Γιατί δεν μας εκπλήσσει αυτό;
Μεγαλύτερο ίσως από το πάθος για τη μόδα ήταν και το πάθος για την τέχνη του Christian Dior. Ζωγράφος και ο ίδιος διατηρούσε μέχρι το 1932 μια γκαλερί με έργα των Paul Klee και Pablo Picasso. Αυτή η αγάπη για την τέχνη γίνεται μέχρι και σήμερα αισθητή στην κληρονομιά που έχει αφήσει πίσω του, μια που ο οίκος δεν παραλείπει να συνεργάζεται τακτικά με ζωγράφους, γλύπτες, αρχιτέκτονες, όπως ο Peter Marino και ο Marc Quinn. O Marino, αρχιτέκτονας, σχεδίασε το νέο τετραώροφο House of Dior στην Bond Street 160-162 του Λονδίνου, και ο ζωγράφος Quinn, δεν είπε όχι όταν του ζητήθηκε να σχεδιάσει μια limited edition από τσάντες και αξεσουάρ με σχέδια λουλουδιών για να εορταστεί το γεγονός.
Βέβαια στην Bond Street δεν μπορεί κανείς να αποκτήσει μόνο τα προϊόντα του Quinn, αλλά και αντικείμενα από ολόκληρο το σύμπαν του ονόματος Dior – από την συλλογή Prêt-à-Porter μέχρι τα υπέροχα κοσμήματα, ρολόγια και αρώματα ή την σειρά Dior Homme και την παιδική κολεξιόν του οίκου, πάντα πλάι σε αγάλματα των Tony Cragg και Rado Kirov.
Μπορεί κανείς, λοιπόν, να πει άνετα ότι το λονδρέζικο House of Dior μοιάζει με γκαλερί-μπουτίκ μέσα στην οποία δημιουργείται ένας ιδανικός χώρος συνάντησης μόδας και τέχνης. Μια ματιά στους εντυπωσιακούς χώρους και το συναρπαστικό πάντρεμα των δύο τεχνών δίνει την βέβαιη αίσθηση ότι και ο ίδιος ο Dior, που αναγκάστηκε να κλείσει όπως-όπως την δική του μικρή αίθουσα τέχνης στις αρχές της δεκαετίας του 1930 εξαιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, δεν θα ήταν απλώς σύμφωνος, αλλά και εξαιρετικά περήφανος.