Και το όνομα αυτού σημαίνει στα σουηδικά “κομμάτι χαρτί” συμβολίζοντας τη νέα αρχή
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο μετά τα COS, & Other Stories, Monki και Weekday αποφάσισε να λανσάρει ένα πέμπτο label ονόματι Arket. Η Arket θα περιλαμβάνει προϊόντα για γυναίκες, άνδρες και παιδιά αλλά και αντικείμενο deco, επενδύοντας περισσότερο στην διαχρονικότητα της προσφοράς της – κάτι που την διαχωρίζει σημαντικά από την υπόλοιπη trend oriented κατεύθυνση της Η&Μ.
“Το DNA της Arket αναφέρεται στις σταθερές αξίες, την φρεσκάδα, την ποιότητα και την ζεστασιά”, αναφέρει η Creative Director της Arket, Ulrika Bernhardtz. “Η διαχρονικότητα αντιστοιχεί σε ένα στιλ που βρίσκεται πέρα από τις τάσεις, η φρεσκάδα είναι η απαραίτητη αντίθεση σε αυτήν, γιατί για εμάς είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνουμε σύγχρονοι και νεανικοί. Από την άλλη, η ποιότητα δεν μιλά μόνο για την αίσθηση που έχει το ρούχο όταν το φοράμε, αλλά και για το είδος της παραγωγής του. Και η ζεστασιά του θα κάνει ακόμη πιο σαφή τα προσωπικά στοιχεία και την γενναιοδωρία της εταιρείας”.
Ακόμη είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της H&M που στο concept των καταστημάτων θα προστεθεί η γαστρονομία με ένα καφέ που θα προσφέρει σκανδιναβική κουζίνα με την λογική του “Healthy Living”.
Το πρώτο κατάστημα της Arket θα ανοίξει μέσα στο καλοκαίρι του 2017 στο Λονδίνο και online σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα εγκαίνια στις Βρυξέλλες, την Κοπεγχάγη και το Μόναχο.