AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη

AOS concept.

Πολυφωνική και πιο δραστήρια από ποτέ, η Αθηναϊκή ‘σκηνή’ της μόδας δεν σταματά μας εκπλήσσει ευχάριστα. Νέο entrance στο επεκτεινόμενο ρεπερτόριο των γενναίων ενδυματολογικών προτάσεων της πόλης, το brand AOS αντανακλά μια διαφορετική, ήσυχη αισθητική ανεπιτήδευτης κομψότητας. Άχρονο και επίκαιρο, συναντιούνται σε ποιοτικά, φορέσιμα, προσιτά κομμάτια που σχεδιάστηκαν για να φορεθούν πολύ.

AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη

Στον πυρήνα του AOS (Absence Of Sonance) στέκεται ένα ξεκάθαρο concept. Mια διαφορετική αντίληψη που αντανακλά την πιο επικαιροποιημένη άποψη περί μόδας. Το brand προτείνει μια διαρκώς εξελισσόμενη, προσιτή prêt-à-porter σειρά με κομμάτια που συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Η γκάμα περιλαμβάνει ποιοτικά, basic ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια και τσάντες για άντρες και γυναίκες. Εμείς ξεχωρίσαμε τα αμάνικα σακάκια, τα κλασσικά πουκάμισα, τις φούστες με τις ευρηματικές πιέτες και αγαπήσαμε το ροζ ντραπέ φόρεμα. Highlight της πρώτης συλλογής AOS, τα “πειραγμένα” vegan leather αξεσουάρ.

AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη
AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη

“AOS σημαίνει Absence Of Sonance (απουσία ήχου). Κόντρα στην έντονη ζωή της πόλης, το brand επαναξιολογεί τη δύναμη της ήρεμης αυτοπεποίθησης, τη διαχρονικότητα της ανεπιτήδευτης κομψότητας και την υπερβατική ομορφιά που συναντάται μόνο σε στιγμές παύσης, ακινησίας, γαλήνης. Γίνεται έτσι τόσο μια αισθητική επιλογή όσο και ο ιδανικός καμβάς για αυτοέκφραση και φαντασία” αναφέρει το σχετικό σημείωμα του λανσαρίσματος του AOS.

Οι πέντε conceptual πυλώνες του AOS

Όσο για τους πυλώνες της φιλοσοφίας του conceptual brand, εστιάζονται σε πέντε θεμελιώδη στοιχεία.

  • *Στην αρμονία, που προσφέρει ένας ουδέτερος στυλιστικός καμβάς για να επιτρέψει στην προσωπικότητα να ξεδιπλωθεί.
  • Στη γαλήνη, που έρχεται με τις σίγουρες επιλογές.
  • Σε μια διαχρονικότητα, που αψηφά τις τάσεις προωθώντας τη βιώσιμη μόδα και τη διάρκεια των ρούχων.
  • Στο qualiday, από τις λέξεις quality + everyday. Δηλαδή, στην αξία που κρύβεται στην καθημερινότητα όταν αφήσουμε πίσω μας την ποσότητα ώστε να επενδύσουμε ουσιαστικά στην ποιότητα.
  • Στη συμπερίληψη, που στοχεύει σε προσιτά ρούχα για κάθε σωματότυπο, ηλικία, φύλο, αναδεικνύοντας την ηθική πλευρά της μόδας με τον πιο έμπρακτο τρόπο.
AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη
AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη

Το αρμονικό στυλιστικό παζλ της AOS, δίνει την ευκαιρία για ατέλειωτους συνδυασμούς και προτείνει πολλαπλές αναγνώσεις των πιο επιθυμητών κλασικών κομματιών της λειτουργικής γκαρνταρόμπας.

AOS: Νέο ελληνικό brand με conceptual άποψη

Το brand, διατίθεται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος AOS.

Συνεργάτες Καμπάνιας
Photographer: @PanosDavios
Styling: @NicholasGeorgiou_
Makeup Artsist: @SophiaKossada
Hairstylist: @Chrisanthos|_Smirneos
Videographer: @EvaBalasi
Models: @rob.president @nelsitek @dmodelsagency
Casting: #NicholasGeorgiou #PanosDavios
Photographer Assistant: @dkaramolegou
Stylist assistasnce: @Chrysa.Chr
Production: @NewnessAgency

Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ