Επιτυχημένη τραγουδίστρια και επιχειρηματίας, η Rihanna, επεκτείνεται στον κόσμο της πολυτελούς περιποίησης μαλλιών λανσάροντας το brand Fenty Hair. Το 2017, κυκλοφόρησε το makeup brand Fenty Beauty, μετέπειτα ακολούθησε η σειρά Fenty Skin και τώρα, μια γκάμα με πολυτελή haircare προϊόντα ανεβάζει τoν πήχη στα ύψη. To oλοκαίνουργιο brand, έκανε πρεμιέρα πριν από λίγες μέρες ξεπερνώντας τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις αποδεικνύοντας πως η επιχειρηματική κίνηση της Rihanna δεν είναι καθόλου τυχαία.
Eννέα προϊόντα περιποίησης & styling μαλλιών
Η σειρά Fenty Hair αποτελείται από εννέα προϊόντα που προορίζονται για τη φροντίδα και το styling των μαλλιών. Όπως, σαμπουάν, μαλακτική, μάσκα, θερμοπροστατευτικό και ειδικό gadget για το κοντρολάρισμα των ατίθασων τριχών. Οι τιμές κυμαίνονται από 18 έως 36 $ ενώ όλα τα προϊόντα κυκλοφόρησαν στην ιστοσελίδα της μάρκας. Η Rihanna, θέλησε να δημιουργήσει μια σειρά κατάλληλη για όλους τους τύπους και τις υφές μαλλιών. Στο παρελθόν, είχε δοκιμάσει σαμπουάν για ξηρά ταλαιπωρημένα μαλλιά, καθώς πάντα πειραματιζόταν με την αλλαγή του χρώματος, πράγμα που έφθειρε πολύ τα μαλλιά της.
Αναγνώριζε όμως και τη σημασία ενός σαμπουάν για το σπάσιμο. Κάπως έτσι, δημιούργησε η ίδια ένα σαμπουάν που υπόσχεται και τα δύο. Ακόμη, αν και ήξερε ότι ένα θερμοπροστατευτικό προϊόν είναι απαραίτητο για όλες, ήθελε να διασφαλίσει ότι λειτουργεί εξίσου καλά για τα μακριά, κοντά, σγουρά και ίσια μαλλιά προσφέροντας ταυτόχρονα ριζική επανόρθωση. Το προσωπικό ταξίδι της Rihanna στον κόσμο των μαλλιών της έδωσε τη δυνατότητα να σχεδιάσει προϊόντα που γεννήθηκαν με βάση τις δικές της ανάγκες.
Πατενταρισμένη τεχνολογία Replenicore-5
Κάθε προϊόν της σειράς Fenty Hair, είναι εμπλουτισμένο με ένα ιδιόκτητο σύμπλεγμα που ονομάζεται Replenicore-5. Περιέχει αμινοξέα, πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικά όπως το Barbados gooseberry, ανακυκλωμένο εκχύλισμα jackfruit, υδατοδιαλυτή φυτική πρωτεΐνη και εκχύλισμα πράσινου τσαγιού. Το εντυπωσιακό είναι ότι όλα τα προϊόντα είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους μαλλιών γεγονός που αποτελεί σημαντική διευκόλυνση. “Πολλές celebrities, κυκλοφορούν κατά καιρούς σειρές προϊόντων που απλώς ατονούν. Όλοι μπορούν να λανσάρουν ένα προϊόν. Το ζήτημα είναι τι κρύβεται πίσω από αυτό” δήλωσε η Lauren Bitar, επικεφαλής καινοτομίας και στρατηγικής στην Trendalytics.
Tα brands των celebrities στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος
H κατηγορία του luxury haircare αυξήθηκε κατά 10% στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με δεδομένα της Circana, με τις μάρκες των celebrities να αυξάνονται κατά 64%. Τα δεδομένα της NielsenIQ, από την άλλη, δείχνουν ότι οι πωλήσεις των celebrity beauty brands, αυξήθηκαν κατά 12% τις τελευταίες 52 εβδομάδες ενώ πάνω από τις μισές πωλήσεις προέρχονται από προϊόντα μακιγιάζ και νυχιών. Ακολουθούν τα αρώματα και τα προϊόντα skincare ενώ η φροντίδα μαλλιών είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
“Οι σειρές καλλυντικών και αρωμάτων από celebrities έχουν σημειώσει επιτυχία, αλλά το haircare παραμένει σχετικά ανεκμετάλλευτο. Υπάρχει μια σημαντική ευκαιρία για τις celebrities να επεκταθούν και σε αυτή την κατηγορία ”, δήλωσε η Anna Mayo, αντιπρόεδρος ομορφιάς στη NielsenIQ.
To ισχυρό επιχειρηματικό πνεύμα της Rihanna
Πολλές είναι οι celebrities που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ομορφιάς. Παρόλα αυτά, μέχρι πρότινος, η προσοχή δινόταν στο makeup και στο skincare. Για παράδειγμα, τα brands Rare Beauty της Selena Gomez και Rhode της Hailey Bieber έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία. Πριν από λίγους μήνες, τον Φεβρουάριο του 2024, η Beyoncé έκανε και αυτή το ντεμπούτο της στον κόσμο του haircare λανσάροντας τη σειρά Cécred. Αν και η μάρκα ξεκίνησε δυναμικά στα social media μαγνητίζοντας το ενδιαφέρον, πλέον τα κέρδη έχουν πάρει την κατιούσα. Τα δεδομένα της CreatorIQ, δείχνουν ότι κατά τον μήνα κυκλοφορίας, η αξία των μέσων επικοινωνίας έφτασε τα 13 εκατομμύρια δολάρια. Τον Μάιο όμως, έπεσε στα 2,1 εκατομμύρια δολάρια.
Αντίθετα, η είσοδος της Rihanna στη φροντίδα μαλλιών έχει θετική επίδραση και στις άλλες κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται. Η Trendalytics, ανέφερε ότι παρόλο που το ενδιαφέρον για τα προϊόντα Fenty Beauty μειώθηκε κατά 23% σε ετήσια βάση, αντισταθμίστηκε από την τεράστια αύξηση κατά 770% μετά την ανακοίνωση της κυκλοφορίας του brand Fenty Hair. Επιπλέον, στο TikTok, η αφοσίωση του κοινού αυξήθηκε κατά 807%. Aυτά τα νούμερα, αποδεικνύουν πως οι επιχειρηματικές κινήσεις της ταλαντούχας τραγουδίστριας και επιχειρηματία, είναι άριστα μελετημένες. Αναμένουμε την έλευση των προϊόντων και στην Ελλάδα αλλά μέχρι τότε μπορείς να τα προμηθευτείς από το official website fentybeauty.com.
Κεντρική φωτογραφία, Rihanna.
Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.