Μια νέα εποχή ξεκινά για τον οίκο Ferragamo. Ο Maximilian Davis με το μαγικό του ραβδί απελευθέρωσε τον οίκο από τον συντηρητισμό. Ώρα για τόλμη και φαντασία. Η δυναμική ανανέωση ήταν μονόδρομος για τον Ferragamo και οι δημιουργίες του Davis ενθουσίασαν τον κόσμο της μόδας με την ένταση τους.
Ο Ferragamo έχει φανατικούς θαυμαστές και ταυτίζεται με την ιταλική φινέτσα. Τα αξεσουάρ του οίκου έχουν αγαπηθεί όσο λίγα. Το μοναδικό λογότυπο τους τα κάνει ξεχωριστά, επιθυμητά. Κι όμως ο Davis δεν φοβήθηκε να το αλλάξει. Το νέο λογότυπο-σύμβολο του οίκου δεν συμπεριλαμβάνει το όνομα Salvatore. Είναι πιο άμεσο. ‘Έχοντας κατανοήσει την πεμπτουσία του οίκου, ο σχεδιαστής φαίνεται να τον οδηγεί σε μια νέα κατεύθυνση κάνοντας τον ξανά επίκαιρο, σύγχρονο.
Το όραμα του Davis για τον Ferragamo είναι αιχμηρό σαν δόρυ. Έχει την λάμψη του πολεμιστή. Ο στόχος είναι σαφής. Ο οίκος πρέπει να επικοινωνήσει με το νεότερο κοινό, να μιλήσει την γλώσσα του, να το κερδίσει. Η άνεση είναι το κλειδί. Η απλότητα δεν αναιρεί την πολυτέλεια. Εκπέμπει έναν αισθησιασμό που προκαλεί χωρίς να είναι εμφανής. Ένα αίνιγμα. Ένα παιχνίδι του μυαλού.
Τα statement αξεσουάρ του Μaximilian Davis για τον οίκο Ferragamo
Αντικείμενα πόθου τόσο για γυναίκες όσο και άντρες, τα παπούτσια της συλλογής προκαλούν το βλέμμα. Τα πέδιλα Elina και Astro με το τακούνι-κρίκο, που αποτελεί χαρακτηριστικό του Ferragamo, ιντριγκάρουν. Οι γόβες Anser συνοδεύουν τα σύνολα μας όλες τις ώρες της ημέρας με στυλ. Οι τσάντες έχουν χρώμα, δύναμη, άποψη. Η Wanda με το ορθογώνιο σχήμα της έχει μια διάσταση γεωμετρική αλλά και σπιρτόζικη.
Σε έντονο κόκκινο, ντεγκραντέ αποχρώσεις του πορτοκαλί ή ακόμα και μαύρη. Οι Hobos με τις cut-out γραμμές, μονόχρωμες ή δίχρωμες σε ασπρόμαυρο και κόκκινο με μαύρο, αναβαθμίζουν ακόμα και το πιο απλό ντύσιμο. Είναι μια δήλωση προσωπικού γούστου, μια έκφραση ελευθερίας. Ή και παραδοχής της αδυναμίας μας να αντισταθούμε στις νέες δημιουργίες του οίκου. Ο Ferragamo τόλμησε, άλλαξε και βγήκε κερδισμένος. Ας ακολουθήσουμε το παράδειγμα του. Ο τολμών νικά.
Κείμενο, Πηνελόπη Παπανικολάου.