Η πρώτη συλλογή της πολυαγαπημένης μας σχεδιάστριας Gabriela Hearst μετά την λήξη της συνεργασίας της με τον οίκο Chloé παρουσιάστηκε στην New York Fashion Week και άξιζε ένα μεγάλο χειροκρότημα. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από την ταλαντούχα σχεδιάστρια που με βασικούς πυλώνες τον σουρεαλισμό, την άριστη τεχνοτροπία και την οργανική τεχνολογία υφασμάτων κατάφερε να δημιουργήσει ίσως μια από της καλύτερες συλλογές την Εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης.
Σουρεαλιστικές αναφορές σε καθημερινά κομμάτια
Πηγή έμπνευσης της Hearst αποτέλεσε η βρετανίδα σουρεαλίστρια ζωγράφος και μυθιστοριογράφος Leonora Carrington. Αναφορά στην καλλιτέχνιδα έγινε σε πολλά σημεία της συλλογής. Όπως σε μία μάλλινη γούνα από κασμίρ, ένα σύνολο που αποτελεί άμεσο reference στο διασημότερο έργο της Carrington, “Portrait of Max Ernst”.
Η Gabriela Hearst δεν δίστασε να ονομάσει “Carrington” την καινούργια τσάντα της συλλογής fw24. Μπορεί να είμαστε προκατειλημμένες από τις άριστες τσάντες του οίκου στο παρελθόν. Αλλά η νέα box-shape τσάντα σε πλούσιες αποχρώσεις είναι σίγουρα ένα από τα highlights της συλλογής.
Άνετα και πολυτελή πανωφόρια
Ο οίκος Gabriela Hearst φημίζεται για τον συνδυασμό άνεσης και πολυτέλειας σε καθημερινά αλλά και βραδινά κομμάτια. Τα παλτό της συλλογής ακολούθησαν την ίδια νοοτροπία και ήταν πραγματικά αξιοζήλευτα. Τα μακριά shearling πανωφόρια με τις χνουδωτές λεπτομέρειες σε καφέ και μαύρες αποχρώσεις μας κέντρισαν το ενδιαφέρον από το πρώτο look της συλλογής. Το δερμάτινο trench coat είχε ενδιαφέρουσα γραμμή και η textured πινελιά με διπλώσεις έγινε περίτεχνα και στοχευμένα.
Το ταλέντο της Hearst να αναβαθμίζει καθημερινά κομμάτια σε βραδινά φαίνεται και από το jean παλτό, με κάθετες ραφές, μανίκια καμπάνα και ενδιαφέρον γιλέκο, δηλώνοντας ότι η συλλογή αυτή απευθύνεται σε όλους. Η σουρεαλιστική επιρροή των μάλλινων παλτό – “γούνες” από κασμίρ που μοιάζουν με yeti σε κόκκινες και off-white αποχρώσεις ήταν εμφανής. Ο συνδυασμός τους με αντίστοιχα μάλλινα φορέματα και κασκόλ έδωσαν πραγματικό ενδιαφέρον και σημασία στον αλλοιωμένο πλέον όρο “πολυτέλεια”.
Φορέματα για την σύγχρονη γυναίκα με άποψη
Αξιοζήλευτα κομμάτια της συλλογής αποτέλεσαν και τα V-neck φορέματα του οίκου. Τα μάλλινα φορέματα από κασμίρ με όψη teddy συνδέθηκαν αρμονικά με τα υπόλοιπα κομμάτια της συλλογής. Ο συνδυασμός τους με τα κομψά κοσμήματα της Hearst ενσωμάτωσαν την ενέργεια της σύγχρονης γυναίκας στην φθινοπωρινή εποχή σε λιτά και άνετα σύνολα. Και η ενέργεια αυτή δεν σταματάει εδώ. Μακριά αέρινα φορέματα με λεπτές τιράντες φορέθηκαν πάνω παντελόνια θυμίζοντας τον σκανδιναβικό staple συνδυασμό που συναντήσαμε στο προοδευτικό Copenhagen Fashion Week τον περασμένο μήνα.
Τα φορέματα με λεπτομέρειες δαντέλας και εφαρμοστή μέση σε μαύρο και λευκό συμπληρώθηκαν με μυτερές μπαλαρίνες. Δημιούργησαν το πιο chic και ελαφρύ goth look που έχουμε συναντήσει τον τελευταίο καιρό σε πασαρέλα. Αυτό που βλέπουμε σε κορεσμό στις πασαρέλες τα τελευταία χρόνια ωστόσο είναι το metallic look. Μακάρι να βλέπαμε κάθε φορά τις γραμμές της Hearst. Όπως στο χρυσό total σύνολο σε τύπου κορσέ φόρεμα με την φουσκωτή φούστα.
Εξεζητημένη ανάμειξη υλικών
Και δεν είναι μόνο οι γραμμές, οι πηγές έμπνευσης και οι συνδυασμοί που θαυμάζουμε στις συλλογές του οίκου Gabriela Hearst. “Δεν ήταν εύκολο να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα”, δήλωσε η Gabriela Hearst σχετικά με το εξειδικευμένο επίπεδο της χειροτεχνίας στη fw24 συλλογή. Και δεν έχει άδικο. Η ανάμειξη υλικών σε υβριδικά ενδύματα αποτελεί πλέον ειδικότητα του οίκου.
Στην συλλογή fw24 συναντήθηκε σε ένα κομψό μαύρο πλεκτό κασμίρ και ιβουάρ παλτό με λεπτομέρεια κορσέ στην πλάτη, στο μοντερνιστικό χρυσό μεταλλικό φόρεμα από δέρμα νάπα και κομμένο μεταξωτό γλυπτό φόρεμα. Η χρήση του κασμίρ για την δημιουργία παλτό με όψη γούνας ήταν κάτι που δεν περίμενε. Και εξελίχθηκε στο highlight της συλλογής.
Φωτογραφίες, Gabriela Hearst fw24.
Κείμενο, Εύα Συμεωνίδου.