Νέο εγχείρημα για την διάσημη τραγουδίστρια
«The Show Must Go On» τραγούδησε πριν λίγο καιρό η Καναδή στα Billboard Music Awards στη μνήμη του συζύγου και μάνατζερ της, René Angélil. Τώρα αποφασίζει να κάνει πράξη αυτό που προτρέπει το κλασικό τραγούδι των Queen ανακοινώνοντας τα σχέδιά της για τη δημιουργία μίας lifestyle brand εταιρείας σε συνεργασία με την εταιρεία προώθησης Epic Rights. Η εταιρεία αναμένεται να λανσάρει είδη σπιτιού, είδη αθλητικής ένδυσης, προϊόντα ομορφιάς και πολλά ακόμη είδη. Κοινό όλων αυτών των προϊόντων θα είναι οι αξίες που «υπηρετεί» η Καναδή ερμηνεύτρια: οικογένεια, μουσική, διασκέδαση και στυλ.
«Η απήχηση που απολαμβάνει διεθνώς η Celine (Dion), η αυθεντικότητά της αλλά κι ο αριθμός των ανθρώπων που τη θαυμάζουν την κάνουν ξεχωριστή», δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Rights, Dell Furano. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί της για να δημιουργήσουμε μία εταιρεία που κυριολεκτικά θα φωτογραφίζει τη Celine κι όσα εκείνη αντιπροσωπεύει.»
Αν κι ακόμη δεν έχει οριστεί το όνομα του brand (για την ώρα υπάρχει μόνο το χαρακτηριστικό «Celine Dion»), τα βασικά όπως η σχεδίαση προώθησης της εταιρείας στα καταστήματα είναι έτοιμα. Οι fans της Celine Dion, επίσης, θα πρέπει να περιμένουν αρκετά μέχρι να πάρουν στα χέρια τους ένα προϊόν της σειράς, καθώς τα πρώτα κομμάτια αναμένονται το φθινόπωρο του 2017. Από εκείνη την περίοδο κι ύστερα θα έχουν ήδη κυκλοφορήσει είδη αθλητικών, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου και προϊόντα ομορφιάς και ταξιδιού, ενώ η προώθηση ακόμη περισσότερων ειδών θα γίνει σ’ έναν χρονικό ορίζοντα τριών ετών.
«Πρόκειται για μία πολύ καλά και προσεκτικά οργανωμένη κίνηση κι αυτό που την κάνει μοναδική είναι στην ουσία πολύ απλό: κάθε τι θα είναι η ίδια η Celine!», συμπληρώνει ο Furano, σε μία προσπάθεια να κάνει, θα λέγαμε, υποφερτή την αναμονή για τη νέα σειρά!
Από την Αντιγόνη Αδαμοπούλου