LFW2016 Fashion Report: Ένας σύγχρονος αναχρονισμός από την Burberry

Ένα μοναδικό κράμα 30s και 18ου αιώνα μπροστά στα μάτια μας.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αργά το απόγευμα της Δευτέρας όλα τα φώτα ήταν στραμμένα στο fashion show της Burberry και στον creative director και mastermind ολόκληρου του οίκου, Christopher Bailey. Πολύ περισσότερο από την τελευταία φορά, το θέαμα ήταν σαγηνευτικό, ενδιαφέρον, μπορούσε να σου αιχμαλωτίσει την προσοχή από την αρχή μέχρι το τέλος αλλά και να σου φυτέψει στο μυαλό την επιθυμία να αποκτήσεις κάποιο από τα κομμάτια της συλλογής. Το ότι κατάφερε να συγκεντρώσει τα κορυφαία “κεφάλια” και ακόμη περισσότερο τη σιδηρά κυρία της μόδας, Anna Wintour, αποτελεί σίγουρη απόδειξη της επιτυχίας του Bailey.

Στα ενδότερα της συλλογής, η ατμόσφαιρα είχε έναν διάχυτο αέρα 30s να τη διαπερνά, ειδικά όταν τα ηνία έπαιρναν οι μεταξωτές πυτζάμες με τις χρωματιστές ρίγες. Ρούχα που παραπέμπουν σε αυτά του ιππικού του 18ου αιώνα με έντονα patterns σε μετάξι και βελούδο, μακριά πανωφόρια σε αέρινο στυλ αλλά μια χρωματική παλέτα που κινήθηκε σε ήπια, περισσότερο παστέλ χρώματα, χωρίς να κουράσει, οδήγησε στην ομαλή μετάβαση από το ένα κομμάτι στο επόμενο. Highlights της βραδιάς αποτέλεσαν χωρίς αμφιβολία οι μεταξωτές ρόμπες, όπως επίσης και η ανανεωμένη bridle bag που συνδυάζει το νέο με το κλασικό, σε μια απλή αλλά πολύ chic γραμμή.

«Το brand μας προχωράει μπροστά. Ακόμα, όμως, δοκιμάζουμε διάφορα, για να δούμε τι θα μπορούμε να  βελτιώσουμε στο μέλλον», είπε χαρακτηριστικά ο Bailey, λίγους μήνες μετά το ξεκίνημα του «see now, buy now» συστήματος, ένα σύστημα στο οποίο μετά τον ακολούθησαν ο Ralph Lauren, o Tom Ford, o Tommy Hilfiger και πρόσφατα η Topshop.

 

 

Από την Νατάσσα Σχοινά 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ