Διανύουμε τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου και το μυαλό μας βρίσκεται στο ενδυματολογικό τοπίο της σεζόν που μόλις ξεκίνησε. Στο επίκεντρο, οι καμπάνιες fw22 δίνουν το στίγμα της νέας αισθητικής. Η φουτουριστική ματιά Balenciaga και το ντεμπούτο του Matthieu Blazy στον οίκο Bottega Veneta. Η κινηματογραφική καμπάνια Gucci, η ανατρεπτική αισθητική Burberry και η σουρεαλιστική άποψη Louis Vuitton. Πέντε fashion concepts, σκιαγραφούν μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές της ατμόσφαιρας του χειμώνα.
Balenciaga: Με το βλέμμα στραμμένο στο περιβάλλον
Μία ανατρεπτική και “food for thought” καμπάνια αποτυπώνει το όραμα Balenciaga για τη σαιζόν που μόλις άρχισε. Φωτογραφημένη στο Βερολίνο από τον Daniel Roché η καμπάνια υπενθυμίζει το αυτονόητο. Ότι τα επόμενα χρόνια ο καιρός θα γίνεται όλο και πιο ακραίος και καταστροφικός εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής.
Με μία τυπικά ανησυχητική ματιά στο μέλλον, ο Demna, θέλησε να μας δείξει για ακόμη μία φορά μέσα από το ταλέντο του το νόημα της σοβαρότητας επίκαιρων καταστάσεων δημιουργώντας μια από τις πιο ενδιαφέρουσες fw22 καμπάνιες. H Crush Bag, το HD Sneaker, η Swing Bag, το Knife Wader, η Trash Pouch και οι Glove Boots κάνουν την εμφάνισή τους σε ένα καστ που αποτελείται από τους Alexa Demie, Big Matthew, Khadim, Kim Kardashian και Yeon-Koung.
“Νέα εποχή” στον οίκο Bottega Veneta
Πίσω από μία σειρά 41 φωτογραφιών, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Bottega Veneta, Matthieu Blazy κάνει το ντεμπούτο του προβάλλοντας μια ενδυματολογική φιλοσοφία που εστιάζεται στην ουσία της πολυμορφικότητας. Είναι μια φιλοσοφία που εξυμνεί την σημασία της διαφορετικής ματιάς. Μιας φιλοσοφίας που τονίζει αξία του προσωπικού στυλ.
Η πολύπλευρη καμπάνια Bottega Veneta ξεκίνησε να φωτογραφίζεται από το backstage του χειμερινού fashion show που έγινε στο Palazzo San Fedele του Μιλάνο. Στη συνέχεια ταξίδεψε μέχρι το Φεστιβάλ Horst στο Βέλγιο και τις νότιες ακτές της Ιταλίας. Πίσω από τον φακό, βρέθηκαν πέντε διαφορετικοί φωτογράφοι. Οι Malick Bodian, Solène Gün, Francois Halard, Sander Muylaert και Louise & Maria Thornfeldt. Σε πρώτο πλάνο ξεχωρίζουν τα πρωταγωνιστικά κομμάτια της χειμερινής συλλογής, που ταλαντεύονται από το μίνιμαλ μέχρι το εκκεντρικό στιλ.
“Καυτά” λευκά tank tops, denim κομμάτια, δερμάτινες υφές, λευκά κρόσσια, μπότες πάνω από το γόνατο, rounded τσάντες και υπέροχα γοβάκια δίνουν το στίγμα της νέας εποχής του brand. Ανάμεσα στο μοντέλα της καμπάνιας, η Rhenny Alade, η Emma Balfour, η Mariacarla Boscono και ο Leo Comanescu.
Louis Vuitton: Ελευθερία κινήσεων και νεανική επιθυμία
H καμπάνια Louis Vuitton fw22 φωτογραφήθηκε από τον David Sims και περιλαμβάνει μια σειρά από εικόνες που μοιάζουν με πραγματικά έργα τέχνης. Η συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022 του Nicolas Ghesquière είναι αφιερωμένη στα νιάτα και υμνεί την ελευθερία κινήσεων και τη νεανική επιθυμία. Ο Ghesquière παρουσιάζει την ιδέα μιας σχεδόν σουρεαλιστικής σχολικής στολής, με υπερμεγέθεις ζακέτες και μεταξωτά παντελόνια. Αξιοσημείωτο είναι το νέο μοτίβο Monogram. Το εντοπίσαμε σε μια γκάμα από τσάντες με καινούρια σχήματα όπως το Loop και το Petite Malle V που ενισχύουν περαιτέρω τη συλλογή.
Burberry: Πολλαπλές ταυτότητες, ακραίες αντιθέσεις
Με μία ανατρεπτική καμπάνια ο οίκος Burberry γιορτάζει την “δύναμη της κοινότητας” στο Λος Άντζελες εκφράζοντας τη φρέσκια προοπτική της fw22 συλλογής. Το καλλιτεχνικό team ηγήθηκε το περίφημο δίδυμο Inez and Vinoodh και από την επιμέλεια του styling ανέλαβε η περίφημη Lotta Volkova. Χαρακτηριστικό της καμπάνιας που σύμφωνα με φήμες είναι η τελευταία κάτω από την καλλιτεχνική επιμέλεια του Riccardo Tisci; Οι μεγάλες αντιθέσεις!
Κομψές ροζ πλισέ φούστες και κορσέδες, ολόμαυρα δερμάτινα σύνολα, φορέματα με ζώνη, παλτά, σακάκια αλλά και η all time classic καμπαρτίνα του οίκου είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές. Η καμπάνια είναι αφιερωμένη στην εξύψωση των τοπικών αφροαμερικανικών κοινοτήτων. Στόχος, η καταπολέμηση των στερεοτύπων μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης The Compton Cowboys. Η Burberry δεσμεύθηκε να ενισχύσει οικονομικά στον οργανισμό, αποδεικνύοντας πώς η μόδα κάνει πράξη τη στήριξη της διαφορετικότητας.
Gucci: Κινηματογραφικό πάζλ με αναφορές Stanley Kubrick
Θεατρικότητα, μόδα, κινηματογράφος είναι τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν την καμπάνια της Gucci με φόρο τιμής στον αείμνηστο Stanley Kubrick. O καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Alessandro Michele, συνδυάζει το παρελθόν με το μέλλον. Το κάνει αναβιώνοντας τις εμβληματικές σκηνές κλασσικών ταινιών του μεγάλου σκηνοθέτη και δημιουργεί μια από τις πιο συζητημένες καμπάνιες για τη σαιζόν fw22.
Ανάμεσά τους τα The Shining, 2001: A Space Odyssey, A Clockwork Orange, Eyes Wide Shut και Barry Lyndon. “Ένα ρούχο δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ ένα κομμάτι ύφασμα. Είναι το μέσο, χάρη στο οποίο είμαστε σε θέση να ξεδιπλώσουμε ποιοι πραγματικά αποφασίζουμε να είμαστε. Είναι το μέσο με το οποίο διαμορφώνουμε τις επιθυμίες μας και την απόλυτη αίσθηση της ύπαρξής μας” αναφέρει σχετικά ο Alessandro Michele. Μία βραδινή τουαλέτα με ρομαντικά βολάν, ένα φόρεμα με μπούστο και ένα total look adidas x Gucci, είναι κάποια από τα signature looks της Exquisite συλλογής.
Κείμενο, Πωλίνα Ακάση-Αποστολίδου.