Γιορτάζοντας 20 χρόνια περίφημων συνεργασιών που επαναπροσδιόρισαν τη σχέση του κοινού με το fashion design και τη σύγχρονη μόδα, η συλλογή H&M Pre-Loved προσφέρει μια ενδιαφέρουσα second hand εμπειρία δίνοντας τη δυνατότητα στους λάτρεις της μόδας να αποκτήσουν iconic κομμάτια. Η πρωτοβουλία της φίρμας να ενώνει τις δυνάμεις της με διάσημους σχεδιαστές μόδας, ξεκίνησε το 2004 δίνοντας πρόσβαση σε προσιτές fast fashion συλλογές. Στο πλαίσιο αυτής της σημαντικής επετείου, η H&M δημιούργησε μια μοναδική capsule συλλογή με αγαπημένα κομμάτια από παλαιότερες συνεργασίες.
Οι συνεργασίες της H&M αναδιαμόρφωσαν τον χάρτη της μόδας
Η εταιρεία H&M έκανε ένα σημαντικό βήμα το 2004, παρουσιάζοντας την πρώτη της συλλογή σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Karl Lagerfeld, τον τότε δημιουργικό διευθυντή του οίκου Chanel. Αυτή η κίνηση άλλαξε ριζικά το τοπίο της μόδας, επιτρέποντας στο κοινό να έχει πρόσβαση στις δημιουργίες από σπουδαίους σχεδιαστές και brands παγκοσμίως. Με αυτόν τον τρόπο, η H&M, ενίσχυσε την φήμη και το προφίλ σημαντικών δημιουργών, καθιερώνοντας την ιδέα ότι ο ποιοτικός σχεδιασμός δεν περιορίζεται από την τιμή.
Κάθε συνεργασία είχε την δική της ξεχωριστή ταυτότητα προβάλλοντας τις αξίες και τις αρχές του κάθε guest designer. “Στόχος μας είναι να εισάγουμε τους καταναλωτές στον κόσμο της μόδας, ενώ παράλληλα αναδεικνύουμε την σύνδεση μας με τον προσεκτικό και αυθεντικό σχεδιασμό. Η βασική φιλοσοφία της H&M είναι ότι η ποιότητα και η δημιουργικότητα πρέπει να είναι διαθέσιμες για όλους”, αναφέρει η Ann-Sofie Johansson Δημιουργικός Σύμβουλος της H&M.
“Δεύτερη Ευκαιρία” για βιώσιμο στιλ
Οι πιστοί ακόλουθοι της μόδας, έχουν την επιλογή να αποκτήσουν αξιόλογα κομμάτια από τις δημοφιλείς συλλογές της H&M μέσω μιας πρωτοβουλίας για ρούχα δεύτερης χρήσης. Αυτά τα κομμάτια έχουν συγκεντρωθεί μέσα από συνεργασίες με την online πλατφόρμα Sellpy, καθώς και με κορυφαίους vintage λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο. Με αυτή την κίνηση η H&M δεν προσφέρει μόνο την δυνατότητα να αποκτήσουν οι πελάτες της κομμάτια με ιστορία αλλά προωθεί και την φιλοσοφία της κυκλικής οικονομίας στην μόδα.
Δίνοντας ξανά ζωή σε ρούχα second-hand, η εταιρεία εδραιώνει την δέσμευση της για βιώσιμές και καινοτόμες λύσεις, επιτρέποντας στους καταναλωτές να συμμετέχουν ενεργά σε μια πιο υπεύθυνη και οικολογική μόδα. “Μέσω της δουλειάς μας με κομμάτια από δεύτερο χέρι, μπορούμε να επαναφέρουμε στον κόσμο αυτές τις συλλογές δίνοντας τους την ευκαιρία να ξαναζήσουν σημαντικές στιγμές της μόδας, της εταιρείας H&M και των ταλαντούχων σχεδιαστών σε μια φρέσκια και νέα γενιά”, επισήμανε ο Jorgen Andersson, Δημιουργικός Διευθυντής της H&M.
Η αποκλειστική συλλογή H&M Pre-Loved, περιλαμβάνει κομμάτια από θρύλους της μόδας όπως oι Roberto Cavalli, Karl Lagerfeld, Matthew Williamson, Versace, Stella McCartney, Victoria Beckham αλλά και luxury brands όπως Kenzo, Comme de Garcons, Maison Margiela, Mugler και Jimmy Choo. Τα second-hand ρούχα θα διατεθούν προς πώληση σε επτά επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως καθώς και online δίνοντας την δυνατότητα στους fashion lovers να τα αποκτήσουν. Κάθε παρουσίαση στα καταστήματα θα είναι διαφορετικά σχεδιασμένη, δημιουργώντας μια ανανεωμένη εμπειρία αγορών που θα αναδεικνύει μέσα από μια σύγχρονη και μοντέρνα ματιά τις εμβληματικές συλλογές.
Δες όλη τη συλλογή H&M Pre-Loved
Φωτογραφίες, H&M.
Κείμενο, Ευμορφία Κύρκου.