Το ιταλικό fashion house μετατρέπει την τάση των social media στην πιο αμφιλεγόμενη καμπάνια των ημερών.
Η ιδέα είναι εξαιρετικά απλή και όμως δεν την είχαν όλοι! Η Gucci παρατήρησε τους λογαριασμούς της, το σκέφτηκε και το μελέτησε και αποφάσισε να πάρει κάποια από τα αγαπημένα memes που κυκλοφορούν μαζεύοντας Likes και καρδιές και να τα κάνει καμπάνια. Για την δημιουργία τους η Gucci ζήτησε τη βοήθεια διεθνών δημιουργών για μία σειρά από αναρτήσεις που έγιναν στον λογαριασμό της στο Instagram— ένα ομαδικό project με το όνομα #TFWGucci για την νέα σειρά ρολογιών. Το αποτέλεσμα… έχει μάλλον διχάσει το Internet. Κάποιοι αγαπούν τα Gucci memes κάποιοι τα κοιτούν με αμφιβολία. Ποια είναι η δική σας γνώμη;