Τις τελευταίες εβδομάδες το κακόγουστο αναβιώνει και η “άσχημη μόδα” μοιάζει ασχημότερη από ποτέ. Οι συνεργασίες που συνδυάζουν την πολυτέλεια με την κακογουστιά, πολλαπλασιάζονται ραγδαία. Αποτέλεσμα, η προώθηση προϊόντων που άλλοτε θα αποδοκιμάζονταν ως κιτς ή ντεμοντέ, να πλασάρονται ως πιο επιθυμητά από τα πραγματικά όμορφα.
Όταν το ugly γίνεται cool παραμορφώνει την νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων για τα πράγματα. Εκείνο που κάποτε θα είχαμε απορρίψει, τώρα το αποδεχόμαστε. Γιατί τελικά η αισθητική είναι τελείως υποκειμενική. Όμως αξίζει να υπογραμμιστεί η προσπάθεια που γίνεται να αλλάξουμε τις αντιλήψεις μας για την ταυτότητα της ομορφιάς.
Οι ugly fashion προτάσεις που μόλις λανσαρίστηκαν μας βάζουν σε σκέψεις για τους λόγους ύπαρξης που έχει η άσχημη μόδα. Κάποιες από αυτές, όπως οι big foot μπότες της συνεργασίας MSCHF x Crocs, έχουν ήδη κατακλύσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το αποτέλεσμα τείνει να γίνει ενοχλητικό.

Έχεις ανάγκη ένα ζευγάρι “γούνινα” γυαλιά ηλίου;
Ο οίκος Marni είναι γνωστός για τα ριγέ μοχέρ πουλόβερ του και για το φλερτ του με την άσχημη μόδα. Τώρα δανείζεται το αγαπημένο μοχέρ υλικό για να επαναπροσδιορίσει τα γυαλιά ηλίου. Ο λόγος για τα Maverick Furry, που αποτελούν τη νέα εκδοχή του διάσημου ζευγαριού γυαλιών της φίρμας!
Οι καμπυλωτοί, cat eye σκελετοί των Maverick Furry τυλίγονται από οξικό άλας είναι καλυμμένοι με πράσινο γούνινο υλικό, κατασκευασμένο από τρίχες βοοειδών. Τα μαλακά και ασαφή sunnies συσκευάζονται σε ένα πολύχρωμο κουτί Marni κατασκευασμένο από 50% ανακυκλωμένο χαρτί και 100% ανακυκλωμένο χαρτόνι. Tα Maverick Furry Green είναι ήδη διαθέσιμα online στο site της Marni και κοστίζουν €550.00

Εσύ θα φόραγες τις Big Yellow Boots;
Γνωστή για την δημιουργία viral έργων τέχνης, η κολεκτίβα τέχνης MSCHF με έδρα το Μπρούκλιν είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία των Big Yellow Boots. Των boots από καουτσούκ που σαρώνουν ήδη τα social media. Δημιουργημένες σε συνεργασία με τη φίρμα Crocs, οι “μεγάλες κίτρινες μπότες” παραπέμπουν στις viral Big Red Boots της MSCHF, που είναι εξίσου εξωφρενικά άσχημες.

Πρωταγωνίστρια της ηχηρής συνεργασίας, η Paris Hilton ποζάρει με τις μπότες στο ηλεκτρονικό κατάστημα της MSCHF ντυμένη με looks που θυμίζουν την Uma Thurman στο “Kill Bill”. “Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που συνεργαστήκαμε με την Paris. Είναι icon και το να συνδυάσουμε το εμβληματικό μας μποτάκι με την Crocs και την Paris ήταν εκπληκτικό” δήλωσε ο συνιδρυτής της MSCHF Daniel Greenberg στην εφημερίδα The Post.
Το προϊόν συνδυάζει τη σχεδίαση της μπότας της MSCHF με το χαρακτηριστικό μοτίβο τρύπας και το λουράκι των Croc, δημιουργώντας ένα αξεσουάρ που φτάνει μέχρι το γόνατο. «Συνδυάζουμε δύο δείγματα για να δημιουργήσουμε κάτι εντελώς διαφορετικό και ταυτόχρονα άμεσα αναγνωρίσιμο», καυχιέται ο επίσημος ιστότοπος της MSCHF. Η ημερομηνία κυκλοφορίας της μπότας από καουτσούκ που φορέθηκε ήδη από τη Victoria Beckham, είναι η 9η Αυγούστου 2023.

Είναι κίτρινο, είναι άσχημο, είναι το “BigFoot 2.0”
Η Marni παρουσίασε ένα νέο χοντρό sneaker, έχοντας έμπνευση από το παπούτσι του “Bigfoot”. Η νέα σιλουέτα ονομάζεται και σε αυτήν την περίπτωση, η παλιά παροιμία του “όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο” φαίνεται να ισχύει. Ο ιταλικός οίκος μόδας δήλωσε ότι το genderless “BigFoot 2.0” σχεδιάστηκε για να προσδώσει τολμηρό στιλ,
άνεση και ταυτότητα σε όποιον επιλέξει να το βάλει στη καθημερινότητά του. Διαθέσιμο σε κίτρινη, μαύρη και λευκή απόχρωση, το BigFoot2.0 είναι δημιουργημένο από εξαιρετικά λείο δέρμα Nappa και εφοδιασμένο με ασορτί λαστιχένια σόλα. “Τα πάντα συνυπάρχουν. Με την επιδίωξη της άνεσης, επιτυγχάνουμε μια ισορροπία μεταξύ κινουμένων σχεδίων και πραγματικότητας, δυναμικής δημιουργικότητας και καθαρής απλότητας” αναφέρει το σημείωμα του οίκου αναφορικά με το εξοργιστικά ογκώδες sneaker. Το BigFoot 2.0 κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο σε επιλεγμένες μπουτίκ και στο e-shop του οίκου Marni.

Η Lindsay Lohan φωτογραφίζεται για τη καμπάνια MCM Mega Crush Clogs με φόντο τον ουρανοξύστη Burj Khalifa.
Τα παραφορτωμένα clogs της νέας συνεργασίας MCM x CROCS
Σταρ του Freaky Friday, η Lindsay Lohan που πρόσφατα έγινε μητέρα φέρνοντας στον κόσμο το πρώτο της παιδί, τον Luai, φωτογραφήθηκε φορώντας τα Mega Crush Clogs της MCM ενώ ήταν ακόμα έγκυος. Μιλώντας για τη συμμετοχή της, η Lohan εξήγησε ότι ήταν “τιμή” που της ζητήθηκε να πρωταγωνιστήσει στη καμπάνια. Περιέγραψε τα Mega Crush Clogs ως “παιχνιδιάρικα και κομψά”. Ας μας επιτρέψει να διαφωνήσουμε.

Το σχέδιο φέρει το μονόγραμμα MCM στο επάνω μέρος του παπουτσιού σε λευκό και την υπογραφή της MCM σε καφέ. Διακοσμημένο με κρύσταλλα, μεταλλικά στοιχεία, αποσπώμενα γούρια MCM jibbitz το πολυφορτωμένο clog έχει γυαλιστερό μεταλλικό επίστρωμα στα πλαϊνά της σόλας. Το Mega Crush Clog είναι εφοδιασμένο με μικροσκοπικό τσαντάκι τύπου belt bag “που μπορεί αποσπαστεί από την επάνω πλευρά του παπουτσιού και να φορεθεί ως αυτόνομο αξεσουάρ”.
Η πρώτη έκδοση του Mega Crush είναι ήδη διαθέσιμη στον ιστότοπο της MCM και κοστίζει €455.
Κείμενο Παναγιώτης Πανουκλιάς.