
Αν και δεν έχουμε ιδιαίτερη αδυναμία στις infuencers, η αντισυμβατική blogger Leandra Medine είναι η αγαπημένη μας. Μαζί μας συμφωνεί και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere που εμπιστεύθηκε στη Leandra τον πρωταγωνιστικό ρόλο -και τη στιλιστική επιμέλεια- της ανοιξιάτικης καμπάνιας “A day in the life with Leandra Medine Cohen”.

Διάσημη χάρη στο καυστικό blog “The Man Repeller”, η 30χρονη Νεογιορκέζα δημοσιογράφος φωτογραφήθηκε από την Julia Mayorova φορώντας τα αγαπημένα της κομμάτια από τη νέα κολεξιόν Louis Vuitton. Το σενάριο της καμπάνιας βασίζεται σε ένα καθημερινό πρωινό της διάσημης blogger. Στο επίκεντρο της φωτογράφισης, η πολυδιάστατη γκάμα υποδημάτων Louis Vuitton περιλαμβάνει μερικά από τα πιο hot look της νέας σαιζόν.


“Αγορίστικα” μοκασίνια και προχωρημένα loafers
Κλασσικές και φουτουριστικές φόρμες, σοφιστικέ και “αγορίστικα” κομμάτια, sportswear και δημιουργικός εκλεκτισμός δίνουν προσωπικότητα στα ανοιξιάτικα υποδήματα της Louis Vuitton. Φορεμένα με κοντές κάλτσες και διακοσμημένα με τη νέα στρογγυλή μεταλλική αγκράφα LV τα χαμηλά και τα ψηλοτάκουνα μοκασίνια, είναι τα δικά μας αγαπημένα κομμάτια της συλλογής.

Φουτουριστικές επιρροές και super sneakers
Ψηλά στη λίστα μας και το μοντέλο Swift που φωτογραφήθηκε φορεμένο και αυτό με καλτσάκια. Φτιαγμένο από ανθεκτικό high tech ύφασμα και διακοσμημένο με δερμάτινα μοτίβα, το φουτουριστικό Swift φλερτάρει με το sportswear. Όπως και όλα τα ψηλοτάκουνα κομμάτια της συλλογής στηρίζεται σε πρωτότυπα “τρισδιάστατα” τακούνια που παραπέμπουν στο σχήμα του λογότυπου LV. Στα highlights περιλαμβάνεται και η νέα έκδοση του Archlight sneaker. Εφοδιασμένο με τη χαρακτηριστική υπερμεγέθη σόλα του, τώρα είναι διαθέσιμο σε ανοιξιάτικους χρωματικούς συνδυασμούς. Η συλλογή κάνει πρεμιέρα στο site της Louis Vuitton στις 7 Φεβρουαρίου.



Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου.