Ένα πραγματικό μέγαρο της μόδας προστίθεται στα αρχιτεκτονικά μνημεία της ιταλικής πρωτεύουσας
Το πανέμορφο κτίριο που άνοιξε τις πόρτες του λίγες ημέρες πριν σε 400 και κάτι εκλεκτούς καλεσμένους, άρχισε να οικοδομείται τον 17ο αιώνα γι’ αυτό και η περηφάνια της Silvia Fendi εκείνο το βράδυ ήταν δικαιολογημένη: “Αυτό το έργο δεν έγινε μόνο για εμάς, αλλά και για την πόλη της Ρώμης, σαν παρακαταθήκη για το μέλλον”. Δίπλα της για να γιορτάσει τα εγκαίνια βρέθηκε και ο Karl Lagerfeld, όχι μόνο ως φυσική παρουσία αλλά και στα σκίτσα του που κοσμούν πλέον τους τοίχους του μεγαλοπρεπούς μεγάρου, και μάλλον κανείς δεν μπορεί να αναρωτηθεί γι’ αυτή την επιλογή της κυρίας Fendi μετά από 51 χρόνια συνεργασίας. Ήταν μια ωραία έκπληξη που επιφύλαξε ο οίκος στον σχεδιαστή που φάνηκε πραγματικά συγκινημένος, όπως αφηγήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Fendi, Pietro Beccari, που έκανε ο ίδιος την ξενάγηση στον Lagerfeld.
Και πράγματι, το Palazzo αποτελεί ένα αριστουργηματικό έργο του οίκου, ο οποίος φυσικά φρόντισε να το εξοπλίσει μόνο με τα καλύτερα υλικά, τερακότα, έργα τέχνης, ακόμη και ένα γυάλινο εργαστήριο μόδας! Αλλά το ίδιο το κτίριο αποτελεί μια αρχιτεκτονική δήλωση από μόνο του. Μοιρασμένο σε δύο επίπεδα περιλαμβάνει έναν όροφο που λειτουργεί σαν ξενοδοχείο με επτά σουίτες και τους χώρους του Palazzo Prive. Στο roof garden θα γίνουν αυτή την εβδομάδα τα εγκαίνια του Zuma, του δέκατου παραρτήματος του διάσημου ιαπωνικού εστιατορίου από το Λονδίνο σε διακόσμηση του αρχιτέκτονα Noriyoshi Muramatsu. Φυσικά στους χώρους του Palazzo έχει ενσωματωθεί μία τεράστια μπουτίκ για την ανδρική και γυναικεία συλλογή του οίκου Fendi.
Επόμενο είναι ότι ο Pietro Beccari είναι ενθουσιασμένος: “Κανένας στον κόσμο της μόδας δεν προσφέρει κάτι ανάλογο. Εδώ μπορείς να κάνεις τα ψώνια σου, να διανυκτερεύσεις, να απολαύσεις ένα υπέροχο γεύμα, όλα κάτω από μία ιστορική στέγη και με την αίσθηση να υπάρχει παντού. Βλέπετε, όσο επίκαιρη είναι η παρουσία του ψηφιακού κόσμου, τόσο περισσότερο οι μάρκες χρειάζονται ένα συγκεκριμένο statement. Όποιος μας επισκεφθεί στην Ρώμη, θα καταλάβει τι εννοώ”. Μόλις αποκτήσαμε νέο ταξιδιωτικό target!