Στροφή του οίκου Schiaparelli προς το φορέσιμο glam

Στροφή του οίκου Schiaparelli προς το φορέσιμο glam

Διάσημος για σουρεαλιστικές δημιουργίες που έως τώρα είχαν θέση αποκλειστικά και μόνο στο κόκκινο χαλί, αυτή την άνοιξη ο οίκος Schiaparelli παίρνει εύσημα κάνοντας focus στη ρεαλιστική πλευρά του γυναικείου στιλ. Δημιουργημένη υπό την εποπτεία του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Schiaparelli Daniel Roseberry, η νέα καλοκαιρινή καμπάνια δεν αναδεικνύει απλώς τα συναρπαστικά αξεσουάρ του ιστορικού παριζιάνικου brand. Σηματοδοτεί την καλοδεχούμενη στροφή του οίκου προς την απτή καθημερινότητα συνδυάζοντας χρηστικότητα και αναβαθμισμένο νοσταλγικό glam.

Η στροφή του οίκου σε “προσγειωμένες” δημιουργίες δεν είναι ένδειξη συμβιβασμού. Πρόκειται για μια στρατηγική απόφαση επαναπροσδιορισμού. Σε έναν κόσμο όπου η μόδα έχει καταντήσει εικόνα χωρίς περιεχόμενο, ο Roseberry προτείνει ένα ειλικρινές look που συνδέει την επιθυμία για καινοτομία με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινής ζωής.

Η απρόσμενα ρεαλιστική ματιά του Daniel Roseberry

Υπεύθυνος για την πλήρη επαναφορά του οίκου Schiaparelli, ο Αμερικανός σχεδιαστής Daniel Roseberry εμπλούτισε το όραμα του brand με μια προσέγγιση που εξελίσσει τους κώδικες της υψηλής ραπτικής. Με σπουδές στο περίφημο αμερικάνικο Parsons School of Design, το 2019 ο Roseberry ηγήθηκε του rebranding Schiaparelli δίνοντας έμφαση στη χειροποίητη δεξιοτεχνία. Έχοντας αφήσει ανεξίτηλο στίγμα με πολυσυζητημένες συλλογές υψηλής ραπτικής που παραπέμπουν σε θεατρικά κουστούμια, πλέον ο σχεδιαστής δείχνει έτοιμος να εκφράσει μια πιο ώριμη σχεδιαστική προσέγγιση. Έξη χρόνια μετά το Παριζιάνικο ντεμπούτο του, ο Roseberry κάνει ένα βήμα πέρα από τον εντυπωσιασμό. Η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση του, πάει πέρα από red carpet looks, περιλαμβάνοντας στιλάτα φορέσιμα looks που αφορούν κάθε γυναίκα.

Στροφή του οίκου Schiaparelli προς το φορέσιμο glam

Έμφαση στα αξεσουάρ Schiaparelli

Υπογεγραμμένη από τον φωτογράφο μόδας Drew Vickers, η καμπάνια Schiaparelli ss25, σηματοδοτεί την αφηγηματική στροφή τις φίρμας σε φορέσιμες δημιουργίες δίνοντας έμφαση σε υπέροχα αξεσουάρ. Διάσημος για το λιτή αλλά έντονα φορτισμένη ματιά του που έχει αποτυπωθεί στις καμπάνιες οίκων μόδας όπως Prada, Burberry, Tom Ford και Missoni, o Vickers προσδίδει εικαστική οπτική σε κάθε του φωτογράφιση. Μέσα από πορτραίτα που θυμίζουν πίνακες και στιγμιότυπα γεμάτα κίνηση και φως, οι νέες προτάσεις του οίκου περιλαμβάνουν υπέροχες τσάντες, statement κοσμήματα και sexy σανδάλια. Σταθερά εστιασμένη στο neo-glam η καμπάνια είναι μια αναφορά στην εξελιγμένη ’80ς αισθητική γεμάτη ρεαλιστικές ενδυματολογικές προτάσεις για το σήμερα.

Φωτογραφίες Schiaparelli

Κείμενο, Ευμορφία Κύρκου / Λένα Παπαχριστοφίλου

@evmorfiakyrkou

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ