Πάμε στοίχημα ότι αυτό που θα διαβάσετε θα σας βάλει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες;
Πλέον οι πελάτες της Burberry δεν θα χρειάζεται να περιμένουν έξι μήνες μέχρι να μπορούν να αγοράσουν τις νέες δημιουργίες που παρουσιάζει ο βρετανικός οίκος μόδας στις πασαρέλες των Εβδομάδων Μόδας. Με το νέο σύστημα See Now/Buy Now που ανακοίνωσε μόλις το fashion house, το Φθινόπωρο του 2016 ο παραδοσιακός κύκλος από την παρουσίαση της νέας συλλογής μέχρι την πώλησή της στις μπουτίκ και τα καταστήματα σπάει. Η Burberry θα συνεχίσει να παρουσιάζει δύο φορές το χρόνο – τον Φεβρουάριο και τον Σεπτέμβριο– τις νέες συλλογές, οι οποίες όμως πλέον θα είναι άμεσα διαθέσιμες μετά τις επιδείξεις.
Η νέα μέθοδος που σκοπεύει να εφαρμόσει η Burberry τον Σεπτέμβριο αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόλυτα προσανατολισμένης στις επιθυμίες του πελάτη. Αυτός ήταν και ο στόχος τον Νοέμβριο του 2015 όταν η Burberry ανακοίνωσε ότι τα labels της Prorsum, London και Brit στο τέλος του 2016 θα συμπτυχθούν για να μπορέσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της πιο απλά και γρήγορα στους πελάτες . “Οι αλλαγές που θα εισάγουμε μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε μία άμεση σύνδεση ανάμεσα στην εμπειρία που προσφέρουμε στους θεατές με την επίδειξή μας και την στιγμή στην οποία θα μπορούν οι φίλοι της Burberry να αποκτήσουν πραγματικά τα ρούχα”, δήλωσε ο CEO του label, Christopher Bailey. “Τα shows μας έχουν αναπτυχθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν αυτό το κενό. Από το Live Streaming μέχρι την δυνατότητα παραγγελίας άμεσα από την πασαρέλα και τις ζωντανές καμπάνιες των social media αυτό είναι μόνο το τελευταίο βήμα μιας δημιουργικής διαδικασίας που συνεχώς θα μετεξελίσσεται”.
Μετά από αυτό, ήρθε και η επόμενη ανακοίνωση του Tom Ford, στην οποία ο σχεδιαστής δήλωνε ότι ακυρώνει τις προγραμματισμένες παρουσιάσεις του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Θα επανέλθει, λέει, στο πρόγραμμα τον Σεπτέμβριο με μία ενοποιημένη ανδρική και γυναικεία συλλογή σε ένα ενιαίο fashion show, εφαρμόζοντας και αυτός το μοντέλο “see-now-buy-now” που αποτελεί trend of the hour ανάμεσα στους οίκους αυτές τις μέρες. Βέβαια προκειμένου αυτό να είναι εφικτό θα παρουσιάσει την φθινοπωρινή συλλογή που ετοιμάζεται αυτό το διάστημα – τα χέρια του ατελιέ του πρέπει να έχουν πάρει από χθες φωτιά! “Ζούμε τόσα χρόνια με ένα καλεντάρι μόδας άλλων εποχών” δήλωσε ο Ford. “Οι πελάτες μας σήμερα θέλουν συλλογές άμεσα διαθέσιμες. Εμείς πάλι δαπανάμε τεράστια ποσά και ενέργεια για να στήσουμε ένα event, το οποίο δημιουργεί ενθουσιασμό πολύ πριν ο καταναλωτής να μπορεί να αποκτήσει τα ρούχα. Η παρουσίαση της συλλογής την στιγμή που φτάνει στα μαγαζιά θα επιλύσει αυτό το πρόβλημα”. Φρέσκο, ταχύτατο, και πολύ, πολύ αποτελεσματικό!