειρικής πάρα πολύ διασκεδαστική.
Παράλληλα, η ψυχολόγος Σάντυ Κουτσοσταμάτη, παρουσίασε, μέσα από τη δική της οπτική, τα αποτελέσματα της έρευνας Life at Home Report, που υλοποίησε η ΙΚΕΑ τον Μάιο του 2016, και ο αρχιτέκτονας Δημήτρης Τσίγκος, αναφέρθηκε στον «Δημοκρατικό Σχεδιασμό», τη φιλοσοφία δηλαδή της ΙΚΕΑ να δημιουργεί προϊόντα με υψηλό design, που είναι ταυτόχρονα ποιοτικά, λειτουργικά, φιλικά προς το περιβάλλον και οικονομικά.
Το όραμα της ΙΚΕΑ είναι σαφές: “Η δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινότητας για τους πολλούς”. Και επειδή ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα στην καθημερινότητα μας αλλάζουν σε ταχύτατους ρυθμούς, η ΙΚΕΑ πραγματοποιεί συνεχείς έρευνες προκειμένου να κατανοεί τις διαρκώς
μεταβαλλόμενες ανάγκες των ανθρώπων, ώστε να τα προϊόντα που δημιουργεί να είναι πάντα σε θέση να τις ικανοποιούν. Μια από αυτές τις έρευνες είναι και η «Life at Home» Report, την οποία η ΙΚΕΑ υλοποίησε για να κατανοήσει και το πώς έχει διαμορφωθεί η καθημερινότητα σήμερα, αλλά και τι είναι αυτό που τελικώς κάνει ένα σπίτι, σπίτι μας!