
Δημιουργικότητα και αυτοέκφραση χτυπούν κόκκινο εν μέσω πανδημίας. Πιάνοντας τον παλμό της εποχής, η Rayban αυξάνει τις δυνατότητες έκφρασης της προσωπικής αισθητικής άποψης με το λανσάρισμα της καμπάνιας #TimeTo. “Ήρθε η ώρα να εκφραστείς. Ανάλαβε δράση. Συνδέσου. Ανάπνευσε. Μίλησε. Χαλάρωσε. Παίξε. Εστιάσου. Δημιούργησε.” αναφέρει το καλοκαιρινό μανιφέστο του κορυφαίου brand οπτικών που κάνει τη θεωρεία πράξη, λανσάροντας το επαναστατικό Custom Lab. Το Custom Lab της Rayban σου δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα για fully customized γυαλιά ηλίου και όρασης που εκφράζουν απόλυτα το προσωπικό σου στιλ.
Απίστευτο; Κι όμως μπορείς να το κάνεις
Έχοντας να διαλέξεις ανάμεσα σε 37 σκελετούς, 149 τύπους φακών και 290 χρωματικές δυνατότητες, δύσκολα θα αντισταθείς στον πειρασμό να εκφράσεις το προσωπικό σου στιλ σχεδιάζοντας τα δικά σου μοναδικά Rayban. Ανάμεσα στις top επιλογές, ξεχωρίζουν εμβληματικοί σκελετοί της ιστορικής φίρμας οπτικών, όπως Wayfarer, Club Master και Aviator. Για την ώρα, η εφαρμογή Rayban Custom Lab είναι διαθέσιμη μόνον από το αμερικανικό και το βρετανικό site της φίρμας.
“TimeTo” ώρα για έκφραση
Δίνοντας βήμα σε νέους καλλιτέχνες που εντάσσουν τα Rayban σε πρωτότυπα εικαστικά έργα, η φίρμα υπογραμμίζει τη ζωτική σημασία της δημιουργικότητας και την επικοινωνία της προσωπικής έκφρασης μέσα από το hastag #TimeTo. “Ας εκμεταλλευθούμε τη νέα πραγματικότητα. Ας μετατρέψουμε την επανάκτηση του ελεύθερου χρόνου σε μοναδική ευκαιρία για αυτοέκφραση.” αναφέρει η ανακοίνωση της καμπάνιας. Πρωτότυπα κολλάζ σαν αυτά της Alice Isaac, ζωγραφικά έργα σαν εκείνα του Tadej από το Άμστερνταμ και ψηφιακές παρεμβάσεις όπως του David Benski, είναι μερικά από τα μέσα έκφρασης της καμπάνιας που “τρέχει” στα social media της ιστορικής φίρμας οπτικών.
DAVID BENSKI , RAYBAN DAVID BENSKI, RAYBAN
TADEJ, RAYBAN

Κείμενο, Λένα Παπαχριστοφίλου