Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα της, η πολυσυλλεκτική αισθητική της πειραματικής πλατφόρμας Genius απογειώνει το prestige του οίκου Moncler. Βασισμένο στην ιδέα «ένα brand, διαφορετικές φωνές» το concept φιλοξενεί μια εκλεκτική γκάμα σχεδιαστών που μεταφράζουν το κλασσικό πουπουλένιο τζάκετ της Moncler σύμφωνα με το δικό τους σχεδιαστικό όραμα.

Η πρεμιέρα της Moncler Genius για τον επόμενο χειμώνα περιλαμβάνει συνεργασίες με οκτώ δημιουργούς μόδας. Νέο μέλος στην «οικογένεια» της Moncler που αποτελείται από εκφραστές της σύγχρονης avant garde όπως η Simone Rocha, o Greg Green και ο Richard Quinn, είναι ο Ιρλανδός καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Loewe, Jonathan Anderson.
ALYX x MONCLER GENIUS SIMONE ROCHA x MONCLER GENIUS JONATHAN ANDERSON x MONCLER GENIUS
Παράλληλα φέτος το πρότζεκτ επεκτείνεται φιλοξενώντας για πρώτη φορά προϊόντα σχεδιασμένα από τρία κορυφαία lifestyle brands. Η φίρμα ταξιδιωτικών αξεσουάρ Rimova, τα ηλεκτρικά ποδήλατα Mate.Bike και η εταιρία Poldo Dog Couture που ειδικεύεται στη δημιουργία ρούχων για …σκύλους. Ταυτόχρονα με την πρεμιέρα της Moncler Genius, η φίρμα παρουσίασε στο Μιλάνο μια εντελώς ξεχωριστή συλλογή που φέρει την υπογραφή του σταθερά εικονοκλαστικού σχεδιαστή μόδας Rick Owens.

Στην παρουσίαση Moncler Genius fw20
Ανάμεσα στα fashion icons που έδωσαν το παρόν στη παρουσίαση της νέας χειμερινής συλλογής Moncler Genius, ξεχωρίσαμε τον Will Smith, τις αγαπημένες μας δίδυμες influencers Aya και Ami Amiaya και τη διαχρονική μούσα των φωτογράφων μόδας, Coco Rocha.
Το άρθρο της “Πολυφωνική Ιδιοφυΐα” Λένας Παπαχριστοφίλου δημοσιεύεται στο BEAUTE Μαρτίου.