Το βαρύ πέπλο της Ουκρανικής τραγωδίας που ίπταται πάνω από την Ευρώπη εδώ και μια εβδομάδα, δεν θα μπορούσε παρά να σοκάρει το χώρο της μόδας και να θαμπώσει τη λάμψη της Paris Fashion Week. Μέσα στο ζοφερό κομφούζιο των ημερών, η παρουσίαση της συλλογής Dries Van Noten fw22 μας υπενθυμίζει κάτι σημαντικό. Την αισιόδοξη δυναμική της ομορφιάς σε δύσκολους καιρούς.
Τα επόμενα βήματα του Dries Van Noten
Διαχρονικός εκφραστής της fashion elite, ο Dries Van Noten δεν πτοήθηκε από το αβέβαιο κλίμα που δημιουργήθηκε στη μόδα τα χρόνια της πανδημίας. Αντιθέτως! Επαναπροσδιόρισε μεθοδικά το όραμά του. Οργάνωσε το επόμενο μεγάλο του βήμα και επελαύνει επιφυλάσσοντας εκπλήξεις σε πολλαπλά ταμπλό. Ένα μήνα μετά τις εξαιρετικές κριτικές της αντρικής κολεξιόν, ο Βελγικής καταγωγής σχεδιαστής, δεν υπογράφει απλώς μια από τις πιο εντυπωσιακές συλλογές της Paris Fashion Week. Κάνει δυναμική είσοδο στον χώρο της ομορφιάς με την Dries Van Noten Beauty.
Η πρεμιέρα γίνεται με το λανσάρισμα δέκα “αντισυμβατικών” αρωμάτων, αλλά δεν σταματάει εκεί. Συνεχίζεται με την κυκλοφορία must-have refillable κραγιόν σε δεκαοκτώ αποχρώσεις και μιας limited σειράς αξεσουάρ ομορφιάς.
Νέα εποχή, νέα προσέγγιση
“Μάστορας” των ατμοσφαιρικών fashion shows, ο Dries Van Noten βρήκε νέους τρόπους παρουσίασης των κολεξιόν του εν όψη πανδημίας. Έχοντας ανοίξει τους δημιουργικούς του ορίζοντες μέσα από εντυπωσιακές outdoor φωτογραφήσεις, συνεργασίες με χορογράφους και ταινίες μικρού μήκους, για την ώρα δεν βιάζεται να επιστρέψει στη “κανονικότητα” της πασαρέλας.
Αντί αυτού, προτίμησε να παρουσιάσει τη νέα συλλογή με φόντο μια στατική εικαστική εγκατάσταση γεμάτη συμβολισμούς που φιλοξενήθηκε σε εγκαταλειμμένο αρχοντικό του περασμένου αιώνα. Όσο υπέροχο κι αν είναι πάντα ένα show Van Noten, ο καλεσμένος ποτέ δεν έχει την ευκαιρία να βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από τις δημιουργίες, να αγγίξει τα πολύτιμα υφάσματα και να εντοπίσει τις αριστοτεχνικές λεπτομέρειες. Στη παρουσίαση της συλλογής Dries Van Noten fw22 που παρουσιάστηκε φορεμένη από “σκηνογραφικά” στημένα display models, όλα τα παραπάνω έγιναν επιτέλους εφικτά.
Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου