Με σύμμαχο την κοινή γνώμη, η Dove ξεκίνησε έναν ουσιαστικό διάλογο με σκοπό να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση της νέας γενιάς. Πιστή στο όραμα της να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, η Dove θέλει να αναδείξει μέσα από την καμπάνια της ένα σημαντικό και επίκαιρο πρόβλημα. Οι νέοι βιώνουν πίεση από μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους. Στο πλαίσιο αυτό, αναπτύχθηκε η local καμπάνια #DearInfluencers. Μια ανοιχτή επιστολή προς τους Influencers στην Ελλάδα, ζητώντας τους κάτι απλό αλλά σημαντικό. Κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους post να το δηλώνουν. Ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα και να αγαπήσουν τον εαυτό τους ακριβώς όπως είναι.
Μέσα από ένα μεγάλο κάλεσμα για αλλαγή η Dove παρότρυνε το κοινό να υπογράψει το αίτημα στο dearinfluencers.gr. Οι συμμετοχές ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Με εφόδιο τις χιλιάδες υπογραφές που συγκεντρώθηκαν και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς, η Dove συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το πολύ σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) που αφορά στο Influencer Marketing.
Ενδυνάμωση της νέας γενιάς
Με το νέο Ειδικό Παράρτημα, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι influencers δεσμεύονται να ενημερώνουν το κοινό κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα και επεξεργασμένες εικόνες στα διαφημιστικά τους post. Ακολουθώντας εδώ και χρόνια αυτούς τους κανόνες, η Dove δείχνει το δρόμο προς ένα πιο υγιές και υπεύθυνο διαφημιστικό τοπίο. Ώστε οι νέοι να σταματήσουν να συγκρίνονται με μη ρεαλιστικά πρότυπα και να πιστέψουν στη δική τους, αληθινή ομορφιά.
“Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που υπέγραψε το αίτημα. Στήριξε την πρωτοβουλία μας, ώστε μαζί να βοηθήσουμε τη νέα γενιά να βρει τη χαμένη της αυτοπεποίθηση. Στη Dove αλλά και στη Unilever συνολικά συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε ουσιαστικές δράσεις. Σκοπός, να ενδυναμώσουμε την επόμενη γενιά, γύρω από το θέμα της αυτοπεποίθησης του σώματος. Αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας του καθενός. Έτσι οι νέοι θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους” δήλωσε η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever.
“H αυτοεκτίμηση των νέων, κάνει πράξη το Better Marketing”
“Το νέο παράρτημα του ΕΚΔ-Ε για το Influencer Marketing αποτελεί παράδειγμα άριστης συνεργασίας μεταξύ φορέων και brands. Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συνεργασία, για το αποτέλεσμα και για την Dove. Παίρνοντας θέση για ένα πολύ σοβαρό θέμα της εποχής μας, όπως η αυτοεκτίμηση των νέων, κάνει πράξη το Better Marketing” δήλωσε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).
Μέσα από την καμπάνια #DearInfluencers η Dove κατάφερε να ενώσει κοινό, Influencers αλλά και τους αρμόδιους φορείς σε έναν κοινό σκοπό. Nα βρει η νέα γενιά τη χαμένη της αυτοπεποίθηση. Με όχημα αυτή την αλλαγή, η Dove συνεχίζει να αγωνίζεται. Οδηγείται σε στοχευμένες δράσεις για μια πραγματικότητα όπου οι νέοι θα ορίζουν την ομορφιά με τους δικούς τους κανόνες.
Φωτογραφίες, Dove.