Eκπρόσωπος ελεύθερης και ανεπιτήδευτης φινέτσας ο γαλλικός οίκος Chloé, ιδρύθηκε το 1952 από την Gaby Aghion προτείνοντας ένα στυλ που αγκαλιάζει την θηλυκότητα με χάρη. Υπογεγγραμμένο από την Chemena Kamali, το νέο κεφάλαιο του οίκου Chloé ξεκινά με την κολεξιόν fw24 που κάνει πρεμιέρα στις 29 Φεβρουαρίου στο Παρίσι. Η Kamali μας δίνει μια πρώτη γεύση για το μέλλον του οίκου Chloé στην καμπάνια “Τhe Chloé Portraits” για την pre-fall συλλογή του 2024 που λανσαρίστηκε πριν από λίγες μέρες.
Πορτραίτα εκλεπτυσμένης κομψότητας
Η νέα εποχή του οίκου Chloé ξεκινά με μια συλλογή από εκπληκτικά πορτραίτα φωτογραφημένα από τον David Sims, βιντεοσκοπημένα από τον Frank Lebonκ σε styling της Lotta Volkova. Απεικονίζουν εμβληματικές γυναίκες από διαφορετικές εποχές του οίκου. Σκοπός να αναδείξουν την ουσία και την ζωντάνια του οίκου καθώς και των γυναικών που εκφράζουν την κληρονομία του. Αυτή η προσέγγιση δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία εστιάζοντας στην φιλοσοφία του οίκου υπό την ηγεσία την νέας καλλιτεχνικής διευθύντριας Chemena Kamali.
Η υλοποίηση της ιδέας
Η αισθητική προσέγγιση της Kamali τονίζει την ισχυρή ομορφιά και την απελευθέρωση που αποπνέουν γυναίκες-σύμβολα του οίκου. Όπως oι Jerry Hall, Jessica Miler, Natalia Vodianova και Liya Kebede, μοντέλα και σταθερές αξίες του brand που δίνουν σάρκα και οστά στο όραμα του. Τη νέα γενιά εκπροσωπούν οι FeiFei Sun, Ornella Umutoni και Kristine Lindseth δίνοντας νεανική νότα στην καμπάνια του οίκου Chloé. Με φόντο τα παριζιάνικα αξιοθέατα, κάθε πορτραίτο μεταφέρει μια ιστορία. Kάθε γυναίκα περιπλανιέται με άνεση και στυλ στους δρόμους του Παρισιού. Ο Πύργος του Αιφέλ καθώς και το υπόλοιπο τοπίο λειτουργούν σαν μαγνήτης. Προσελκύουν το βλέμμα και δημιουργούν έναν μαγικό χώρο τονίζοντας την ρομαντική θηλυκότητα που είναι συνώνυμη με τον οίκο Chloé.
Pre-fall ξεγνοιασιά
Η καμπάνια “Τhe Chloé Portraits” για την pre-fall συλλογή εκπέμπει ξεγνοιασιά. Τα ρούχα κινούνται ανάμεσα σε χαλαρές σιλουέτες και σε μια απαλή παλέτα χρωμάτων δίνοντας έμφαση στην κλασσική αισθητική Chloé. Το νέο λογότυπο της εταιρείας εμπνευσμένο από ένα παλαιότερο σχέδιο της δεκαετίας του ’70 προσδίδει νοσταλγία και αυθεντικότητα στη συλλογή. Όλη αυτή η προσπάθεια δημιουργεί μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Προετοιμάζει το έδαφος για την προβολή μιας “νέας” εταιρείας που δίνει έμφαση στην ανανέωση και στη σύνδεση παρόντος-παρελθόντος.
Μέσα από τις σπουδές της αλλά και από την μακροχρόνια εμπειρία της στο χώρο της μόδας, η Kamali προβάλει την βαθιά κατανόηση της για την ιστορία και την εξέλιξη του οίκου Chloé. Με μια ομάδα που περιλαμβάνει βετεράνους της βιομηχανίας μόδας όπως η Ashley Brokaw και η Lotta Volkova η δημιουργική διεύθυνση της Kamali είναι έτοιμη να τιμήσει και να αναμορφώσει την πορεία του brand. Η συνεργασία της με τον φωτογράφο Sims σηματοδοτεί μια φρέσκια οπτική. Τα πορτραίτα της καμπάνιας “Τhe Chloé Portraits” υπόσχονται μελλοντικές και ριζικές αλλαγές.
Φωτογράφος: David Sims
Kαλλιτεχνική διεύθυνση: Lina Kutsovskaya
Styling: Lotta Volkova
Casting: Ashley Brokaw
Μαλλιά: Damien Boissinot
Mακιγιάζ: Lucia Pieroni
Kείμενο της stylist Ευμορφίας Κύρκου.