Τι σημαίνει σήμερα το διάσημο λογότυπο;
Πριν από κάποια χρόνια, στα 90’s για παράδειγμα, θα μπορούσε να απαντήσει οποιοσδήποτε σε αυτό το ερώτημα. Donna Karan New York, η νεανική και πιο οικονομική σειρά της σχεδιάστριας που τότε ήταν μόδα τα τελευταία χρόνια είχε χάσει την αίγλη της. Τι μπορούσε να κάνει το σχεδιαστικό team για να επαναφέρει την παλιά λάμψη; Αυτό το ερώτημα κλήθηκαν να απαντήσουν οι Dao-Yi Chow και Maxwell Osborne, που αποτελούν το ηγετικό δίδυμο του label εδώ και δύο σαιζόν και η απάντηση που έδωσαν ήταν χιουμοριστική και άκρως επιτυχημένη. Με μια απλή συνταγή μεταμόρφωσαν το ακρωνύμιο DKNY στις λέξεις Dazed Kids New York, Designers Know Nothing Yet και Don’t Knock New York για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016-17, το τύπωσαν επάνω σε μια σειρά από φούτερ που παρουσιάστηκαν στο μεγάλο φινάλε της αντίστοιχης επίδειξης, με τις τέσσερις λέξεις τοποθετημένες τη μία κάτω από την άλλη.
Το Ηype που επικρατούσε γύρω από το DKNY στα nineties είναι κάτι που και οι ίδιοι οι σχεδιαστές βίωσαν και αποτελεί μέλος των βιωμάτων μόδας τους. Σήμερα αποτελούν μέρος του σύγχρονου Hype που έχει να κάνει με το Streetwear, το Coolness και τη νεανικότητα μέσα από το προσωπικό του label με το όνομα Public School και με αυτή την τάση θέλουν να συνδεθούν και τα νέα φούτερ. Μέχρι στιγμής φαίνεται να τα έχουν καταφέρει μια που η πρώτη συλλογή φορέθηκε ήδη από fashion bloggers όπως η Miroslava Duma και διάφορα μοντέλα και παρουσιάστηκε σε περιορισμένο αριθμό 300 κομματιών στο νεοϋορκέζικο Flagship-Store DKNY.