Μια συνεργασία – ευχάριστη έκπληξη
Πιθανώς την πιο χρωματιστή συνεργασία του 2016 ετοιμάζει η H&M, αφού μετά την φρενίτιδα που δημιουργήθηκε για τη συνεργασία της με τον οίκο Balmain, ανακοίνωσε ότι προχωρά σε ένα καινούριο project με την ιαπωνική-γαλλική Kenzo, το luxury house με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα. «Θέλαμε να πούμε πραγματικά την ιστορία του brand και τη δική μας. Μαζί με την H&M, θα προσκαλέσουμε τους πελάτες και fans στον αληθινό κόσμο της Kenzo», δηλώνει ένα από τους δύο creative directors του οίκου, Humberto Leon.
Οι υπεύθυνοι έχουν δηλώσει ότι η συλλογή θα περιλαμβάνει ρούχα που το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα θα κάνει την αγορά του ξεχωριστή. «Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε ότι το κάθε κομμάτι έχει τη δική του αξία και ξεχωριστή αίσθηση και παράλληλα ότι η συλλογή στο σύνολό της έχει ενότητα. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος θα νιώθει τον ίδιο ενθουσιασμό αγοράζοντας ένα T-shirt, όπως αν αγόραζε ένα φόρεμα», συνεχίζει ο Leon.
Όσο για τη μεταξύ τους συνεργασία στον οίκο Kenzo, ο έτερος creative designer, Carol Lim, αναφέρει:«Είναι σαν να παίζεις το video game Galaga. Δύο διαστημόπλοια μπορούν να ενωθούν και να γίνουν ένα μεγαλύτερο και ισχυρότερο διαστημόπλοιο. Αυτό είμαστε εμείς!». Κι η αλήθεια είναι ότι η ιστορία έχει δείξει ότι οι σχεδιαστές μπορούν να διαχειριστούν εξαιρετικά τις συνεργασίες με άλλα brands, όπως για παράδειγμα όταν ένωσαν τον οίκο με τη Vans για μια συλλογή εμπνευσμένη από το Jungle Book.
Η συλλογή Kenzo X H&M θα λανσαριστεί παγκόσμια στις αρχές Νοεμβρίου του 2016.