Προτάσσοντας το online πολιτισμικό αποτύπωμα που αφήνουν τα top fashion brands, η πλατφόρμα αναζήτησης & πώλησης προϊόντων μόδας Lyst αποτυπώνει τα fashion items με την μεγαλύτερη ψηφιακή επιρροή με τα “δικά μας” Ancient Greek Sandals να βρίσκονται στην 6η θέση της περίοπτης τριμηνιαίας λίστας. Λαμβάνοντας παραμέτρους δεδομένων που αντλήθηκαν από περισσότερους από 160 εκατομμύρια χρήστες, το Lyst Index αξιολόγησε τη διαδικτυακή αξία, τις αναζητήσεις, τις προβολές και τις αλληλεπιδράσεις του κοινού για να αναδείξει τα πιο εμβληματικά fashion brands και τα fashion items του καλοκαιριού.


10 top fashion brands στη κορυφή του Lyst Index
Στην κορυφή της κατάταξης επέστρεψε η Miu Miu, το brand που εδώ και δύο χρόνια έχει αποδείξει ότι μπορεί να επανεφεύρει το preppy και να το πουλήσει ως super cool. Η Loewe, που κατέκτησε την πρωτιά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, βρίσκεται τώρα στην δεύτερη θέση του Lyst Index μετά την αποχώρηση του Jonathan Anderson από τον ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι οίκοι Saint Laurent, Prada και Coach, με το κάθε brand να προσθέτει τη δική του “φωνή” στον θορυβώδη κόσμο της μόδας. Ο οίκος Saint Laurent παραμένει σταθερός στην αστική κομψότητα και την tailoring αισθητική, η Prada ποντάρει σε συνεργασίες και sustainable σιλουέτες όπως τα Collapse Re‑Nylon sneakers, ενώ η Coach εστιάζει στους Gen Z καταναλωτές και τη βιωσιμότητα μέσω της πλατφόρμας Coachtopia.

Επιτομή του quiet luxury, ο οίκος The Row εκτοξεύτηκε στην 6η θέση των top fashion brands, κατακτώντας την υψηλότερη κατάταξη του έως τώρα, χάρη στα Dune sandals που φόρεσε ο Jonathan Bailey στο κόκκινο χαλί. Στην 7η θέση φιγουράρει το COS, το μοναδικό high‑street brand της λίστας και η δεκάδα των top fashion brands του καλοκαιριού ολοκληρώνεται με τους οίκους Chloé, Bottega Veneta και Moncler.

Οι υπόλοιποι του top 20
Ανελικτική πορεία έχουν οι οίκοι Ralph Lauren, Balenciaga και Jacquemus, όπου βρίσκονται στην 11η, 13η και 14η θέση αντίστοιχα. Εν αντιθέσει, οι Alaia και Versace παρουσιάζουν πτώση κατά 2 και 3 θέσεις, με το Lyst να τους τοποθετεί στην 12η και 16η θέση της κατάταξης. Η Burberry, σχεδόν έναν χρόνο μετά την εξαφάνισή της από τον χάρτη του Lyst Index, επέστρεψε δυναμικά στο Νο17. Μέσα από έξυπνες καμπάνιες με βρετανικά icons, όπως η Cara Delevingne και μια ισχυρή είσοδο στην ανδρική αγορά, ο Daniel Lee φαίνεται να βρίσκει τον παλμό του κοινού. Η 20αδα των top fashion brands για το δεύτερο τρίμηνο του 2025 ολοκληρώνεται με τους οίκους Gucci, Birkenstock και Valentino.

Τα Iro Ballet Flats των Ancient Greek Sandals ανάμεσα στα 10 περιζήτητα fashion items του καλοκαιριού
Το ενδιαφέρον δεν σταματά στα brands. Το Lyst προχώρησε στη δημοσίευση των 10 πιο περιζήτητων fashion items για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, αποτυπώνοντας ξεκάθαρα τη στροφή της αγοράς προς την άνεση και τη διαχρονικότητα. Τα Dune sandals του The Row αναδείχθηκαν ως το Νο1 item της σεζόν, ενώ ακολούθησαν το λευκό rib tank top της Skims και τα Adicolor Sprinter Shorts της Adidas. Η Miu Miu μπήκε και σε αυτήν τη λίστα με τα suede loafers της, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η είσοδος των ελληνικών Ancient Greek Sandals με τα Iro Ballet Flats στην 6η θέση της κατάταξης.

Τα Vibram V‑Soul flats, το shell κολιέ της Juju Vera, τα Bekett sneakers της Isabel Marant και το λινό maxi φόρεμα της Faithfull The Brand αποτύπωσαν τη διάθεση της σεζόν, ενώ η δεκάδα έκλεισε με τα sustainable Collapse sneakers της Prada, επιβεβαιώνοντας πως η νέα έννοια της πολυτέλειας δεν βασίζεται στην υπερβολή, αλλά στην λειτουργικότητα. Για πρώτη φορά, μάλιστα, καμία τσάντα δεν συμπεριλήφθηκε στα 10 πιο hot προϊόντα του τριμήνου. Αντιθέτως, η λίστα κυριαρχείται από παπούτσια. Ότι κινείται άνετα, ότι φοριέται στην καθημερινότητα, ότι τραβά το βλέμμα χωρίς να φωνάζει. Στη συνέχεια, εστιάζουμε σε πέντε από τα δέκα δημοφιλή fashion items, εξετάζοντας τι τα έκανε τόσο περιζήτητα αυτή τη σεζόν.
The Row Dune Sandals
Στην κορυφή του Lyst Index με τα πιο αναζητήσιμα fashion items δεύτερου τριμήνου του 2025 βρέθηκαν τα The Row Dune Sandals, ένα απλό αλλά χαρακτηριστικό flip-flop που εκτοξεύθηκε η δημοτικότητά του κατά 162% μετά την δημόσια εμφάνιση του Jonathan Bailey με ένα ζευγάρι στο κόκκινο χαλί. Η viral απήχηση τους στα social media, παρά την απλότητα του design και την υψηλή τιμή (798€), απέδειξε την εξουσία της minimal αισθητικής όταν συνοδεύεται από ισχυρό ψηφιακό αντίκτυπο.
SKIMS Tank Top
To SKIMS tank top ανέβηκε θεαματικά στη λίστα με τα πιο hot items του τριμήνου, καθώς οι αναζητήσεις του αυξήθηκαν κατά 230%. Η άνοδος αυτή συνδέεται τόσο με την ανάγκη για κομψά basics τους καλοκαιρινούς μήνες όσο και με τη δυναμική παρουσία του στο TikTok, όπου οι χρήστες επαινούν την εφαρμογή και την άνεση του. Ένα απλό τοπ που επιβεβαίωσε τη δύναμη των social media στην ψηφιακή αξία ενός προϊόντος.
Ancient Greek Sandals Iro Ballet Flats
Με τις μπαλαρίνες να παραμένουν αγαπημένο καλοκαιρινό item, το ελληνικό brand Ancient Greek Sandals βρίσκεται στην 6η θέση της λίστας με τα πιο δημοφιλή προϊόντα του τριμήνου. Τα viral Iro Ballet Flats, ένα ζευγάρι jelly-mesh παπουτσιών με studs και μαργαριτάρια κατέκλυσε τα social media. Η επιτυχία του δεν είναι τυχαία. Σε μια περίοδο όπου τα ψηλοτάκουνα χάνουν έδαφος, τα flats αναδεικνύονται σε κυρίαρχη επιλογή.
Isabel Marant Bekett Sneakers
Τα Bekett sneakers της Isabel Marant επιστρέφουν στο προσκήνιο, επιβεβαιώνοντας την αναβίωση των wedge sneakers και της Y2K αισθητικής. Με τις αναζητήσεις για το συγκεκριμένο σχέδιο να έχουν αυξηθεί κατά 630% σε σχέση με πέρυσι, τα Bekett γίνονται ξανά viral. Η παρουσία τους στην κορυφαία δεκάδα αναδεικνύει την παγκόσμια δυναμική του ελληνικού brand στη ψηφιακή πραγματικότητα.
Κεντρική φωτογραφία MiuMiu
Κείμενο Πηνελόπη Ευγενιάδου.