Πενήντα χρόνια μετά το ντεμπούτο του στους Ολυμπιακούς αγώνες του Μονακού, η Adidas, γιορτάζει την επανέκδοση του θρυλικού sneaker SL 72 σηματοδοτώντας την επικυριαρχία των three stripe sneackers. Δημιουργώντας την πλατφόρμα “We Gave The World an Original, You Gave Us a Thousand Back”, η Adidas αναβιώνει το κλασσικό σχέδιο SL 72, αλλάζοντας τον σχεδιασμό και την λειτουργικότητα των running shoes.
Το χρονικό της καμπάνιας
Η καμπάνια για την επιστροφή του sneaker Adidas SL 72, ζωντανεύει μέσα από τον φακό του διάσημου φωτογράφου Kenny Germe. Συμμετέχουν τα μοντέλα Bella Hadid και Sabrina Lan, ο τραγουδοποιός Asap Nast, ο ποδοσφαιριστής Jules Kounde και η μουσικός Melissa Bon. Το brand κυκλοφορεί πέντε νέους χρωματισμούς -λευκό, κόκκινο, μαύρο, μπλε και κίτρινο- και δύο νέες εκδόσεις, το SL 72 RS και το SL 72 OG. Αναμφίβολα πρόκειται για μια καμπάνια που αναδεικνύει την διαχρονική απήχηση και αλληλεξάρτηση του SL 72 στην σύγχρονη κουλτούρα.
Κάτι παραπάνω από ένα sneaker
Μια ταινία μικρού μήκους συνοδεύει την καμπάνια της Adidas, σε σκηνοθεσία του Thomas Lachambre. Κεντρικό θέμα της είναι η εξέλιξη του SL 72 από την αρχική του μορφή, σε διάφορες παραλλαγές. Η ταινία παρουσιάζει την επίδραση που έχει ασκήσει το συγκεκριμένο sneaker στην μόδα υπογραμμίζοντας την καινοτομία και την καλλιτεχνική του αξία με την πάροδο του χρόνου.
Αξιοσημείωτη είναι η λεπτομέρεια της καμπάνιας. Κάθε νέο σχέδιο sneaker, παρουσιάζεται με ένα διαφορετικό μπουκέτο λουλούδια. Η κίνηση αυτή, συμβολίζει την μοναδικότητα του, προσθέτοντας μια δημιουργική πινελιά. Ο επανασχεδιασμός των SL 72 δεν τιμά μόνο το ιστορικό παρελθόν τους.
Εδραιώνει την θέση τους στο χώρο του αθλητισμού και της μόδας. Συνδυάζοντας παράδοση με τεχνογνωσία, η καμπάνια των αγαπημένων sneackers, αποδεικνύει την δέσμευση της Adidas στην πρωτοτυπία. Προσκαλεί μια ολόκληρη γενιά να γνωρίσει την κληρονομία αυτού του εμβληματικού sneacker.
Φωτογραφίες, Adidas.
Κείμενο, Ευμορφία Κύρκου.