Το HermèsMatic δημιουργήθηκε για να πλένει ένα και μόνο προϊόν
Είναι αλήθεια ότι ορισμένα κομμάτια στην ντουλάπα μας έχει μικρή διάρκεια ζωής και τίποτα δεν μπορεί να το αποτρέψει. Η μόδα και το γούστο μας αλλάζει, τα αγαπημένα άλλοτε ρούχα δεν μας κάνουν λόγω μεταβολής στο βάρος ή λόγω μιας νέας φάσης ζωής που απαιτεί πια άλλο ντύσιμο, τα χρώματα του εκάστοτε top den ταιριάζουν πια με τίποτα από αυτά που έχουμε στη γκαρνταρόμπα. Μα όλα αυτά είναι γνωστά, θα πείτε.
Και αν είχατε κάνει ποτέ μια επένδυση σε ένα από τα περίφημα μεταξωτά μαντίλια της Hermès; Και εκεί δεν ισχύουν τα ίδια αναπόφευκτα; Μπορεί ναι, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να απομακρύνετε το πολύτιμο Carré σας από την πρώτη θέση των αξεσουάρ που του αξίζει. Το γαλλικό fashion house σκέφτηκε μια ενδιαφέρουσα λύση για το πρόβλημα και προσέθεσε στην ήδη υπάρχουσα σειρά από ευρωπαϊκά Pop-Up stores από τις 7 έως τις 22 Οκτωβρίου το πρώτο πειραματικό HermèsMatic στο Μόναχο με κεντρικό θέμα… το πλυντήριο.
Το concept είναι πραγματικά ενδιαφέρον! Το HermèsMatic, βλέπετε, δεν θυμίζει τα πλυντήρια που είχαμε συνηθίσει σαν φοιτητές στην Αγγλία, δηλαδή δεν πρόκειται για αυτά τα καταστήματα στα οποία εσύ και άλλα δέκα παράλληλα χώνετε τα ρούχα σας με τεράστιες αμφιβολίες περί υγιεινής και αποτελέσματος σε ένα χιλιοχρησιμοποιημένο μηχάνημα. Εδώ τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όποιος θέλει μπορεί να τοποθετήσει σε ένα από τα πορτοκαλί όμορφα πλυντήρια το παλιό του Hermès-Carré (ή αυτό της μαμάς σας ή της γιαγιάς σας) και να δημιουργήσει ένα μοναδικό πρωτότυπο μαντίλι! Διαλέγοντας από μια παλέτα όμορφων και δυνατών χρωμάτων δημιουργούνται νέοι συνδυασμοί, ενώ οι ειδικοί χρωματολόγοι της Hermès που βρίσκονται εκεί μπορούν να συμβουλέψουν όσους τους επισκεφτούν για την καλύτερη επιλογή.
Η μεταμόρφωση λειτουργεί ως εξής: το μεταξωτό μαντίλι περνάει από μία διαδικασία χρωματισμού και στη συνέχεια τοποθετείται στο στεγνωτήριο για μια αργή διαδικασία απομάκρυνσης του νερού και του περιττού χρώματος για να μην χάσει την χαρακτηριστική του απαλότητα. Η μεταμόρφωση του Carré διαρκεί περίπου 48 ώρες – μετά όμως παίρνει κανείς στα χέρια τη μοναδική πλέον κόπια του statement piece τέλεια διπλωμένη και πακεταρισμένη, λες και μόλις παρήγγειλε ειδικά στον οίκο ένα μοναδικό αντίγραφο από κάποιον καλλιτέχνη χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ.
Οι επισκέπτες του καταστήματος του Μονάχου που δεν έχουν στην κατοχή τους κάποιο μαντίλι Hermès μπορούν φυσικά να προμηθευτούν ένα από το Pop-Up store, ενώ μεταξύ άλλων μπορούν να ανακαλύψουν εκεί και κάποια κλασικά κομμάτια όπως το Brides de gala, Quadrige, Festival des amazones και Les Clés που προσφέρονται σε εκδοχή Dip-Dye.