Μια ανάσα πριν την πρεμιέρα της πρώτης του συλλογής για την Benneton που αφορά το επόμενο καλοκαίρι, ο Andrea Incontri δίνει ένα πρώτο δείγμα γραφής για τη νέα εποχή της Benetton. Αν κρίνουμε από την καλλιτεχνική επιμέλεια της πολύ διαφορετικής χειμερινής καμπάνιας που φέρει την υπογραφή του, η νέα σελίδα της Benneton επιφυλάσσει ευχάριστες ενδυματολογικές αλλά και στιλιστικές εκπλήξεις.
Σχεδιαστής που έκανε το ντεμπούτο του πριν μια δεκαετία εστιάζοντας κυρίως σε urban αντρικές συλλογές, ο Incontri είναι εκπρόσωπος της νέας σκηνής Ιταλών δημιουργών. Μια ματιά στις σχεδόν unisex ubran συλλογές του brand που φέρει το όνομά του, είναι αρκετή. Μοντερνισμός, ευρηματικότητα, χρηστικά κομμάτια. Με δυο λόγια, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Benneton έχει ότι χρειάζεται για το πολλά υποσχόμενο rebranding της αγαπημένης Ιταλικής φίρμας.
Πέρα από το fashion design
Με σπουδές Αρχιτεκτονικής, εμπειρία στη τεχνολογία υφασμάτων και στο industrial design, ο Andrea Incontri είναι κάτι περισσότερο από ένας ακόμα σχεδιαστής μόδας. Συνδυάζει μοναδικές ικανότητες του fashion designer και του design engineer. Καλούμενος να ερμηνεύσει το DNA της Benetton και να το μεταφέρει στην ιστορία της περίπλοκης σύγχρονης εποχής, δηλώνει ενθουσιασμένος με το project.
“Είναι μεγάλη μου τιμή που γίνομαι μέλος της Benetton. Μια εταιρεία, μια μάρκα, μια δημιουργική και φιλοσοφία προϊόντος της οποίας η ιστορία σημαίνει πολλά. Τόσο για την προσωπική και επαγγελματική μου κατάρτιση όσο και για την ιστορία της Ιταλίας” δηλώνει ο Andrea Incontri αναφερόμενος στη συνεργασία. “Αποδέχομαι τη θέση με μεγάλη υπερηφάνεια. Γιατί αυτή θέση μου επιτρέπει να συμμετάσχω σε ένα έργο αξιών που δεν αφορά μόνο την ένδυση. Αφορά πολιτιστικά θέματα που αντανακλούν τις μεταβλητές πτυχές ενός σύγχρονου ανθρωπισμού”.
You can be Everything by Benetton
Βασισμένη στο όραμα του διευθύνοντος συμβούλου της Benneton, Massimo Renon για την επανεκκίνηση του brand, η νέα καμπάνια έχει ξεκάθαρο μήνυμα. Γιορτάζει την ποικιλομορφία και τη διαφορετικότητα με οικεία προσέγγιση και ανανεωμένους αισθητικούς κώδικες.
Η νέα προσέγγιση του brand είναι εμφανής στην καμπάνια Φθινόπωρο Χειμώνας 2022.
Το ρούχο γίνεται μέσο έκφρασης. Πέρα από φύλο και στεγανά. Kλασσικά κομμάτια Benneton όπως fair isle πλεκτά και εντυπωσιακά πανωφόρια, αποκτούν νέα διάσταση φορεμένα διαφορετικά. Φωτογράφος της νέας συλλογής είναι ο Giampaolo Sgura. Πρέσβειρα της καμπάνιας είναι η στιλάτη supermodel Rianne Van Rompaey ενώ το styling ανατέθηκε στον Jakob K.
Οι λήψεις έχουν ουδέτερο φόντο, ώστε να ξεχωρίζουν τα έντονα χρώματα των ενδυμάτων που φοριούνται τόσο από γυναίκες όσο και από άνδρες. Δίνεται έμφαση στη γλώσσα του σώματος ως αφηγηματικό εργαλείο. Επιτρέπει στον καθένα να εκφράσει την ταυτότητά του που αποτελείται από πληθώρα επιθυμιών, συναισθημάτων, φιλοδοξιών και ευθραυστότητας. Το ζητούμενο είναι το διαφορετικό.
«Μπορείς να είσαι τα πάντα» υποστηρίζει το νέο σλόγκαν της Benetton και του Andrea Incontri. Είναι η αρχή μιας νέας φάσης. Συνώνυμος με την ιστορία της φίρμας, ο εορτασμός της ποικιλομορφίας αποκτά μια πιο οικεία, σύγχρονη απόχρωση. Μια απόχρωση που συνδέεται με τις πολλές πτυχές του κάθε ατόμου.
Φωτογραφίες Giampaolo Sgura.
Κείμενο Λένα Παπαχριστοφίλου.