Είκοσι χρόνια μετά την αρχική τους συνεργασία, o οίκος Louis Vuitton και ο Takashi Murakami λανσάρουν μια επετειακή σειρά με την ανατρεπτική ματιά του γνωστού Ιάπωνα εικαστικού που έχει συνεργαστεί με κολοσσούς του στιλ όπως Hublot, Supreme, Uniqlo, Crocs και Billionaire Boys Club. Τα ανέμελα και πολύχρωμα μοτίβα του Murakami, δίνουν την εντύπωση πως αιωρούνται ανάμεσα στην πραγματικότητα και την φαντασία. “Η GEN Z αναβιώνει τα 2000s και εμείς συνδεόμαστε μαζί τους μέσα από την επετειακή συλλογή Louis Vuitton x Takashi Murakami” δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οίκου Louis Vuitton κος Beccari στο WWD. Για την προώθηση της συλλογής ο οίκος διοργανώνει pop-up stores σε επτά μητροπόλεις της μόδας: Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μιλάνο, Τόκιο, Σεούλ και Σιγκαπούρη.


Η αισιοδοξία είναι πάντα στην μόδα
Η πρώτη συλλογή της συνεργασίας Louis Vuitton x Takashi Murakami παρουσιάστηκε στο show ss03 την εποχή που στο τιμόνι του οίκου ήταν ο Marc Jacobs ως creative director προκαλώντας αίσθηση στο κοινό. Η “χρωματιστή” επανερμηνεία του κλασικού μονογράμματος σε λευκό φόντο έγινε η it-bag της σεζόν που τίμησαν όλες οι celebrities της εποχής και όχι μόνο καθώς εκείνη την περίοδο τα είδη πολυτελείας ήταν πολύ πιο προσιτά στον μέσο καταναλωτή. Η σειρά ήταν μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του οίκου, η παραγωγή της συνεχίστηκε ως το 2010 και ήταν διαθέσιμη στα καταστήματα ως το 2015.

Η re-edition Louis Vuitton x Takashi Murakami, περιλαμβάνει μια γκάμα προϊόντων με notebooks, αγαπημένες τσάντες όπως η Speedy, η Dauphine, η Alma και η On The Go, μεταξωτά φουλάρια, γυαλιά ηλίου, κοσμήματα ακόμα και skateboard. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν ο χαρακτήρας Superflat Panda και το μοτίβο Superflat Garden που κοσμούν τσάντες, το σακ βουαγιάζ Keepall και μπρελόκ. Το highlight όμως της συλλογής είναι -χωρίς την παραμικρή υπερβολή- η απόλυτη φαντασίωση κάθε συλλέκτη: ένα Malle Wardrobe trunk που στο εσωτερικό του περιέχει 33 τσάντες Speedy.


Πλανήτης Louis Vuitton
Η Zendaya, brand ambassador του οίκου Louis Vuitton, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια που έχει ήδη κατακλύσει τα media. Στο teaser ο Murakami στέλνει από την Ιαπωνία στην Νέα Υόρκη όπου βρίσκεται η Zendaya μια συσκευή κινητού τηλεφώνου των αρχών της δεκαετίας των 2000s. Όταν η star λαμβάνει το πακέτο και ανοίγει το κινητό βλέπει τον Murakami να την καλωσορίζει στο δικό του “πλανήτη” Louis Vuitton. Δροσερή και ανεπιτήδευτη με ένα look που παραπέμπει στις αρχές της χιλιετίας και τα μαλλιά της πλεγμένα σε braids, η Zendaya, φαίνεται να απολαμβάνει τον κόσμο Louis Vuitton παίζοντας χαρούμενα με το Superflat Panda.


Η συγκεκριμένη σειρά χαρακτηρίζεται από την θετικότητα και την αισιοδοξία που μας διακατείχε στην αρχή της χιλιετίας. Είναι γεγονός πως η νεότερη γενιά ανατρέχει σε αυτή την εποχή παρότι ότι δεν την έχει ζήσει και δεν έχει καμία ανάμνηση από αυτήν. Ίσως γιατί στην συνείδηση του κοινού είναι η τελευταία ξέγνοιαστη περίοδος ευημερίας αλλά και αθωότητας πριν την επέλαση των social media. Τότε που ζούσαμε την στιγμή, δεν την καταγράφαμε. Όποια και αν είναι η αιτία της επανένωσης, η χαρούμενη αυτή συνύπαρξη πολυτέλειας και τέχνης είναι σίγουρο πως θα μας γοητεύσει.
Δες το βίντεο της καμπάνιας Louis Vuitton x Takashi Murakami.
Φωτογραφίες, Louis Vuitton.
Κείμενο, Πηνελόπη Παπανικολάου